پیواژ یعنی پاسخگو به یک نیاز ساده

اهالی «پیواژ» اولین بار در سال ۱۳۷۴ گرد هم آمدند و در این سالیان همکاری، همواره ایده هایی نو به صنعت بازاریابی، تبلیغات، چاپ، گرافیک و بسته بندی ارائه داده‌اند. در سال ۱۳۹۵ با ثبت شرکت «کارستان پیواژ نیاز» مسیر فعالیت خود را تغییر داده و بر بسته‌بندی مواد غذایی و دارویی متمرکز شده اند. پیواژ از پشتوانه ی علمی و تجربی سال های متمادی فعالیت خود در صنعت چاپ برخوردار است. این شرکت که همواره به عنوان برندی خلاق و پیشرو در صنعت چاپ شناخته می شد؛ اینک امیدوار است که بار دیگر بتواند با استفاده از علم روز دنیا و بهره گیری از نیروی کار توانمند و تکنولوژی ها و امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری خود در توان بسته‌بندی مواد غذایی و دارویی کشور تحول ایجاد کند و با پیاده سازی استاندارد های مورد نیاز این دو صنعت خدمتی ویژه به مشتریان خود ارائه دهد. از این رو و با توجه به حساسیت صنعت دارو و غذا؛ علاوه بر استانداردهای کیفی رنگ ۱۲۶۴۷ISO، استاندارد های بهداشتی و تضمین کیفیت تخصصی نظیر BRC و PS٩٠٠٠ در دستور کار واحد تضمین کیفیت شرکت پیواژ قرار دارد.

۱۳۷۴
اهالی «پیواژ» اولین بار در سال ۱۳۷۴ گرد هم آمدند…

«پیواژ» امروز یک تولید کننده کوچک اما مرغوب جعبه‌های مقوایی زیبا، تمیز و بهداشتی است.

به همین سادگی!

ما معتقدیم تولید کنندگان جعبه های دارویی و غذایی را باید کاپیتان نامید!

خلبان ها حق حتی یک اشتباه ندارند

موفقیت بسته بندی محصول شما از لحظه تولد در مرحله طراحی پایه‌گذاری می شود.

ما راهنمای شما در هزار نکته ای هستیم که باید مراقبش باشید؛

ما با کنترل دقیق استانداردهای رنگی به برند تجاری شما خیانت نمی‌کنیم.

رنگین کمان شش رنگ نیست!

ما معتقدیم تولید کنندگان جعبه‌های دارویی و غذایی را باید کاپیتان نامید
خلبان ها حتی حق یک اشتباه هم ندارند

آیا بسته‌بندی من نمایش خوبی در قفسه مغازه دارد؟

آیا می توانم با بهبود فرم بسته‌بندی از وزن بسته بکاهم و هزینه‌ها را کاهش دهم؟

آیا مقاومت بسته‌بندی من در تمام مراحل زنجیره تامین، تولید و عرضه تضمین است؟

آیا ابعاد و فرم بسته‌بندی مناسب کارتن مادر و پالت است؟

تیم پیواژ در ۳ مرحله تحقیق و توسعه، مهندسی و طراحی ، چاپ و تولید در کنار شماست.

کافی است که در زمان معرفی محصولی جدید به بازار، ارتقا کیفیت و یا باز‌تولید بسته‌بندی فعلی محصولات خود با ما تماس بگیرید؛ بعد از ارائه درخواست از جانب شما فعالیت تیم پیواژ در سه مرحله آغاز می‌شود؛ ابتدا تیم R&D پیواژ در راستای درخواست ارائه شده و نیازهای زنجیره تامین، تولید و عرضه شرکت شما به پژوهش  می‌پردازد تا راه حلی جامع ارائه دهد، راه‌حلی که به تولید محصولی بی نقص منتج می شود؛ که علاوه بر زیبایی و رفع نیاز مصرف‌کننده، افزایش راندمان تولید و کاهش هزینه‌هایی همچون هزینه‌‌ی انبارداری را برای شما به دنبال خواهد داشت؛ حال تیم مهندسی و طراحی  صنعتی پیواژ در کنار هنرمندان گرافیک و متخصصین برندینگ و رگولاتوری و براساس نتایج پژوهش‌های تیم R&D طرحی جامع برای بسته‌بندی محصولات شما خلق می کند؛ در ادامه طرح نهایی شده در مرحله چاپ و تولید اجرایی می شود. تمامی مراحل تولید از پیش از چاپ و آماده‌­سازی تا چاپ، دایکات و جعبه‌چسبانی تحت کنترل تیم تولید و در محیطی تمیز و بهداشتی زیر سقف پیواژ انجام می‌‌شود. در نهایت با تایید واحد تضمین کیفیت بسته‌بندی تولید شده در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تاریخچه ما

سنگ بنای پیواژ در سال ۱۳۷۴ (به نام خانه چاپ و طرح) نهاده شد، و این مجموعه کار خود را به عنوان یکی از اولین مراکز طراحی دیجیتال ایران آغاز کردند و تنها یک سال بعد از حضور چاپ دیجیتال در جهان و قبل از بسیاری از شهرهای بزرگ و مدرن جهان به فکر تاسیس یک چاپخانه دیجیتال در تهران افتاد. در طی ۲۲ سال این شرکت با تلاش در جهت کسب حداکثر رضایت مشتریان خود توانست خود را به عنوان سازمانی پیشرو و نوآور در حوزه چاپ و نشر به همگان بشناساند، پس از سال ها با تغییر در استراتژی های کلان شرکت، حوزه فعالیت شرکت تغییر یافت و معطوف به تولید جعبه های بسته بندی با تمرکز بر بازار غذایی و دارویی کشور شد. بنابراین در سال ۱۳۹۵؛ نام تجاری پیواژ به عنوان نام تجاری شرکت برگزیده شد.

ما متعهدیم که…

عمومی

• از هر گونه کار اجباری و کار کودکان پرهیز کنیم.
• به آزادی تک تک افراد احترام بگذاریم
• برای کارگرانمان محیطی امن و سالم ایجاد کنیم.
• مخاطرات کسب و کار را به طور حرفه ای و مقرون به صرفه مدیریت کنیم
• به قوانین و مقررات کار در مورد حقوق و ساعات کار عمل کنیم

پرسنل

• پرسنل را فقط بر اساس توانایی ها و قابلیت ها استخدام کنیم.
• در راستای احترام، اعتماد و وفاداری متقابل تلاش کنیم.
• در راستای آگاهی نسبت به مسئولیت مشترک در بهره وری و خوشنامی شرکت تلاش کنیم
• برای یادگیری مهارت های جدید، افزایش راندمان و همچنین مهارت های کار تیمی تلاش کنیم.
• محیطی را فراهم کنیم که گفتگوی باز و مداوم برقرار باشد.
• از هر گونه فعالیت شخصی یا منفعت مالی که با منافع سازمان در تضاد باشد پرهیز کنیم.

طرف های تجاری

• محصولات و خدماتی را عرضه کنیم که ارزش افزوده ایجاد کند و مطابق با استاندارد های کیفی و همچنین بهداشتی، ایمنی و محیط زیستی باشد.
• منفعت مشتری را همواره در نظر داشته باشیم و تلاش کنیم که همواره بهینه ترین خدمات را ارائه کنیم.
• روابطی ایجاد و حفظ کنیم که برای دو طرف منفعت آمیز باشد. این روابط طولانی مدت بر اساس احترام و اعتماد متقابل ایجاد می شود.
• کسب و کار را بر اساس اصول رقابتی اما منصفانه بنا نهیم
• نه رشوه بدهیم و نه قبول کنیم و نه هر نوع امتیاز غیر عادی برای کسب منفعت یا مال
• ما هرگز به مامورین خرید مشتریان خود پرداخت یا هدیه مخفیانه نمی دهیم.
• ما هرگز از مامورین فروش تامین کنندگان خود پرداخت یا هدیه مخفیانه قبول نمی کنیم.

محیط زیست

• در تلاش دائم برای حفظ محیط زیست و ایجاد توسعه پایدار باشیم
• مقررات موجود حفظ محیط زیست را کاملا اجرا کنیم.

جامعه

• به تعهدات خود در قبال جامعه ای که در آن کسب و کار می کنیم عمل کنیم
• از هیچ حزب سیاسی حمایت نمی کنیم

قوانین

• به همه قوانین و مقررات عمل می کنیم. از جمله قوانین گمرکی، مالیاتی و تامین اجتماعی
• ما هرگز تلاش نمی کنیم تا با استفاده از روابط شخصی، کارمان را در اداره های دولتی و عمومی خارج از نوبت پیش ببریم.

خط مشی کیفی

صداقت و شفافیت اصل بنیادین شرکت پیواژ در ارائه خدمت است. همین اصل است که پیواژ را پیوسته به ارائه بالاترین کیفیت سوق می‌دهد

کیفیت از نگاه پیواژ به ارائه محصول بدون باطله، در زمان مورد تعهد، برخورد مناسب با مشتری، آسودگی خیال مشتری، آموزش مشتری و همکاری با مشتری تعبیر می شود.
تعهد به صداقت و شفافیت پیواژ را در مسیر دستیابی به جایگاه مورد انتظار این شرکت یاری خواهد کرد؛ جایگاهی که در آن پیواژ تولید کننده ای است قابل اعتماد که محصولات و خدمات را در بالاترین کیفیت ارائه می دهد و همواره تلاش می کند که در ارائه خدمت از مشتری سختگیرتر باشد و با آموزش مشتریان، آنان را نسبت به کیفیت حساس تر کند.

چشم انداز

پیواژ می خواهد ذهنیت سازمان ها را نسبت به تامین کننده چاپ و بسته بندی و نحوه تعامل با آن تغییر دهد.

VISION
Pivazh wants to change how companies think about their print and packaging supplier and how they work with.

ماموریت

ارائه کیفیت یکنواخت و پایدار و خدمات مطمئن از طریق صداقت و شفافیت.

Mission
To provide consistent quality and reliable service through honesty and transparency

اینجانــب بــه برقــراری و بــرآورد الزامــات سیســتم مدیریــت کیفیــت مبتنــی بــر اســتاندارد بیــن المللــی
ISO9001:2015 و سیسـتم مدیریت رسـیدگی به شـکایات مطابق با اسـتاندارد بین المللی ISO10002:2018
و همچنیـن رعایـت کلیـه الزامـات از جملـه الزامـات قانونـی و مقرراتـی و الزامـات توافـق شـده بـا مشـریان و
سـایر ذی نفعـان در ارتبـاط بـا کیفیـت محصـولات و رسـیدگی به شـکایات، خود را متعهد دانسـته و پیوسـته با
بهبـود مسـتمر سیسـتم هـای مدیریـت یادشـده، اثربخشـی آن را تضمیـن کـرده و ضمـن تامیـن کلیه منابـع لازم
و بـا بکارگیـری رویکـرد فرآینـدی و تفکـر مبتنـی بـر ریسـک، بـر عملکـرد آن نیـز نظـارت دقیـق خواهـم داشـت.

همراهـی، تعهـد، حمایـت و همـکاری همـه ی همـکاران مـا در پیـواژ بـرای دسـتیابی بـه اهـداف ایـن خـط مشـی
ضروری اسـت؛ تـا بـا درک نقـش خـود در سـازمان، مسئولیتشـان را در قبـال خانـواده پیـواژ و مشـتریان و سـایر
ذی نفعـان بـه بهتریـن شـکل بـه انجـام برسـانند.
هر کدام از ما به تنهایی می توانیم بر کیفیت، قابلیت اعتماد و خوشنامی پیواژ تاثیرگذار باشیم.

پیمان کوفی
مدیر عامل