ویژگی‌های بسته‌بندی مناسب افراد +۶۰ سال

مقدمه

این مقاله به بررسی جزییات ویژگی‌های یک بسته‌بندی مناسب افراد بالای ۶۰ سال پرداخته است. نتایج مواردی که مورد علاقه‌ی این دسته بوده و یا برعکس در این مقاله آورده شده‌است

بسته‌بندی فقط نگه‌دارنده‌ی یک محصول نبوده و به نوعی یک تجربه است. تجربه‌ای که می‌تواند روی دیدگاه یک مشتری تاثیرگذار است: از لذت استفاده از محصول و تصمیم به خرید دوباره‌ی آن گرفته تا احساس سلامتی. مطالعات روی بسته‌بندی از این جهت اهمیت دارد که یک بسته علاوه بر محافظت از محصول هدایت‌کننده‌ی مشتری برای خرید است. به کمک نتایج تحقیقات، فعالان بازاریاب، خواسته‌ها و نیاز‌های مشتریان را پاسخ داده و میزان فروش و ارائه خدمات به مشتری را بهینه می‌سازند.

امید به زندگی انسان‌ها در حال افزایش و نرخ تولد رو به کاهش است. در واقع هرساله جامعه‌ی انسان‌ها پیرتر می‌شود. در سال ۱۹۵۰، جمعیت افراد زیر ۲۰ سال حدود ۲ برابر افراد بالای ۶۰ سال بود در حالیکه این آمار در سال ۲۰۵۰ برعکس خواهد شد. در حال حاضر، جمعیت افراد بالای ۶۰ سال در آلمان حدود ۱۸ میلیون نفر است که این نشان از ظرفیت بالای جمعیت بالغ و فهمیده با قدرت خرید بالا و مجموعه‌ای از نیاز‌ها است. بسته‌بندی یک محصول نزدیک‌ترین که دارای نزدیک‌ترین ارتباط با مشتری است، می‌تواند تاثیری منحصر به فرد و ماندگار روی مشتری بگذارد. متخصصین بازاریاب باید با درنظر گرفتن شرایط سنی کنونی، پتانسیل توان خرید و تغییرات ترکیب سنی جامعه در آینده، ایده‌های نوآورانه را برای بسته‌بندی محصولات بیان کنند.

توسط | 2017-09-27T09:39:23+00:00 آگوست 22nd, 2017|بلاگ|1 نظر

درباره نویسنده :

یک نظر

  1. محمد فرهی آگوست 26, 2017 در11:50 ق.ظ- پاسخ

    ارایه استاندارهای جهانی هر صنعت به ویژه صنعت چاپ، علاوه بر بالا بردن سطح آگاهی مشتریان، به افزایش سطح کیفیت و ارایه خدمات بهتر می انجامد. با سپاس فراوان

ارسال نظر