صفحه ارتباطی بین محصول و مشتری!

ودPDP فضایی تعبیه شده روی وجه مقابل بسته‌بندی برای شناساندن برند یک محصول و تمامی عناصر ارتباطی است. از آنجایی‌که PDP مسئولیت مهمی در برقراری ارتباط با خریدار دارد، اندازه و شکل آن مهم است. در فضای رقابتی فروشگاه‌های امروزی، طراحی وجه مقابل بسته‌بندی نیاز به توجه ویژه‌ای دارد. اسم برند، اسم محصول، نوع محصول، ویژگی منحصر‌به فرد محصول، استانداردها و … عناصر مهم یک PDP خوب هستند که با استفاده از ابزار‌هایی نظیر فنون چاپ، رنگ، تصویرسازی، اندازه، شکل و ساختار می‌توان آن را ایجاد کرد.

توسط | 2017-08-22T14:59:03+00:00 آگوست 20th, 2017|بلاگ|0 نظر

درباره نویسنده :

ارسال نظر