بلاگ

دنیای رنگارنگ اینستاگرام، انگیزه‌ای برای شروع کار گالری شمع سرن

امروز در ادامه صحبت با کسب‌وکارهای مختلف به سراغ گالری شمع سرن رفتیم. این مجموعه در مدت کم فعالیت خود، توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. گالری سرن از جعبه آماده بسته‌ بندی پیواژ برای ارسال محصولات خود استفاده می‌کند و این موضوع باب آشنایی ما را با هم باز کرد. در این مطلب با هم داستان شروع به کار و ادامه فعالیت سرن را می‌خوانیم.

به دنبال یک بستر مناسب برای کسب درآمد

کسب درآمد با شرایط این روزها سخت‌تر از قبل شده است. کرونا هم در میان این روزهای پر از گرانی شبیه یک زخم روی نمک شد و شغل‌های زیادی را از بین برد. شروع قضیه برای من تحسین کسب‌وکارهای اینستاگرامی بود. بالا و پایین کردن صفحات مختلف در اینستاگرام و دیدن کسب‌وکارهای مختلف به من انگیزه برای شروع کار می‌داد. من سال‌ها بود که به دنبال یک بستر مناسب برای کار بودم. بستر اینستاگرام بدون نیاز به سرمایه زیاد، می‌توانست سکوی پرشی برای من باشد. این ایده را با خانواده‌ام در میان گذاشتم. من در شروع این مسیر تنها نبودم. باید این کار را در کنار نقش همسری و البته مادری‌ام انجام می‌دادم و به همین دلیل باید با خانواده و به‌خصوص همسرم مشورت می‌کردم.

همراهی در کنار همدلی، ترکیب درست برای موفقیت

همسرم در این مسیر به شدت من را حمایت کرد. در روزهایی که از ساخت یک نوع شمع خسته می‌شدم یا روزهایی که نیاز به کمک داشتم، همیشه، مثل همه روزهای زندگی مشترکمان، کنارم بود. از همدلی روزهای شروع کار تا آخرین مراحل مثل ارسال جعبه آماده بسته بندی حضور همسرم پررنگ بوده و هست. اولین مشتری‌های من خانواده‌ام بودند. برای اینکه انگیزه بگیرم و حس خوبی داشته بشم، با اصرار زیاد شمع‌ها را از من می‌خریدند. حقیقت همین است، پشت هر موفقیتی هزاران دلگرمی و حس خوب قرار دارد.

آموزش در یک مسیر بی‌انتها

من با شمع‌سازی از سال‌های قبل آشنا بودم. برای شروع اما به چیزهایی که می‌دانستم اکتفا نکردم. من هر روز ویدیوهای مختلف می‌دیدم و نکته‌برداری می‌کردم. ویدیوهای خارجی را ترجمه می‌کردم و سعی می‌کردم با تکنیک‌های مختلف آشنا شوم. اولین هدف من همیشه بالا بودن کیفیت محصولاتم بود. به قدری با مواد اولیه و نحوه استفاده از آن‌ها آشنا شده‌ام که به راحتی می‌توانستم مواد اولیه نامرغوب را تشخیص دهم. چندین و چند بار آزمون و خطا کردم و ایراد کارهایم را برطرف کردم. امروز به نقطه‌ای رسیده‌ام که حتی یک مشتری ناراضی نداشته‌ام. این همان هدفی بود که از روز اول داشتم، کیفیت بالا و حس خوب برای مشتری می‌تواند انرژی چند برابری را به من و کسب‌وکارم برگرداند.

جعبه آماده بسته‌ بندی

 

جعبه آماده یک نکته پنهان برای کسب‌وکارها

بعد از شروع کار اتفاقات خیلی خوبی برای من افتاد. از شهرهای مختلف و حتی از کشورهای خارجی سفارش گرفتم. درآمد خوبی داشتم و راضی بودم. در این میان بیشترین زمان را برای جعبه آماده بسته بندی صرف می‌کردم. همیشه لحظه باز کردن بسته توسط مشتری را تصور می‌کردم. دوست داشتم مشتری بسته را با عشق باز کند و از دیدن همه وسایل داخل آن ذوق کند. برای خرید تک‌تک وسایل و لوازم بسته بندی ساعت‌ها زمان گذاشتم و در نهایت هم بازخوردهای فوق‌العاده‌ای گرفتم.

پیواژ آخرین و بهترین اتفاق برای جعبه آماده

من با پیواژ از طریق یک دوست آشنا شدم. صفحه اینستاگرام پیواژ را دیدم و از برخورد خوب و راهنمایی‌های دوستانه‌شان متوجه شدم که انتخاب درستی انجام داده‌ام. تا قبل از این آشنایی، با قیمت‌های بالا و البته کیفیت پایین سایر مجموعه‌ها، نسبت به پیدا کردن یک جعبه آماده بسته بندی خوب ناامید شده بودم. با پیواژ می‌توانستم جعبه‌های با ابعاد مختلف و در تعداد مورد نیازم را سفارش بدهم. به نظر من کسب‌وکار من دو مرحله مهم دارد. ساخت شمع‌ها و استفاده از جعبه آماده بسته‌ بندی دو مرحله مهمی هستند که بی‌توجهی به هرکدام از آن‌ها می‌تواند کیفیت خدمات را به‌شدت پایین بیاورد.

رویایی برای ادامه مسیر

من مسئولیت‌های زیادی در زندگی دارم. من مادر و همسرم و باید این مسئولیت را در کنار کسب‌وکارم مدیریت کنم. اما هیچ موضوعی اجازه نمی‌دهد که من از راهم دست بکشم. رویای من برای ادامه مسیر راه‌اندازی یک کارگاه مجهز با دوستان و خانواده‌ام است. دوست دارم تمام شهرهای کشور محصولات سرن را استفاده کنند و حتی سرن را به کشورهای مختلف صادر کنم. اگرچه راه زیادی برای رسیدن به این هدف مانده، اما من تا آن لحظه از حرکت باز نمی‌ایستم.

برای همراهی در این مسیر شما هم می‌توانید به پیواژ اعتماد کنید و اولین قدم تا موفقیت را محکم بردارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *