بلاگ

سایز عکس در اینستاگرام برای کسب‌وکارهای آنلاین

اینستاگرام در سال‌های اخیر تبدیل به یک ابزار مناسب برای کسب‌وکارهای آنلاین شده است. با همه‌گیری بیماری کرونا این روش خرید در بین مردم رشد بیشتری پیدا کرد. افراد ترجیح می‌دهند با حضور در فضای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، خرید خود را با حوصله انجام دهند. به همین دلیل است که امروزه شاهد شکل‌گیری تعداد زیادی از کسب‌وکارها در اینستاگرام هستیم. بسیاری از این افراد از صفر شروع می‌کنند و به کمک صفحه اینستاگرامی خود به فروش بالایی می‌رسند. برای حضور در این فضا شما باید با اصول فعالیت در این شبکه اجتماعی آشنا شوید. یکی از اصول اولیه، آشنایی با سایز عکس در اینستاگرام است. در این مقاله شما را با سایز عکس در اینستاگرام برای بارگذاری پست‌ها ‌آشنا می‌کنیم.

انواع سایز عکس در اینستاگرام

در ابتدای فعالیت این شبکه اجتماعی، سایز عکس برای هر پست ۶۱۲ در ۶۱۲ پیکسل بود. بعد از مدتی سایز ۶۴۰ در ۶۴۰ پیکسل توسط اینستاگرام برای پست‌ها انتخاب شد. بعد از استقبال عموم از اینستاگرام و با هدف بالا بردن کیفیت و وضوح بیشتر تصاویر، از ابعاد ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰ استفاده شد. در ادامه اینستاگرام تصمیم گرفت تا عکس‌ها در اینستاگرام فقط به صورت مربعی نباشند. سایزهای عمودی و افقی در به‌روزرسانی‌های  بعدی به اینستاگرام اضافه شد. به این ترتیب در حال حاضر تصاویر با سایزهای متنوعی در اینستاگرام منتشر می‌شوند. در ادامه این سایزها را با هم مرور می‌کنیم.

سایز عکس در اینستاگرام

سایز اصلی تصاویر در اینستاگرام

همان‌طور که گفته‌ شد، سایز اصلی عکس‌ها در اینستاگرام به صورت مربعی است. این سایز ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. عکس مربعی شناخته‌ شده‌ترین سایز عکس در اینستاگرام است و افراد عموما این سایز عکس را برای تصاویرشان انتخاب می‌کنند.

تصاویر عمودی در اینستاگرام

این تصاویر به صورت عمودی در اینستاگرام منتشر می‌شوند و ابعاد اختصاصی این عکس‌های عموی ۱۳۵۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

سایز عکس اینستاگرام افقی

سایز عکس افقی برای پست اینستاگرام ۵۶۶ در ۱۰۸۰ پیکسل است. این سایز هم در بین بعضی از کسب‌وکارهای اینستاگرامی طرفدار دارد و آن‌ها این سایز را برای پست‌های خود انتخاب می‌کنند.

کیفیت بالای تصاویر و افزایش فروش اینترنتی

عکس‌های باکیفیت و وضوح بالای آن‌ها کمک می‌کنند تا دنبال‌کننده‌های بیشتری داشته باشید. سایز عکس در اینستاگرام را با دقت انتخاب کنید. استفاده از سایزهای مختلف باعث درهم‌ شدن صفحه اینستاگرامی شما می‌شود. برای سایز عکس‌های خود ترتیبی در نظر بگیرید و یا اینکه همیشه از یک سایز عکس خاص استفاده کنید. به این ترتیب نظم پیج همیشه حفظ می‌شود. از یک دوربین باکیفیت و نور مناسب روز برای عکاسی استفاده کنید. نور روز، تصاویر را با رنگ طبیعی به مخاطبان نمایش می‌دهد. اگر در نور روز قادر به عکاسی نبودید، از نورهای مصنوعی، به میزان کافی استفاده کنید تا تصویر وضوح کامل داشته باشد.

عکس‌های واقعی از محصولات

یکی از نکته‌های مهم در مدیریت فروش در اینستاگرام، تهیه عکس‌های رئال از محصولات است. با این تصاویر مخاطب می‌تواند به راحتی به محصول شما اعتماد کند. عکس‌های آرشیوی یا تصاویری که از اینترنت برداشته‌اید را به جای محصولات خود ارائه ندهید. مشتری‌های شما متوجه این موضوع می‌شوند و نسبت به خدمات شما دلسرد می‌شوند. برای عکس گرفتن از محصولات نیازی به دوربین‌های حرفه‌ای ندارید. شما می‌توانید از دوربین‌های گوشی همراه هم برای عکاسی استفاده کنید و نتیجه خوبی بگیرید.

پیواژ برای بسته‌بندی محصولات

در انتها می‌توانید برای ارسال محصولات به پیواژ اعتماد کنید. پیواژ یک همراه مطمئن برای کسب‌وکارهای خانگی و کوچک است. به کمک پیواژ می‌توانید تمام محصولات بسته‌بندی را تهیه کنید و یک بسته‌بندی شیک و جذاب را برای مشتری‌های خود انجام دهید. برای آشنایی با محصولات پیواژ به سایت یا اینستاگرام پیواژ سر بزنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *