بلاگ

جعبه بسته بندی مناسب برای انواع لباس‌ کدام است؟

امروزه کسب‌وکارهای زیادی در زمینه فروش لباس‌ها فعالیت می‌کنند. این کسب‌وکارها از فروش جوراب تا لباس‌های زمستانی، تنوع بالایی در ابعاد، اندازه و جنس محصولاتشان دارند. برای بسته‌بندی کردن هر کدام از این محصولات گزینه‌های متنوع زیادی وجود دارند. به نظر شما بهترین جعبه بسته بندی برای لباس‌ها کدام محصول پیواژ است؟ جعبه کیبوردی یا بالشتی؟ ساک دستی یا پاکت کرافت؟ در این مقاله انواع محصولات پیواژ و مناسب بودن آن‌ها برای بسته‌بندی انواع لباس‌ها را بررسی می‌کنیم.

جعبه کیبوردی، جعبه بسته بندی برای بیش از ۴۳ سایز

اگر با جعبه‌های کیبوردی پیواژ آشنایی ندارید، به فروشگاه ما سر بزنید و انواع ابعاد این محصول را به دقت مشاهده کنید. جعبه کیبوردی از ۴۳ سایز مختلف تشکیل می‌شود. به دلیل تنوع بالای ابعاد این محصول، می‌توانید از این جعبه بسته بندی برای لباس‌های متنوعی استفاده کنید. استحکام و نوع بسته‌بندی با جعبه کیبوردی، این امتیاز را به شما می‌دهد که نیازی به خرید جعبه پستی نداشته باشید. از جوراب و لباس زیر تا مانتو و پیراهن مردانه را می‌توانید در این نوع جعبه آماده بسته‌بندی کنید. برای تمیزتر شدن کار پیشنهاد می‌کنیم از یک کاغذ پوستی یا کرافت در داخل جعبه استفاده کنید. می‌توانید داخل جعبه را با چند شاخه گل خشک و یا یک نوشته محبت‌آمیز چشم‌نوازتر از قبل کنید.

جعبه بسته بندی

جعبه بالشتی برای لباس‌های کوچک‌تر

جعبه‌های بالشتی یکی از متفاوت‌ترین انواع محصولات پیواژ به شمار می‌روند. این جعبه‌ها در ۶ سایز متنوع عرضه می‌شوند. کوچک‌ترین جعبه بالشتی پیواژ با ابعاد ۸.۵ در ۶ در۳.۵ سانتی‌متر و بزر‌گ‌ترین جعبه بسته بندی بالشتی پیواژ با ابعاد ۲۵ در ۲۵ در ۱۰ سانتی‌متر قابل سفارش است. این جعبه‌ها را می‌توانید برای لباس‌های با حجم کمتر مثل جوراب، لباس زیر، تیشرت و یا شال و روسری استفاده کنید.

پاکت کرافت ساده و یا زیپ‌دار، دو انتخاب کاملا متفاوت

پاکت‌های کرافت ساده در واقع همان پاکت‌های نوستالژیکی هستند که از گذشته به خاطر داریم. همان پاکت‌هایی که پدرهایمان زمان برگشتن از سرکار، درحالی که پر از میوه بودند، در دست داشتند. این پاکت‌ها در پیواژ به صورت کیلویی به فروش می‌روند و یک انتخاب اقتصادی هستند. اگر می‌خواهید فقط یک محافظ برای کثیف نشدن لباس انتخاب کنید و هزینه‌ زیادی نکنید، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید. پاکت‌های کرافت زیپ‌دار هم در انواع متفاوتی موجودند. پاکت‌های جلو شفاف، پاکت‌های پنجره‌دار و ساده را می‌توانید از پیواژ به صورت تک یا عمده سفارش دهید. این پاکت‌ها بسته‌بندی متفاوت‌تری هستند و می‌توانید برای لباس‌های با سایز کوچک‌تر از آن‌ها استفاده کنید.

ساک دستی یک انتخاب همیشگی برای لباس‌ها

به جز موارد گفته شده و انواع جعبه بسته بندی پیواژ، ساک‌های دستی هم محبوبیت زیادی در بین کسب‌وکارهای فروش لباس دارند. این ساک‌های دستی را می‌توانید در سایت پیواژ با رنگ‌های متنوعی سفارش بدهید. نکته‌ی مهم، نیاز به جعبه پستی برای ارسال این ساک‌های دستی است. این ساک‌ها را، مثل جعبه بالشتی و پاکت‌های کرافت، نمی‌توانید به تنهایی به پست تحویل بدهید و برای ارسال آن‌ها حتما باید کارتن پستی تهیه کنید.

خلاصه کلام

اگر شما هم کسب‌وکار فروش آنلاین لباس دارید می‌توانید به سایت پیواژ سر بزنید و بعد از بررسی انواع سایزها و محصولات، برای جعبه بسته بندی محصول خود تصمیم بگیرید. شما با پیواژ می‌توانید بدون هیچ محدودیتی سفارش خود را ثبت کنید و به تعداد مورد نیاز خودتان جعبه تهیه کنید. هدف ما کمک به کسب‌وکارهای تازه‌کار و گرفتن دست آن‌ها در گام‌های اول فعالیتشان است. پس شما هم از همین حالا پیواژش کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *