بلاگ

خرید جعبه آماده با تخفیف‌های پلکانی پیواژ

تا به حال برای خرید جعبه آماده به بازارهای شهر سر زده‌اید؟ معمولا پیدا کردن یک بسته‌بندی مناسب برای محصولات کار راحتی نیست. پیدا کردن سایز مناسب، قیمت خوب و … کار سختی است. در ابتدا باید به این فکر کنید که محصول شما نیاز به چه نوع بسته‌بندی دارد؟ جعبه کیبوردی یا بالشتی؟ پاکت کرافت و یا ظروف پت؟ حالا باید به دنبال فروشنده‌ای باشید که این جعبه آماده را برای شما تولید کند و البته اینجاست مسئله جدید و مهم دیگری پیش می‌آید. معمولا شما باید جعبه‌ها را در تیراژهای بالایی سفارش دهید. این برای کسب‌وکارهای تازه‌کار و خانگی به معنای ناکامی در تهیه یک بسته‌بندی مناسب است و معمولا آن‌ها بعد از مدتی از خرید جعبه آماده برای بسته‌بندی پشیمان می‌شوند.

خرید جعبه آماده در تیراژ دلخواه

ما در پیواژ برای این مشکلات کسب‌وکارهای خانگی، راه‌حل‌های خوبی پیدا کرده‌ایم. در قدم اول، پیواژ با تنوع بسیار بالای محصولات خود، به شما کمک می‌کند تا به راحتی بسته‌بندی مناسب خود را پیدا کنید. انواع متفاوت جعبه آماده در پیواژ را می‌توانید در سایت پیواژ یا در اینستاگرام ما دنبال کنید. در قدم بعدی باید تعداد مورد نیاز خود را سفارش بدهید. در اینجا هم ما شما را محدود نمی‌کنیم. شما می‌توانید از یک تا چند هزار جعبه را به ما سفارش بدهید. پیواژ با کمک به کسب‌وکارهای تازه‌کار، تلاش می‌کند تا باری از دوش این افراد بردارد تا بتوانند زودتر پیشرفت کنند. یکی دیگر از نکات مهم در خرید جعبه آماده پیواژ، امکان استفاده از تخفیف پلکانی برای خرید محصولاتی مثل جعبه کیبوردی است. در ادامه با این نوع تخفیف و چگونگی اعمال آن‌ بیشتر آشنا می‌شویم.

تخفیف پلکانی پیواژ

همانطور که گفتیم شما برای خرید پیواژ با هیچ محدودیتی روبه‌رو نیستید. شما می‌توانید به راحتی یک جعبه آماده سفارش بدهید و آن را بعد از چند روز تحویل بگیرید. علاوه‌بر این، شما می‌توانید در صورت داشتن سفارش‌های بالا از تخفیف‌های پلکانی ما هم استفاده کنید. تخفیف پلکانی یعنی چه؟ تخفیف پلکانی به این معناست که با بالاتر رفتن تعداد سفارش‌های شما، تخفیف بیشتری هم دریافت می‌کنید. به طور کلی این تخفیف‌ها روی سفارش‌های بالاتر از ۵۰ عدد، ۱۰۰ عدد، ۵۰۰ عدد و ۱۰۰۰ عدد اعمال می‌شود. تخفیف‌های پلکانی پیواژ از ۵ درصد برای سفارش‌های بالای ۵۰ عدد شروع می‌شوند و تا ۲۰ درصد برای سفارش‌های بالای ۱۰۰۰ عدد می‌رسند. بنابراین شما همیشه شامل تخفیف سایت پیواژ می‌شوید و بدون زدن هیچ کد تخفیفی، تنها با سفارش حداقل ۵۰ جعبه آماده، به یک تخفیف خوب ۵ درصدی دست پیدا می‌کنید.

جعبه‌های کیبوردی و تخفیف پلکانی

یکی از محصولاتی که شامل این تخفیف‌ها می‌شود، جعبه آماده کیبوردی است. همانطور که می‌دانید ما در پیواژ ۴۳ سایز متنوع جعبه آماده داریم که در دو رنگ قهوه‌ای و سفید موجودند. این نوع بسته‌بندی یکی از محبوب‌ترین انواع جعبه آماده در بین مشتری‌های پیواژ است. به همین دلیل تمامی این جعبه‌ها شامل تخفیف پلکانی پیواژ می‌شوند. برای دیدن تمام محصولات پیواژ و قیمت‌های آن‌ها در تخفیف پلکانی می‌توانید به سایت پیواژ سر بزنید و محصولات را به صورت کامل بررسی کنید.

پیواژ همراه همیشگی کسب‌وکارهای آنلاین

در روزهای سخت روی ما حساب کنید. ما به شما کمک می‌کنیم تا با یک بسته‌بندی مناسب و درخور مشتری‌هایتان، روز به روز کیفیت بالاتری را به مخاطبان ارائه دهید. این شروع یک همکاری پر از موفقیت‌های روز افزون است. پس همین حالا به سایت پیواژ یا اینستاگرام ما سر بزنید و برای خرید جعبه آماده مناسب کسب‌وکارتان اقدام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *