بلاگ

چرا کارتن پستی بخریم؟

کارتن پستی

کارتن پستی یکی از انواع بسته‌بندی پر طرفدار است که با داشتن آرم شرکت پست، داشتن جای تمبر و یک مکان مشخص برای نوشتن آدرس گیرنده و فرستنده، مسیر بسته‌بندی کردن را برای شما کوتاه‌تر و ساده‌‌تر می‌کند. این محصولات را می‌توانید به طور مستقیم به اداره پست تحویل بدهید و مشکل خاصی برای ارسال پستی نخواهید داشت. همانطور که می‌دانید کارتن پستی را می‌توانید در تمام شعب پستی کشور تهیه کنید. کسب‌وکارهای آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی ترجیح می‌دهند که این جعبه‌ها را در خانه داشته‌ باشند. به این ترتیب آن‌ها در عرض چند دقیقه و سر فرصت محصولشان را بسته‌بندی کرده و کافیست آن‌ها را در دفتر پستی تحویل بدهند.  کارتن پستی را می‌توانید در سایت پیواژ و به صورت آنلاین سفارش بدهید و آن را در عرض چند روز درب منزلتان دریافت کنید.

کارتن پستی بدون چاپ پیواژ

بعضی از کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند از کارتن‌های بدون لوگوی شرکت پست استفاده کنند. پیواژ برای این دسته از افراد هم چاره‌ای اندیشیده‌ است. کارتن پستی بدون چاپ پیواژ دقیقا در سایزهای کارتن‌های معمولی و با همان کیفیت و البته با همان قیمت را می‌توانید از سایت پیواژ سفارش دهید. شما می‌توانید این کارتن‌ها را شخصی سازی کرده و لوگوی برند خودتان را روی آن چاپ کنید. این نوع از جعبه‌ها برای طرفداران جعبه کیبوردی و یا جعبه ساده که به دنبال سایزهای بزرگ هستند خیلی مناسب است.

بهترین قیمت‌ها در پیواژ

قیمت کارتن پستی در پیواژ کاملا به صرفه و با کمترین سود ممکن است. شما می‌توانید این جعبه‌ها را در پیواژ با بهترین قیمت موجود در بازار تهیه کنید. قیمت این محصول در مقایسه با جعبه کیبوردی کمی به صرفه‌تر است. این موضوع به دلیل طراحی خاص و متفاوت جعبه کیبوردی است. پس اگر در ابتدای راه هستید و نمی‌خواهید برای بسته‌بندی محصول خود هزینه زیادی کنید، روی کارتن پستی یک حساب ویژه باز کنید.

سایزهای متفاوت کارتن پستی پیواژ

کارتن‌ پستی پیواژ در ۹ سایز استاندارد قابل سفارش است. کوچکترین سایز این جعبه‌ها ۱۵ در ۱۰ در ۱۰ است و بزرگ‌ترین آن‌ها هم ۵۵ در ۴۵ در ۳۵ سانتی‌متر است.

پستی کد ۷تعداد در هر بستهسایز (طول-عرض-ارتفاع)
کد ۱۳۰۱۰*۱۰*۱۵
کد ۲۲۵۱۰*۱۵*۲۰
کد ۳۲۵۱۵*۲۰*۲۰
کد ۴۱۵۲۰*۲۰*۳۰
کد ۵۱۵۲۰*۲۵*۳۵
کد ۶۱۵۲۰*۲۵*۴۵
کد ۷۱۰۲۵*۳۰*۴۰
کد ۸۱۰۳۰*۴۰*۴۵
کد ۹۱۰۳۵*۴۵*۵۵

 جعبه‌های بین سایز ۱ تا ۴ همگی ۳ لایه هستند. جعبه‌های بزرگ‌تر نیاز به تحمل بار بالاتری دارند و از همین جهت کارتن پستی ۵ تا ۹ همگی ۵ لایه‌اند. همانطور که می‌بینید در بین کارتن‌های پستی پیواژ تنوع سایز بسیار زیادی وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی از بین این جعبه‌ها، سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سفارش جعبه آماده از سایت پیواژ

برای سفارش انواع سایزهای جعبه آماده در شکل‌ها و طرح‌های متفاوت تنها یک مسیر مشخص وجود دارد. تمام سفارش‌های پیواژ روی سایت ما دریافت می‌شود. این سایت به گونه‌ای طراحی شده است که شما بتوانید به راحتی و بدون مشکل خاصی، سفارشتان را ثبت کنید. یکی از مهم‌ترین محصولات پیواژ کارتن پستی است که طرفداران زیادی دارد و بسته‌بندی محبوب پیواژی‌هاست. شما هم همین حالا وارد بخش کارتن پستی پیواژ شوید و سفارشتان را ثبت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *