بلاگ

۶ ایده برای استفاده مجدد از جعبه آماده کرافت

۶ ایده برای استفاده مجدد از جعبه آماده کرافت

همانطور که می‌دانید استفاده از جعبه آماده کرافت یک راه موثر برای حفاظت از محیط زیست در عین استفاده از بسته‌بندی‌های متنوع است. این جعبه‌ها قابل بازیافتند و آسیبی به طبیعت نمی‌زنند. ما در پیواژ انواع متنوعی از جعبه‌های مقوایی را برای شما عرضه می‌کنیم. از جعبه کیبوردی و بالشتی گرفته تا قوطی‌های مقوایی، همگی به دلیل استفاده از مقوا قابل بازیافت هستند. اما یک روش دیگر در راستای حفاظت از محیط زیست، استفاده مجدد از این جعبه‌هاست. در این مقاله با هم چند روش برای استفاده مجدد از جعبه آماده کرافت کیبوردی را بررسی می‌کنیم.

  • ساخت کاردستی

جعبه آماده کرافت پیواژ از مقوا سه لایه ایفلوت با روکش کرافت تهیه شده است. شما با کاتر می‌توانید تکه‌های این جعبه مقوایی را جدا کرده و از آن برای ساخت کاردستی بچه‌ها استفاده کنید. برای مثال با این مقواها می‌توان کارت پستال تهیه کرد و از کودک خواست که روی این کارت‌ها و یا یک کاغذ چسبیده شده روی آن‌ها نقاشی بکشد. کودک می‌تواند این کارت را به یکی از دوستان یا نزدیکانش هدیه دهد.

  • جعبه کاشت

جعبه کاشت یک ایده جالب و متفاوت برای استفاده از جعبه آماده کرافت است. یک جعبه مقوایی را می‌توانید با چند کاغذ رنگی تزیین کنید. این جعبه آماده را با یک کیسه پلاستیکی و چند سوراخ زهکشی آماده کاشت گیاه کنید. این جعبه آماده می‌تواند خانه جدیدی برای گیاه‌های شما باشد.

  • صندوق ذخیره سازی

حتماً شما هم وسایلی را دارید که در یک کیسه پلاستیکی نگه می‌دارید. به عنوان مثال، پیچ و مهره‌های متفاوت یا دسته‌بندی خاصی از یک نوع وسیله که به صورت جداگانه نگه داشته‌اید. این نوع وسایل را می‌توانید در یک جعبه آماده کیبوردی نگهداری کنید. این جعبه‌ها را می‌توانید با یک برچسب یا کاغذ رنگی علامت‌دار کنید.

  • خانه کوچک برای اعضای کوچک خانه

اگر شما هم حیوان خانگی دارید حتماً می‌دانید که جعبه‌ها بین حیوان‌های خانگی بسیار محبوبند. بسیاری از حیوانات خانگی مخصوصاً گربه‌ها، می‌توانند ساعت ها خودشان را با یک جعبه آماده کرافت سرگرم کنند. با استفاده از این ایده، از این جعبه آماده کرافت مجددا استفاده کنید.

  • دسته بندی مجلات و جزوه‌ها

اگر از جعبه آماده کرافت استفاده می‌کنید، می‌توانید آن‌ را در کتابخانه خود با چند برش ساده به یک جعبه برای طبقه‌بندی مجله‌ها و کتاب‌ها تبدیل کنید. با رنگ‌آمیزی یا استفاده از کاغذهای رنگی می‌توانید این جعبه‌ها و قفسه کتاب خود را جذاب‌تر کنید.

جعبه آماده کرافت

  • جعبه آماده کرافت هدیه

اگر جعبه شما نسبتاً سالم است می‌توانید از آن برای هدیه دادن به دوستان خود استفاده کنید و از خرید یک جعبه هدیه بی‌نیاز شوید. اگر هم بخشی از جعبه آسیب دیده، می‌توانید با استفاده از یک کاغذ کادو و یا رنگ‌آمیزی، این مشکل را برطرف کنید. به این ترتیب می‌توانید هدیه خود را با چند وسیله تزیینی مثل پوشال‌ها و یا چند گل خشک، درون این جعبه آماده قرار دهید و به دوست یا عزیزان خود هدیه دهید.

خلاصه اینکه

شما می‌توانید استفاده‌های متنوعی از این جعبه آماده داشته باشید. این جعبه‌ها همان‌طور که گفته شد به خودی خود دوست‌دار طبیعت و قابل بازیافت هستند اما استفاده مجدد از آن‌ها هم ایده خوبی برای حفاظت از محیط زیست است. شما می‌توانید در سایت پیواژ انواع متنوعی از جعبه آماده کرافت را در سایزهای متنوع سفارش دهید. پیواژ با بررسی نیازهای مشتریان خود همواره در تلاش است تا بتواند بهترین و مناسب‌ترین نوع و سایز جعبه‌ها را برای ارائه به شما فراهم کند. همراه ما بمانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *