بلاگ

چرا در اینستاگرام اکشن بلاک می‌شویم؟

اکشن بلاک

اول از همه و به عنوان کسی که در اینستاگرام فعالیت می‌کند، باید بدانید اکشن بلاک یعنی چه؟ وقتی شما فعالیتی در اینستاگرام انجام می‌دهید که با الگوریتم‌های آن جور در نمی‌آید با اکشن بلاک مواجه می‌شوید. در واقع این یک سیستم دفاعی از اینستاگرام در برابر اکانت‌های فیک و همینطور ربات‌هاست. در این مقاله با انواع اکشن بلاک‌ها و دلایل آن‌ها آشنا می‌شویم.

اکشن بلاک

انواع اکشن بلاک از نظر محدودیت زمانی

اکشن بلاک موقت: در این شرایط شما ۲۴ ساعت اکشن بلاک می‌شوید و از انجام بعضی از فعالیت‌های شما جلوگیری خواهد شد. این موضوع معمولا به دلیل رعایت نکردن بعضی از شرایط استفاده از اینستاگرام اتفاق می‌افتد.

بلاک با گزینه اعلام شکایت: در این شرایط شما بین ۱ تا ۳۰ روز اکشن بلاک می‌شوید. اگر اشتباهی از سمت اینستاگرام رخ داده باشد می‌توانید به آن‌ها با استفاده از گزینه Tell Us اعلام کنید.

بلاک بدون گزینه اعلام شکایت: در این نوع بلاک که معمولا تا ۲ هفته طول می‌کشد شما به گزینه Tell Us دسترسی ندارید. در این صورت می‌توانید وارد بخش Setting  شده و در بخش Help، گزینۀ Report a Problem  را انتخاب کرده و مشکل را به اینستاگرام گزارش دهید.

اکشن بلاک دائمی: در این شرایط شما به طور دائمی بلاک می‌شوید. این اتقاق در شرایطی رخ می‌دهد که شما قوانین اینستاگرام را نقض کرده باشید و یا از سمت کاربران زیادی ریپورت شده باشید.

دلایل اکشن بلاک شدن در اینستاگرام

به طور کلی شما ممکن است به روش‌های متنوعی اکشن بلاک شوید. ممکن است فقط نتوانید پست بگذارید، نتوانید کامنت بگذارید و یا برای مدتی نتوانید پیج جدیدی را فالو کنید. همه این موارد بستگی به دلیل بلاک شدن شما دارد. مثلا پیج‌هایی که روزانه تعداد زیادی اکانت متفاوت را فالو می‌کنند، ممکن است با محدودیت دنبال کردن پیج‌های دیگر مواجه شوند. به طور کلی می‌توان دلایل زیر را برای این اتفاق بیان کرد:

  • فعالیت پشت سر هم و بدون فاصله. شما می‌توانید در هر ساعت ۳۵۰ پست را لایک کنید. انتشار کامنت‌های تکراری و اسپم برای اینستاگرام مشکوک تلقی می‌شود.
  • نقض قوانین اینستاگرام مثل رعایت نکردن کپی رایت
  • استفاده از فیلترشکن و تغییر مداوم آی پی
  • استفاده از ربات‌ها

راه‌های رفع اکشن بلاک در اینستاگرام

  • زمانی که با این مشکل مواجه می‌شوید، یک پیام از جانب اینستاگرام روی صفحه شما نمایش داده می‌شود. با انتخاب گزینه Tell us می‌توانید مشکل ایجاد شده را گزارش دهید تا اینستاگرام آن را بررسی کند.
  • اینترنت خود را تغییر دهید
  • اینستاگرامتان را به فیسبوک متصل کنید
  • بیو اینستاگرامتان را تغییر دهید
  • با یک دستگاه دیگر وارد شوید

در انتها اگر هیچکدام از روش‌های بالا کارساز نبودند باید صبر کنید. معمولا اشتباهاتی که از سمت شما انجام می‌شوند بعد از چند روز رفع بلاک خواهند شد.

خلاصه اینکه

اینستاگرام مغازه مجازی و محل کسب تعداد زیادی از دوستان پیواژی ماست. به همین خاطر ما دوست داریم درباره این فضا، امکاناتش و مشکلاتی که در مسیر استفاده از آن پیدا می‌کنید، با شما بیشتر صحبت کنیم. همانطور که می‌دانید پیواژ یکی از پیشروهای عرصه تولید بسته‌بندی برای کسب‌وکارهای آنلاین است. جعبه آماده در تیراژ پایین و با قیمت مناسب را می‌توانید به راحتی از پیواژ تهیه کنید. ما در این مجوعه تلاش می‌کنیم تا همیشه با تنوع بالا و قیمت‌های مناسب بهترین بسته‌بندی‌ها را برای محصولات شما فراهم کنیم. برای سفارش محصولات بسته‌بندی، وارد فروشگاه پیواژ شده و جعبه آماده مورد نظرتان را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *