بلاگ

گزارش برگزاری اولین نمایشگاه فارماپک خاورمیانه

نمایشگاه فارماپک خاورمیانه

اولین دوره ی نمایشگاه فارماپک خاورمیانه با حضور بیش از ۱۱۰ شرکت داخلی و ۲۰ شرکت خارجی از کشورهای آلمان، روسیه، هندوستان، ترکیه، لهستان، کره جنوبی، ایتالیا و چین برگزار شد. این نمایشگاه در رشته های تخصصی شامل حوزه‌های وسایل و تجهیزات بسته‌بندی، بسته‌بندی اولیه و بسته‌بندی مقوایی، طراحی خطوط تولید و مهندسی تولید تجهیزات و مواد اولیه بسته‌بندی، طراحی بسته‌بندی، تبلیغات و بازاریابی، مواد اولیه، ترکیبات شیمیایی و فرمولاسیون دارویی، طراحی و ساخت سرنگ ها، تیوب ها، اقلام تزریق کننده، ویال ها، قوانین و مقررات صنایع دارویی و دستاوردهای نوین در صنعت داروسازی به ارائه توانمندی های خود پرداختند.

پیواژ همواره در عرصه بسته‌بندی دارویی حضور فعالی داشته است. این مجموعه در این نمایشگاه فارماپک خاورمیانه نیز پرقدرت شرکت کرد و توانمندی های خود را به شرکت های دارویی ارایه کرد. درکنار برگزاری نمایشگاه، کارگاه های آموزشی نیز برگزار گردید و آقای مهندس کیانی به سخنرانی در مورد طراحی و تولید جعبه های دارویی پرداختند.

پاسخگویی به نیاز شرکت های داروسازی در زمینه ی بسته‌بندی دارویی با توجه به وضعیت فعلی تامین مقوا امری بسیار دشوار بود. که پیواژ با تکیه بر دانش متخصصین خود از آن سربلند خارج شد و خدمت رسانی کماکان ادامه دارد. همچنین انواع جعبه در سایت پیواژ قابل سفارش است. برای تهیه این محصولات می‌توانید به سایت پیواژ مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *