بلاگ

معرفی شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا

شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا

در این مقاله از مجموعه مقالات پیواژ به معرفی برخی شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا می پردازدیم. بیشتر این شرکت ها در صنعت بسته بندی جهانی صاحب سبک هستند. این شرکت های مطرح بسته بندی راهکارهای خلاقانه ای برای حذف و جذب مشتری در صنعت بسته بندی ارائه کرده اند.

بازار جهانی بسته بندی در سال ۲۰۱۵ میلادی ارزشی معادل ۵۸۹ هزار میلیارد دلار در سال ۲۰۱۵داشته که پیش بینی می شود این رقم در سال ۲۰۲۰ به ۷۷۰ هزار میلیارد دلار برسد.

صنعت بسته بندی جهانی توسط بیست شرکت در سال ۲۰۱۹ تسخیر شده است. با توجه به تغییر رفتار مشتریان، صنعت بسته بندی دچار تغییراتی شده است. مشتریان امروزی در بسته بندی محصولاتشان و مخصوصا بسته بندی های محصولات غذایی به دنبال ۳ نکته اساسی هستند:

راحتی، آسودگی در مصرف و راحتی هنگام حمل و نقل. توزیع کنندگان محصولات نیز علاوه بر این خواسته ها، از بسته بندی محصولات انتظار طول عمر بالا در قفسه محصولات را دارند. با در نظر گرفتن این نیازها، شرکت های چاپ و بسته بندی سر تا سر دنیا در تلاش هستند با رعایت استانداردها جایگاه خود را در این صنعت ارتقا بدهند.

در ادامه در ۲ بخش به معرفی این شرکت ها خواهیم پرداخت

  • آمکور(Amcor)

شرکت بین المللی آمکور ارائه دهنده ی راهکارهای بسته بندی در زمینه ی بسته بندی های صلب و انعطاف پذیر برای صنایع غذایی، نوشیدنی، سلامت، مراقبت شخصی و دخانیات می باشد. نوآوری و خدماتی که به مشتریان در زمینه چاپ و بسته بندی ارائه می شود، از استرالیا که محل اصلی شرکت است تا سراسر دنیا گسترش یافته است.

  • بال(Ball)

این شرکت تامین کننده بسته بندی فلزی نوشیدنی ها، مواد غذایی و همچنین تامین کننده ی نیاز مشتریان در صنایع هوافضا است. این شرکت در سال ۱۸۸۰ تاسیس شده و حدود ۱۵۰۰۰ پرسنل در تمام دنیا دارد.

  • گروه کرون(Crown Holding)

این مجموعه یکی از بزرگترین شرکتهای تولید کننده ی بسته بندی های فلزی است. این شرکت با دارا بودن ۲۳.۰۰۰ نیرو در ۴۰ کشور دنیا و  همچنین فروش خالص ۹.۱ هزار میلیارد دلار به دنبال تولید بهترین نوع بسته بندی و همچنین رشد اقتصاد در آسیا، اروپای شرقی، آمریکای جنوبی و خاوری میانه است.

صنعت بسته بندی جهانی

  • شرکت کاغذ بین المللی(International Paper)

این شرکت یکی از پیشگامان تولید بسته بندی، کاغذ و خمیر است که در ۲۴ کشور دنیا توسط ۵۵.۰۰۰ نفر نیرو فعالیت می کند. این شرکت از منابع تجدیدپذیر برای تولید محصولات خود نظیر بسته بندی غذایی و همچنین دارویی که نیاز روزانه ی میلیون ها نفر انسان را تامین می کند، استفاده می کند.

  • ماندی(Mondi)

ماندی یک شرکت بین المللی در زمینه ی چاپ و بسته بندی و تولید کاغذ است که دارای ۲۵.۰۰۰ نفر پرسنل در بیش از ۳۰ کشور دنیا است. تمرکز این شرکت روی تولید بسته بندی های مقوایی از مرحله ی مدیریت جنگل ها و تولید خمیر کاغذ تا مراحل پایانی چاپ و بسته بندی جعبه های مقوایی برای صنایع مختلف می باشد.

در مقاله ی بعدی پیواژ به معرفی چندی دیگر از شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا می پردازیم.

اگر به حوزه ی چاپ و بسته بندی علاقه مند هستید از در صفحه اینستاگرام با پیواژ همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *