بلاگ

راهکارهایی برای ادغام رسانه‌های اجتماعی در استراتژی فروش شما، قسمت دوم

فروش جعبه مقوایی

در مقاله قبلی درباره چند نکته مهم استراتژی فروش صحبت کردیم. این نکات شاید در نگاه اول ساده به نظر برسند اما تاثیر بسیار زیادی روی فروش شما دارند. نکات کوچک نه تنها در بحث رسانه‌های اجتماعی بلکه در تمام امور می‌توانند راهگشا باشند. مثل پیدا کردن فروش جعبه مقوایی آنلاین برای بسته‌بندی می‌تواند به یک کسب و کار خانگی کمک بسیار زیادی کند. هر کارتن مقوایی آماده یک راه‌حل ساده برای رسیدن به این استراتژی در بسته‌بندی است. در ادامه به بررسی سایر موارد در زمینه رسانه‌های اجتماعی می پردازیم.

معیارهای مربوطه را ردیابی کنید.

در هنگام بررسی کارایی شبکه‌های اجتماعی می‌توانید موارد پیش رو را رصد کنید. چه تعداد از سرنخ های شما از رسانه‌های اجتماعی می‌آیند؟ از میان سرنخ‌های رسانه‌های اجتماعی شما، چه تعداد از آن‌ها تبدیل به خرید می‌شوند؟ چند درصد از کل فروش شما از سرنخ‌های رسانه‌های اجتماعی است؟ این اطلاعات برای ردیابی برای درک چگونگی ادامه ادغام اجتماعی در استراتژی فروش، مثلا فروش جعبه مقوایی شما مفید است.

علاوه بر این ارقام کمی، ممکن است بخواهید برخی از اطلاعات کیفی را هم بررسی کنید. به عنوان مثال، اگر یک پست رسانه اجتماعی خاص منجر به هجوم سرنخ‌هایی شد که در نهایت تبدیل به خرید شد، توجه داشته باشید که این پست چه نوع پستی بود. به دنبال درک این موضوع باشید که چه چیزی باعث موفقیت این محتوا شده است. این می‌تواند استراتژی شما را در حال حرکت به جلو نشان دهد.

کسب و کار خانگی

توجه کردن درست را به ریتم عملکرد خود اضافه کنید.

اگر می‌توانستید قدرت فوق‌العاده خواندن ذهن مشتری‌تان را داشته باشید، آیا آن را قبول می‌کردید؟ اگرچه نمی‌توانیم آن قدرت فوق‌العاده را به شما بدهیم، اما می‌توانیم بر قدرت توجه کردندرست تأیید کنیم. این موضوع می‌تواند به شما کمک کند درک کنید که مشتریانتان واقعاً چه احساسی درباره محصول و شرکت شما دارند. سپس می‌توانید از اطلاعاتی که پیدا کرده‌اید برای اطلاع‌رسانی به استراتژی فروش خود در جهت تطبیق بهتر نیازها و نگرانی‌های مشتری در فروش جعبه مقوایی استفاده کنید.

در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید توجه کردن را در ریتم عملکرد منظم خود بگنجانید:

  • نام شرکت یا محصول خود را در توییتر جستجو کنید تا ببینید کاربران درباره شما چه می‌گویند. این مورد حتی اگر مستقیماً آدرس صفحه شما ذکر نشود هم قابل توجه است. همچنین می‌توانید این کار را با رقبا انجام دهید تا ببینید مصرف کنندگان محصولات شما مثلا در فروش جعبه مقوایی در مورد برندهای مشابه چه می‌گویند.
  • به روز رسانی‌های لینکدین شرکت‌ها و افراد مورد علاقه خود را دنبال کنید. هر زمان که آن‌ها در رسانه‌ها یا هر جای دیگر در پلتفرم منشن شوند، اعلانی دریافت خواهید کرد.
  • بخش نظرات پست‌های شرکت، رقبای خود و هر پست بازاریابی تأثیرگذار را که محصولات شما یا محصولات رقیبتان را تبلیغ می‌کند، بررسی کنید.
کارتن مقوایی آماده

تجزیه و تحلیل رقابتی انجام دهید.

رسانه‌های اجتماعی ابزار قدرتمندی برای انجام تجزیه و تحلیل رقابتی هستند. نه تنها می‌توانید ببینید که رقبای شما چه محتوایی را برای تعامل با مخاطبان خود به اشتراک می‌گذارند و اعلام کاهش محصول جدید و تبلیغ خط تولید فعلی خود را هم در این رسانه‌ها ارائه می دهند، بلکه می‌توانید به نظرات مشتریان نیز دسترسی داشته باشید تا ببینید مشتریان آن‌ها واقعاً چه احساسی در مورد محصولات رقیب شما دارند.

فروش جعبه مقوایی در پیواژ

برای تهیه کارتن مقوایی آماده و مرحله بسته‌بندی محصولات هر کسب و کار خانگی می‌توانید روی پیواژ حساب ویژه باز کنید. فروش جعبه مقوایی در پیواژ در تنوع بالا و قیمت‌های مناسبی انجام می‌شود و یک انتخاب بی‌نظیر برای شماست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *