بلاگ 2017-09-25T12:15:53+04:30

استفاده از لیبل های هوشمند روی بسته بندی محصولات

By | مارس 6th, 2019|بلاگ, دسته‌بندی نشده|

لیبل هوشمند RafMore این لیبل راه حل نوآورانه ای است که به صاحبین برندها اجازه می دهد بسته بندی های خودشان به یک بسته بندی هوشمند تبدیل کرده و در تمامی مراحل زنجیره تامین قابل [...]

نکات ضروری برای مقابله با صدمه دیدن بسته بندی محصول

By | مارس 5th, 2019|بلاگ, دسته‌بندی نشده|

بسته بندی یک محصول اهداف زیادی دارد، از جمله منتشر کردن پیام برند شما، اطلاع رسانی به مردم در مورد محصول شما و محافظت از محصول حین زنجیره تامین. محافظت از محصول  حین زنجیره تامین [...]

گزارش برگزاری اولین نمایشگاه فارماپک خاورمیانه

By | فوریه 25th, 2019|بلاگ, دسته‌بندی نشده|

اولین دوره ی نمایشگاه فارماپک خاورمیانه با حضور بیش از 110 شرکت داخلی و 20 شرکت خارجی از کشورهای آلمان، روسیه، هندوستان، ترکیه، لهستان، کره جنوبی، ایتالیا و چین در رشته های تخصصی شامل حوزه‌های [...]

روزهای سخت صنایع دارویی و مسیرهای عبور از بحران

By | اکتبر 23rd, 2018|بلاگ, دسته‌بندی نشده|

فرامرز اختراعی، رئیس هیات مدیره سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس گفت:‌ این روزها صنایع دارویی کشور لحظات سختی را سپری می‌کند، تاثیرات منفی بحران ارز [...]

دومین حضور پیواژ در چهارمین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته(ایران فارما)

By | سپتامبر 23rd, 2018|بلاگ, دسته‌بندی نشده|

به منظور تجدید دیدار با شما همراهان گرامی، برای دومین بار در نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته(ایران فارما) حضور یافته ایم؛ با کوله باری از تجربه دو سال همکاری با شما و به [...]

کدام بسته بندی مناسب محصول غذایی یا دارویی است؟ جعبه ی مقوایی یا جعبه های هارد باکس؟

By | آگوست 29th, 2018|بلاگ|

بسته بندی یک محصول وظایفی بیش از صرفا محافظت از آن به عهده دارد. بسته بندی در واقع یک راه ارتباطی برای معرفی محصول و برند شما است. بسته بندی بیرونی یک محصول می تواند [...]

ایستگاه جعبه چسبانی

By | آگوست 18th, 2018|بلاگ|

جعبه چسبانی جعبه چسبانی یکی از مراحل مهم فرایند چاپ و بسته بندی جعبه های مقوایی برای صنایع دارویی و غذایی و ... است.  ابعاد جعبه در مرحله جعبه چسبانی اهمیت ویژه ای دارد و [...]

صرفه جویی در هزینه اولین سفارش جعبه برای یک محصول جدید

By | آگوست 6th, 2018|بلاگ|

همیشه اولین سفارش برای بسته بندی محصول جدید بسیار مهم است. در واقع شما مشتریان را با محصولتان آشنا کرده و می توانید بفهمید بسته بندی شما چقدر موفق بوده است. اولین سفارش تولید بسته [...]

عوامل مهم افزایش میزان رضایت از بسته بندی یک محصول

By | جولای 31st, 2018|بلاگ|

بدون توجه به نوع محصولی که می فروشید، بسته بندی همراه آن اهمیت زیادی دارد. بسته بندی نه تنها از محصول شما مراقبت می کند بلکه اولین ارتباط را با خریداران بالقوه برقرار کرده و [...]

داشتن یک بسته بندی سبز با رعایت 4 نکته کلیدی

By | جولای 23rd, 2018|بلاگ|

برخی از مشتریان به خاطر هزینه نگران استفاده از بسته بندی سبز برای محصولاتشان هستند. هرچند استفاده از این بسته بندی منجر به کاهش هزینه ها نیز خواهد شد. در حقیقت، یک بسته بندی دوست [...]

نکاتی برای بهبود بسته بندی محصولات صنعت غذایی

By | جولای 19th, 2018|بلاگ|

وقتی شما در صنعت غذایی مشغول به فعالیت هستید، قطعا از این نکته اطلاع دارید که در چه رقابت سختی قرار دارید. فقط کافیست در راهروی سوپر مارکت ها قدم گذاشته تا به تنوع محصولات [...]

موارد استفاده از بسته بندی پلمپ دار(Tamper- evident)

By | جولای 17th, 2018|بلاگ|

امروزه محصولات فراوانی در بازار وجود دارد که مردم دوست دارند با اطمینان خاطر از آن ها استفاده کنند. مشتریان به دنبال این اعتماد هستند که محصولی که خریداری می کنند قبلا از بسته بندی [...]