یک بستهبندی خوب در نگاه اول سه سوال مهم و اساسی را در ذهن تداعی میکند!
۱) من چهکسی هستم؟ برند اصلی (سازنده) محصول است که پاسخ این سوال را میدهد. به عنوان مثال فرض کنید یک خریدار در قفسهی شلوغ و پر از محصول مشابه قصد انتخاب کردن را دارد، این برند محصول است که اساسی ترین نقش را ایفا میکن.
۲) محصول و بستهبندی خوب چه ویژگیهایی دارد؟ زیربرند یا نام انحصاری محصول نکتهی بعدی است که ذهن خریدار را مشغول میکند. مثلا درون یک فروشگاه را در نظر بگیرد در حالیکه خریدار قصد انتخاب یک پودر شوینده از محصولات یک شرکت را دارد. ویژگی و توضیحات یک محصول خاص بسته به نیاز مشتری میتواند برگ برندهی آن محصول در انتخاب شدن توسط مشتری است.
۳) چرا باید من را خریداری کنید؟ نکتهی کلیدی و وجه تمایز بستهبندی یک محصول با سایر محصولات است که باعث برد یا باخت در نبرد درون یک قفسهی فروشگاهی میشود.
پیواژش کن
برای کسبوکارهای جوان، استفاده از بستهبندیهای سفارشی کار سادهای نیست. این موضوع به هزینه و بودجه زیادی نیاز دازد. به همین دلیل پیواژ انواع محصولات بستهبندی را به صورت آماده در اختیار شما قرار میدهد. برای داشتن یک بستهبندی خوب کافیست به سایت پیواژ سر بزنید و محصولات متنوع را بررسی کنید