بلاگ

انواع کاغذ بسته‌بندی

جعبه پکیجینگ

بسته‌بندی کاغذی در دهه‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در مقایسه با پلاستیک، کاغذ به راحتی قابل بازیافت است. بسته‌بندی کاغذی در نتیجه افزایش آگاهی و ممنوعیت پلاستیک‌ها محبوبیت بیشتری پیدا می کند.  گزینه های زیادی برای انتخاب کاغ بسته‌بندی وجود دارد. استحکام، سطح صاف و زیبایی انواع مختلف کاغذ متفاوت است. با توجه به نیاز مشتری، خرید کاغذ بسته‌بندی یا جعبه پکیجینگ انجام می‌شود.

۵ نوع کاغذ بسته‌بندی معمول

این مقاله به شما کمک می‌کند تا انواع کاغذ بسته‌بندی را بهتر بشناسید. این مطلب به شما جزئیاتی در مورد مواد استفاده شده و بسیاری از ویژگی های اساسی این کاغذها  می‌دهد. با توجه به این موارد می‌توانید هنگام خرید کاغذ بسته‌بندی آگاهانه‌تر تصمیم بگیرید.

مقوای کنگره‌دار

مقواهای کنگره‌دار مانند مقواهای معمولی نیستند. مقواهای کنگره‌دار یک محصول قوی و بادوام است که واقعاً می‌تواند فشار بیش از حدی را تحمل کند. این استحکام کاغذ بسته‌بندی به دلیل داشتن یک لایه کنگره در لایه داخلی اتفاق می‌افتد.

عوامل متعددی وجود دارد که چرا مقوای کنگره‌دار معمولاً برای ساخت جعبه حمل و نقل مورد استفاده قرار می‌گیرد. از کیفیت آن برای ایمن نگه داشتن محصولات تا طبیعت بسیار مقرون به صرفه و سازگاری با محیط زیست از جمله این عواملند.

خرید کاغذ بسته‌بندی

کاغذ مقوایی

بر خلاف مقوای کنگره‌دار،که از لایه های مقوا ساخته می‌شوند، کاغذ بسته‌بندی مقوایی اغلب از یک لایه کاغذ یا مقوای سنگین ساخته می‌شوند. ورق‌های جعبه مقوایی به طور قابل توجهی باریک‌تر و سبک‌تر از مقوای کنگره‌دار هستند. از سوی دیگر، چنین ورق‌هایی دارای کیفیت‌ها و استحکام متنوعی هستند.

مقوای دوبلکس

تخته‌های دوبلکس نوعی مقوا هستند که دو لایه‌اند. این تخته‌های دوبلکس روکش‌دار برای بسته‌بندی اقلام با کیفیت بالا مناسبند زیرا سطوح آن‌ها براق و ضد گرد و غبار است. این تخته های دوبلکس دارای روکش با کیفیتی هستند که دوام و سختی قابل توجهی فراهم می‌کند.

کاغذ بسته‌بندی کرافت

کاغذ کرافت را از الیاف چوب نرم‌تر می‌سازند. این موضوع منجر به یک نوع کاغذ بادوام‌تر با استحکام و انعطاف پذیری بالا خواهد شد. این ویژگی‌ها، کاغذ کرافت را برای تولید کاغذ بسته‌بندی مناسب می‌سازد که برای محافظت از جعبه‌ها در حین حمل و نقل استفاده می‌شود.

کاغذ کادو

کاغذ کادو اغلب برای بسته بندی هدایا استفاده می شود و نوع زیبایی از کاغذ بسته‌بندی است که برای هدایا و همچنین جشن‌ها و مناسبت‌های دیگر استفاده می‌شود. این کاغذها هم به صورت رول و هم به صورت ورق های بسته‌بندی موجودند.

کاغذ پوستی

کاغذهای پوستی یک ورق شفاف است که برای بسته‌بندی خوراکی‌ها و همچنین انواع محصولات استفاده می‌شود. در واقع محصول شما در این کاغذها پیچیده شده و در جعبه پکیجینگ قرار داده می‌شود. به این ترتیب بسته‌بندی شما تمیزتر و حرفه‌ای تر می‌شود.  

پیواژش کن

تمام مواردی که گفته شد را به خاطر سپرده و برای انتخاب بسته‌بندی خود استفاده کنید. در پیواژ هم انواع مختلف این محصولات به صورت خام و یا در جعبه‌ها قابل سفارشند. برای مثال تمام جعبه‌های کیبوردی پیواژ از جنس مقوای کنگره‌دار ایفلوت ساخته می‌شوند. همچنین انواع کاغذهای پوستی و کرافت هم به صورت کیلویی قابل سفارشند. بنابراین برای سفارش این محصول به سایت ما سر بزنید و با خیال راحت بسته‌بندی محصول خود را به ما بسپارید. فراموش نکنید که یک بسته‌بندی خوب می‌تواند محصول شما را تبدیل به یک هدیه ارزشمند در چشم مشتری کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *