بلاگ

ایده بسته بندی خلاقانه به کمک رنگ‌ها و اشکال هندسی

ایده بسته بندی

به عنوان یک صاحب کسب و کار، باید بدانید که ایده بسته بندی در بلند مدت به موفقیت کلی کسب و کار شما کمک زیادی می‌کند. اگر می‌خواهید در بازار رقابتی خودی نشان دهید و فروش بیشتری را تضمین کنید، این موضوع را نباید فراموش کنید. از سوی دیگر، شانس بقای شما با ایده‌های بسته بندی که برای محصول خود انتخاب می‌کنید رابطه‌ای مستقیم دارد. در این مقاله به موضوع رنگ‌ها و شکل‌های هندسی در بسته‌بندی می‌پردازیم. 

انتخاب ترکیب‌بندی رنگی و طیف‌های متنوع رنگی

ترکیب‌های رنگی و همچنین استفاده از رنگ‌های مختلف در ایده بسته بندی یک تاثیر برجسته بر جلب توجه مشتری دارد. اگر به دنبال خلاقانه‌ترین ایده بسته بندی هستید، می‌توانید به این موضوع بیشتر توجه کنید. در واقع، این گرایش طراحی فقط در بسته بندی رایج نیست. حتی اگر از یک وب‌سایت بازدید کنیم، می‌توانیم ببینیم که چگونه استفاده درست از رنگ‌ها، ظاهری چشم نواز به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. با آزمایش رنگ‌های مورد استفاده برند، می‌توانید با روشی مؤثرتر با محصولات خود ارتباط برقرار کنید. برخی از ایده های بسته بندی رنگ را در Pinterest جستجو کنید.

معنی رنگ‌ها را در نظر بگیرید

در هنگام انتخاب رنگ مناسب برای برند و البته بسته‌بندی، شما باید بر نحوه استفاده از هر رنگ تمرکز کنید تا در انتقال منظور برندتان به شیوه‌ای موثر موفق باشید. اینجاست که باید ماهیت رنگ و احساسات مرتبط با آن را درک کنید. مثلا سبز رنگ طبیعت است. اگر می‌خواهید چیزی طبیعی در بسته‌بندی خود ارائه دهید، می توانید از رنگ سبز استفاده کنید. شما می‌توانید رنگ سبز را با سفید ترکیب کنید که بهترین ترکیب رنگی  برای ارائه بسته‌ایست که کالاهای طبیعی را به مشتری ارائه می‌دهد. چنین طراحی می‌تواند به شما کمک کند تا با مشتریان نیز ارتباط برقرار کنید.

تکمیل کننده رنگ‌ها

در حین استفاده از رنگ‌بندی و طیف‌های مختلف، می‌توانید به رنگ‌های پاستلی نیز نگاهی بیندازید. به این دلیل که رنگ‌های پاستلی می‌توانند نقشی تکمیلی در کنار سایر رنگ‌ها در ایده بسته بندی داشته باشند. برای بهتر شدن سطح کار، می‌توانید به ترکیب رنگ‌های پاستلی در کنار تایپوگرافی و یا خوشنویسی هم فکر کنید. گاهی استفاده از تایپوگرافی‌های خاص در رنگ‌های مشخص، حس اورگانیک بودن محصول را به مشتری می‌دهد.

استفاده از اشکال و هندسه در ایده بسته بندی

استفاده از اشکال و هندسه در بسته بندی یک موضوع بسیار مهم است. در سال‌های اخیر توجه به این موضوع بیش از پیش شده است. ما می‌توانیم ببینیم که چگونه برندهای متعددی در حال حاضر بسته‌هایی با اشکال و هندسه جسورانه ارائه می‌دهند. استفاده از اشکال هندسی گاهی رویکردی عملی دارد و کمک می‌کند که محصول بهتر بسته بندی شود. همچنین این اشکال هندسی می‌توانند بسته شما را منحصر به فرد کنند و زیبایی بصری آن را دو چندان کنند.

خلاقیت در برندهای کوچک

برندهای کوچک نمی‌توانند هزینه زیادی برای به ایده بسته بندی خود به کار ببرند. برای این نوع کسب و کارها، خلاقیت و خارج شدن از کلیشه‌ها یک راهکار بسیار عالی است. برای استفاده از رنگ‌ها می‌توانید از کاغذهای رنگی، آبرنگ و .. استفاده کنید. همین تغییرات کوچک شما را تبدیل به یک فروشنده قابل اعتماد و خاص می‌کنند. برای خرید محصولات بسته بندی می‌توانید روی پیواژ حساب باز کنید. محصولات ما با قیمت مناسب و بهترین کیفیت روی سایت پیواژ موجودند. برای سفارش محصولات پیواژ کافیست به سایت ما سر بزنید و در عرض چند دقیقه محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *