بلاگ

خرید کارتن آنلاین از پیواژ چه مزایایی دارد؟

خرید کارتن آنلاین

تا به حال به دنبال خرید کراتن آنلاین و یا کارتن فروشی آنلاین در اینترنت بوده‌اید؟ اگر این تجربه را داشته‌اید حتما می‌دانید که پیدا کردن یک سایت معتبر و قیمت مناسب کار راحتی نیست. علاوه بر این با وجود اینکه افراد زیادی به خرید آنلاین عادت کرده‌اند، ترجیح می‌دهند که خرید حضوری را امتحان کنند تا ریسک خرید کمتری داشته باشند. به نظر شما خرید کارتن آنلاین چه مزایایی دارد؟ چرا شما کارتن فروشی آنلاین پیواژ را برای خرید جعبه آماده انتخاب می‌کنید؟

دنیای پر تنوع جعبه آماده

شما برای خرید کارتن آنلاین نیاز به یک سایت با تنوع بالا دارید. سایتی که انواع جعبه آماده را در دسترس شما قرار دهد و شما را از خرید هرگونه وسیله بسته‌بندی از سایت‌های دیگر بی‌نیاز کند. اگر به کارتن فروشی آنلاین پیواژ سر بزنید متوجه می‌شوید که انواع کارتن‌ها و جعبه‌های آماده را در سایزهای متنوع تولید کرده و با بهترین قیمت‌ها روی سایت ارائه می‌دهیم. برای مثال جعبه کیبوردی پیواژ در ۴۳ سایز مختلف تولید می‌شود و این جعبه‌ها در دو رنگ سفید و کرافت قابل سفارشند. این به معنی امکان انتخاب از بین ۸۶ جعبه کیبوردی متفاوت است. همچنین کارتن پستی پیواژ را می‌توانید در دو نوع با چاپ لوگوی شرکت پستی و یا بدون چاپ سفارش دهید. همه این دو نوع کارتن از سایز ۱ تا ۹ در سایت پیواژ قابل سفارشند.

بهترین قیمت در کنار بالاترین کیفیت

پیواژ تولید کننده انواع محصولات بسته‌بندی و جعبه آماده است. ما همواره تلاش می‌کنیم تا با کمترین حاشیه سود، بهترین قیمت‌ها را به شما ارائه دهیم. تیم کنترل کیفی پیواژ همواره بر روی کیفیت مقواها و کاغذها نظارت می‌کند و بنابراین کیفیت کار پیواژ تضمین شده است.

خرید کارتن آنلاین به همراه چاپ اختصاصی

پیواژ امکان سفارش چاپ اختصاصی و طراحی آن روی جعبه‌ها را برای اولین بار در ایران ارائه می‌دهد. به این معنی که شما می‌توانید وارد یک فضای سه بعدی شوید و در حالی که جعبه را به صورت سه بعدی می‌بینید، لوگو و یا نوشته مورد نظرتان را روی آن تنظیم کنید. به این ترتیب شما قبل از نهایی شدن چاپ می‌توانید با سعی و خطا در این محیط سه بعدی، به یک انتخاب درست و مناسب برای چاپ روی جعبه‌ها برسید. گزینه چاپ اختصاصی هنگام خرید کارتن آنلاین به کمک کامپیوتر برای شما فعال است و هنوز روی گوشی همراه فعال نیست.

ارسال با روش‌های مختلف و در سریع‌ترین زمان ممکن

شما هنگام خرید کارتن آنلاین از سایت پیواژ، می‌توانید یکی از سه روش ارسال

  • اسنپ
  • پست پیشتاز
  • باربری

را انتخاب کنید. ارسال با اسنپ برای استان تهران و البرز امکان پذیر است. ارسال با پست پیشتاز هم یک الی ۲ روز بعد از ثبت سفارش شما انجام می‌شود و معمولا در عرض یک هفته کاری می‌توانید بسته خود را تحویل بگیرید. اگر در شهرهای دیگر هستید و برای ارسال عجله دارید، گزینه باربری را انتخاب کنید. روزهای شنبه و سه‌شنبه سفارشات شما تحویل باربری می‌شوند و بعد از یک الی دو روز به دست شما می‌رسند.

در ضمن فراموش نکنید که در صورتی که سفارش‌های شما بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان ارزش داشته باشند و شامل محصولات پستی مثل کارتن پستی و پاکت پستی نباشند، به صورت رایگان ارسال می‌شوند. در غیر این صورت هزینه پستی درب منزل و توسط مامور پست از شما دریافت می‌شود.

خرید راحت جعبه آماده از سایت پیواژ

برای خرید کارتن آنلاین از پیواژ تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارید. وارد سایت پیواژ شوید، دسته‌بندی مورد نظرتان را انتخاب کنید و با انتخاب سایز مورد نظر، آن را وارد سبد خریدتان کنید. با وارد کردن اطلاعاتی مثل آدرس و … و همچنین پرداخت هزینه جعبه آماده، سفارش شما نهایی می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *