بلاگ

۷ مرحله کلیدی برای ساده کردن شیوه بسته‌بندی شما

ساده کردن شیوه بسته‌بندی

شیوه های بسته‌بندی بخش اساسی انبار شما هستند. بدون آن‌ها چگونه محصولات خود را ارسال می‌کردید؟ بهبود فرآیند از انتخاب محصول تا میز بسته‌بندی می‌تواند زمان را کاهش داده، هزینه‌ها را کم کند و محیط کاری بهتری برای تیم شما ایجاد کند. در اینجا نکات خوبی از دیدگاه پبواژ برای ساده‌سازی و اتوماسیون بخش بسته‌بندی شما آورده شده است:

شیوه مرتب سازی میز بسته‌بندی:

سطح کار کارکنان شما مکان مناسبی برای شروع است. محیط کار معمولاً با رول‌های نایلون حباب‌دار، جعبه‌ها و کاغذهای برچسبی و لیبل‌ها شلوغ می‌شود. این موضوع می‌تواند محیط کاری پراسترس و بی‌نظمی ایجاد کند و لوازم بسته‌بندی مانند دستگاه‌های چسب‌زن به‌راحتی گم شوند. دادن ابزارهایی به کارکنان برای سازماندهی میز کارشان بسیار مفید است. تغییرات ساده‌ای مانند نصب مخزن پر کردن فضای خالی در بالای سر یا قفسه‌های زیر میز بسته‌بندی می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. شیوه درست سازماندهی به میز بسته‌بندی اولین نکته است.

اتوماسیون بسته‌بندی :

اتوماسیون بسته‌بندی

بسته‌بندی اغلب یک فرایند دستی است و برخی کارها بیشتر از بقیه زمان می‌برند. پیچیدن دستی پالت‌ها نمونه خوبی از این موضوع است.بسته‌بندی دستی پالت‌ها مزایایی دارد و گزینه‌ای عالی برای کسب‌وکارهای کوچک است، اما اگر تعداد زیادی پالت در روز باید پیچیده شود، استفاده از دستگاه‌های پیچیدن پالت شیوه بهتری است.

دستگاه‌های پیچیدن پالت به‌صورت خودکار کشش، تنش و پیچیدن را با فشردن یک دکمه انجام می‌دهند. این کار منجر به بهبود ثبات بار، کاهش استفاده از بسته‌بندی و از بین بردن فشار روی کارکنان می‌شود. همچنین، اطمینان حاصل می‌کند که هر پالت به یک شکل و شیوه درست بسته‌بندی شود و خطر آسیب در حین حمل‌ونقل کاهش یابد.

سیستم‌های یکپارچه پر کردن فضای خالی بسته‌بندی:

پر کننده های فضای خالی حجیم هستند. نمی‌توان از آن اجتناب کرد – در واقع، تمام هدف پر کردن فضای خالی این است که فضا را اشغال کند! اما این یک بخش اساسی از فرایند بسته‌بندی است. بدون پر کردن فضای خالی، بسیاری از سفارش‌های مشتریان شما آسیب می‌بینند که باعث کاهش رضایت مشتری می‌شود. بهبود فرآیند بسته‌بندی در هنگام ارسال محصولات یکی دیگر از مهمترین قدم هاست.

یک شیوه عالی برای اجتناب از زیاد پر کردن فضای خالی بسته‌بندی این است که آن را به‌صورت مخصوص تا یا با هوا پر کنید. سیستم‌های یکپارچه در ایستگاه‌های بسته‌بندی روش مناسبی برای کاهش حجم میز هستند.

نایلون های بسته‌بندی پیواژ زمانی که نیاز است از ضربه و آسیب به محصول جلوگیری می کنند. سیستم‌های یکپارچه دیگری نیز وجود دارند، مانند دستگاه‌های Hive Wrap و تا کننده‌های کاغذ Ripad. اگر به یکپارچه‌سازی و اتوماسیون سیستم‌های بسته‌بندی علاقه مندیم با ما در پیواژ ارتباط باشید.

جریان کار:

انبار شما جریان کاری دارد، چه طراحی‌شده باشد یا فقط به روشی که تیم شما دوست دارد کار کند. یکی از بهترین روش‌ها برای بهبود جریان کار این است که با تیمی که کار را انجام می‌دهد صحبت کنید و به نظرات آن‌ها گوش دهید. یکی از رایج‌ترین مشکلات جریان کاری این است که محصولاتی که اغلب با هم فروخته می‌شوند در دو سمت مختلف انبار قرار دارند. این موضوع باعث می‌شود که فرایند انتخاب و شیوه بسته‌بندی طولانی‌تر شود. برای ساده‌سازی فرایند، می‌توانید مقداری از محصولات مشابه را به هم نزدیک‌تر کنید. اگر این یک تبلیغ موقت است، می‌توانید از جعبه های مقوایی برای این کار استفاده کنید.

لیبل‌ها:

بهبود فرآیند بسته‌بندی

لیبل‌گذاری بخش ضروری هر عملیات است. چه در حال اضافه کردن لیبل ارسال، لیبل خطر، یا لیبل مکان انتخاب باشید، لیبل‌ها اغلب قهرمانان ناشناخته فرایند بسته‌بندی هستند. یکی از مشکلات لیبل‌های چسبی ضایعاتی است که ایجاد می‌کنند. کاغذ پشتی لیبل‌ها بیش از ۵۰ درصد رول را تشکیل می‌دهد، بازیافت آن دشوار است. یک تغییر ساده به لیبل‌ ها و تگ های بدون پوشش می‌تواند تفاوتی کوچک اما بزرگ در عملیات شما ایجاد کند. لیبل‌های بیشتر در هر رول به تغییرات کمتر رول و کاهش ضایعات منجر می‌شود و این به نفع همه است. این شیوه از تزیین بسته‌بندی باعث کاهش چشمگیر هزینه های کسب و کار شما می شود.

شیوه های بهینه بسته‌بندی:

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، بسته‌بندی ها می‌توانند حجیم باشند! اگر فضای کمی دارید و دائماً با کمبود مواجه هستید، احتمالاً با توقف کامل فرایند توزیع مواجه خواهید شد. باید تعادل دقیقی بین نیاز و اطمینان از داشتن مقدار مناسب مواد بسته‌بندی با توجه به شیوه بسته‌بندی برقرار کنید. استفاده از یک تأمین‌کننده بسته‌بندی قابل‌اعتماد که بتواند آنچه را که نیاز دارید به موقع تحویل دهد، بسیار مهم است. در پیواژ، ما تحویل‌های روز بعد و حتی همان روز ملزومات بسته‌بندی را ارائه می‌دهیم، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که دقیقاً وقتی به چیزی نیاز دارید، آن را دارید.

رزرو بررسی بسته‌بندی عملیاتی:

در دنیای بسته‌بندی، گزینه‌های بی‌شماری برای بهبود فرآیند بسته‌بندی وجود دارد. ممکن است تشخیص اینکه کدام تغییرات بهتر است، دشوار باشد. به همین دلیل، پیواژ بررسی و مشاوره رایگان بسته‌بندی را ارائه می‌دهد! تنها در ۳۰ ثانیه می‌توانید تماس یا قرار ملاقات با یکی از کارشناسان بسته‌بندی ما تنظیم کنید.

اولین گام به سمت یک فرایند بسته‌بندی بهینه را بردارید. می‌توانید به پیواژ اعتماد کنید که عملیات بسته‌بندی شما را بدون دردسر انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *