بلاگ

راهنمای بسته‌بندی محصولات کوچک

بسته‌بندی محصولات کوچک

اگر برای ارسال آینده خود مهیا می شوید، حتما در مورد بهترین راه برای بسته‌بندی وسایل کوچکتر مانند اکسسوری، زیورآلات و غیره فکر کنید. برای اطمینان از اینکه همه آنها ایمن هستند، این نکات را برای بسته‌بندی محصولات کوچک دنبال کنید. آشنایی به این نکات حتی برای بسته‌بندی لوازم کوچک و حساس برای اسباب کشی مفید است. به یاد داشته باشید در تمام این مراحل انتخاب لوازم بسته‌بندی درست اهمیت فراوانی دارد.

برای بسته‌بندی محصولات به چه وسایلی نیاز دارید؟

بسته‌بندی محصولات کوچک بسیار حساس است. زیرا به راحتی آسیب می بینند و یا گم می شوند. پس باید برای ارسال آن ها پیش از هر چیز لوازم بسته‌بندی درست را انتخاب کنید.

  • کارتن و یا جعبه با استحکام مناسب
  • چسب پهن برای ممانعت از باز شدن درب جعبه ها
  • ماژیک و یا خودکار با رنگ مناسب و واضح
  • کاغذهای بسته‌بندی مانند کاغذ کاهی، کاغذ کرافت و…
  • نایلون یا کیسه حبابدار برای محصولات شکستنی

بهترین راه برای بسته‌بندی وسایل

انتخاب لوازم بسته‌بندی درست

اگربه جعبه اصلی برای ارسال یا اسباب کشی دسترسی دارید، از جعبه اصلی و بسته‌بندی مجدد آن استفاده کنید. اگر جعبه اصلی را ندارید، یک جعبه محکم با اندازه مناسب برای بسته‌بندی محصولات کوچک پیدا کنید و مراحل زیر را انجام دهید:

  1. تیزی ها و گوشه ها را بپوشانید: توجه به این نکته محافظت از جعبه و محصول در برابر فرورفتگی، خط و خش کمک می کند (و از شکستگی گوشه ها جلوگیری می کند). اگر فوم ندارید، می توانید از نایلون حبابدار استفاده کنید.
  2. از قطعات کوچک تر محافظت کنید: بسته‌بندی محصولات کوچک به اندازه کافی دشوار است. پس بهتر است چیزهایی مانند جزییات اضافی، یدک ها و سایر قطعات قابل جابجایی را در جای بچسبانید. قطعات بزرگتر در همان جعبه کلی محصول بسته‌بندی کنید. در صورت امکان، قطعات کوچک تر مانند آویز، زنجیر یا دکمه ها را داخل بگ زیپ دار قرار دهید و سپس آن را در جعبه بگذارید.
  3. بسته‌بندی محصولات کوچک را خوب بپیچید: احتمال گم و یا له شدن جعبه با کوچکی آن افزایش می یابد. پس جعبه این نوع از محصولات را باید خوب ببندید. جعبه را با کاغذ بسته‌بندی بپوشانید. نایلون های حبابدار محافظت بیشتری می دهند.
  4. محصول را به صورت درست در جعبه قرار دهید: اگر چندین وسیله را در یک جعبه قرار می‌دهید، وسایل سنگین‌تر را در پایین و وسایل سبک‌تر و کوچک تر را در بالا قرار دهید.
  5. جعبه را ببندید و چسب بزنید: از یک نشانگر برای برچسب زدن محتویات جعبه استفاده کنید و اگر حاوی شیشه یا قطعاتی است که به راحتی قابل شکستن است بنویسید “شکستنی”.

بسته‌بندی محصولات کوچک با جعبه کیبوردی

بسته‌بندی برای اسباب کشی

کارتن کیبوردی یک بسته‌بندی کاربردی با ویژگی‌های جذاب است. اولین ویژگی این است که درب آن به صورت لپ تاپ باز می‌شود. یک جعبه مناسب برای بسته‌بندی محصولات کوچک و سبک است. اغلب از مقوای ایفلوت سه لایه تولید می‌شود، همچنین دارای درب قفل شونده است. علاوه بر این، جعبه های کیبوردی مناسب بسته‌بندی برای اسباب کشی است. جعبه های کیبوردی پیواژ دارای ۴۳ سایز مختلف است. این جعبه ها با حداقل سفارش ۱۰ عدد یک انتخاب درست برای کسب و کارهای کوچک در میان لوازم بسته‌بندی است. علاوه بر تمام این مزایا پیواژ امکان تولید ابعاد اختصاصی را برای این محصول با حداقل سفارش ۲۰۰ عدد را نیز فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *