بلاگ

چگونه یک انجمن کسب و کار برای برند خود بسازید

انجمن کسب و کار برای برند

بر اساس تحقیقات اخیر، کاربران گوشی های هوشمند به طور متوسط ​​بیش از سه ساعت در روز را با تلفن خود صرف می کنند. و در حالی که آماری مانند این ثابت می کند که فعالیت دیجیتال رو به افزایش است. سایر شاخص ها ثابت می کنند که نحوه تعامل ما در حالی که آنلاین هستیم در حال تغییر است. سارا ویلسون، استراتژیست دیجیتال در هاروارد بیزینس ریویو توضیح می دهد: «برای درک اینکه چه چیزی باعث این تغییر می شود، فقط باید با جوانان صحبت کنید. ” آن‌ها می‌گویند که پس از سال‌ها تلاش برای ایجاد هویت آنلاین و جذب انبوهی از «دوستان» آنلاین، می‌خواهند خودشان باشند. آنها مایلند با عضویت در انجمن کسب و کار برند های معتبر بر اساس علایق مشترک، گروه دوستان واقعی خود را توسعه دهند.

انجمن آنلاین چیست؟

انجمن های آنلاین از جوامع آفلاین به همان روش اصلی تقلید می‌کنند. آنها افراد را بر اساس علایق مشترک برای بحث، تبادل نظر و ایجاد روابط مرتبط می‌کنند. آنها در قالب‌های بسیار متنوعی از جمله انجمن ها، بخش‌های نظرات صفحات رسانه‌های اجتماعی یا به‌عنوان بخشی از اشتراک ایمیل وجود دارند. هر جایی که محیطی امن و فراگیر را فراهم می کند که در آن افکار و احساسات آزادانه به اشتراک گذاشته‌شوند.

و اگرچه آنها از همان مکان هایی استفاده می کنند که رسانه های دیجیتال برای اتصال تسهیل کرده اند، اما لزوماً از آنها به روشی که هدف کانال ها در ابتدا بودند استفاده نمی کنند. به عنوان مثال، طبق تحقیقات، شبکه های اجتماعی به عنوان مکانی برای اشتراک گذاری اطلاعات و ارتباطات در سال های اخیر کاهش یافته است. ارتباطات معتبر، چه از طریق منابع شبکه‌های اجتماعی سنتی ، عموما در حال کاهش هستند. در همین شکاف است که انجمن های آنلاین کسب و کار شروع به رشد کرده‌اند: سال گذشته، تحقیقات نشان داد که ۷۶ درصد از کاربران جهانی اینترنت با انجمن‌ها، وبلاگ‌ها درگیر هستند.

مزایای ایجاد یک انجمن کسب و کار آنلاین چیست؟

توسعه برند و کسب و کار

برند شما را در مرکز توجه قرار می دهد

اگر برای تقویت آن وقت صرف کرده‌اید، وقتی نوبت به جایگاه شما می‌رسد، مشتریان شما به منبعی برای انجمن شما تبدیل می‌شود. این مکانی است که مخاطبان شما احساس می کنند با ارزش هستند، شامل می شوند و انگار صدای آنها شنیده می شود و این برای آنها به همان اندازه که برای توسعه برند شما مهم است برای آگاهی و ارزش بعدی که برای تسهیل آن کسب می کند، مهم است.

نظرات بی پایانی را در اختیار شما قرار می دهد

برند ها برای جذب و توسعه نظرات انجمن فعال شما، پول خوبی را پرداخت می کنند. کاربران اغلب رفتارها، نیازهای مشتری، علایق و جمعیت‌شناسی خود را آزادانه در چنین جوامعی مورد بحث قرار می‌دهند و این دانش در اصلاح ارزش پیشنهادی شما بی‌ارزش است: انجمن میگوید کسب و کار یا صنعت شما چه کاری را م می‌تواند بهتر انجام دهد؟ محصولات شما ممکن است بر اساس این بحث ها به چه اصلاحاتی نیاز داشته باشند؟ همه این داده های کیفی در دسترس شما هستند.

ایجاد تبلیغات رایگان، حفظ و وفاداری

بازاریابی دهان به دهان یکی از ارزشمندترین ابزارهای بازاریابی و توسعه کسب و کار است که ایجاد آن آسات نیست. در انجمنی که خودتان ساخته‌اید، احتمالاً بیش از چند طرفدار خواهید داشت و چون گروهی از طرفداران هستند، با هم در مورد دنبال کنندگان مشترکشان صحبت می‌کنند. اگر جامعه به خوبی مدیریت شود، به بازدهی مثبت برند شما ادامه خواهد داد و به احتمال زیاد فالوورهای شما این خبر را بیشتر در انجمن های خود منتشر میکنند. به طور مشابه، حتی اگر توسعه و رشد برند شما دلیل وجود جامعه باشد، انجمن کسب و کار شما دلیل اصلی دلبستگی یک فالوور به شما می شود.

نکات و ترفندهایی برای ایجاد یک انجمن آنلاین کسب و کار

جایگاه خود را پیدا کنید : همه ما منحصر به فرد هستیم و ترجیحات، ایده ها و نظرات خود را داریم. دلیل قدرتمند بودن انجمن ها- چه آنلاین و چه آفلاین – به این دلیل است که به ما این فرصت را می‌دهند تا منحصربه‌فرد بودن خود را در انجمنی بیان کنیم که به ما کمک می‌کند احساس ارزشمند بودن کنیم. ما به عنوان انسان می خواهیم تفاوت های خود را جشن بگیریم و همزمان با دیگران احساس کنیم. در عین حال که منحصر به فرد بودن خود را تصدیق می کنیم، همچنین نمی خواهیم احساس تنهایی کنیم. برای به تصویر کشیدن این احساس در یک جامعه، باید از یک جایگاه مفید و در عین حال معتبر استفاده کنید. شما به‌عنوان یک کسب و کار، برند یا شخصیت چه چیزی را به انجمن پیشنهاد می‌کنید که به طور ارگانیک متعلق به شماست.

ارزش افزوده : جوامع احساس امنیت می کنند و در برابر بازاریابی و نفوذ خارجی که بخشی از محبوبیت آنهاست محافظت می شوند. این اشتباه را مرتکب نشوید که فکر می‌کنید می‌توانید تاکتیک‌هایی را به جامعه خود وارد کنید، به‌خصوص زمانی که چیزی با ارزش واقعی به اعضای شما ارائه نمی‌دهد. بهترین راه برای استفاده از ترجیحات مخاطبان خود این است که فقط چیزهایی را ارائه دهید که مرتبط، معتبر و با ارزش واقعی هستند.

چیزی را به مخاطبان کسب و کار خود بدهید که می توانند منتظر آن باشند: شاید این یک خبرنامه هفتگی، کاهش محتوا یا نظرات ماهانه محصول برای توسعه بحث در انجمن باشد. همچنین خود را برای بازخورد باز نگه دارید – انجمن کسب و کار شما دارایی ارزشمندی است و آنها سزاوار توجه شما هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *