بلاگ

تفاوت کاغذ مومی و کاغذ پوستی چیست؟

کاغذ مومی

اگر شما هم از کاغذها برای جذاب‌تر شدن بسته‌بندی استفاده می‌کنید، حتما این سوال را از خودتان پرسیده‌اید. تفاوت بین کاغذ مومی و پوستی در چیست؟ هر دوی این کاغذها را احتمالا در فروشگاه‌های آنلاین مشاهده کرده‌اید و با توجه به تصاویری که دیده‌اید بین خرید کاغذ پوستی و مومی مردد مانده‌اید. در این مقاله به شما درباره این تفاوت‌ها خواهیم گفت. به این ترتیب می‌توانید با توجه به نیازتان یکی از این محصولات را انتخاب کرده و برای بسته‌بندی و یا آشپزی از آن‌ها استفاده کنید. البته هر دوی این کاغذها را می‌توانید به جای یکدیگر هم استفاده کنید اما دانستن کاربرد اصلی آن‌ها به شما کمک می‌کند تا انتخاب دقیق‌تری داشته باشید.

کاغذ مومی

هنگام تولید این محصول پارافیی که برای مصرف غذایی مورد تایید است روی کاغذ با فشار پخش می‌شود. به این صورت یک لایه روی کل کاغذ را می‌پوشاند. کاغذ مومی نچسب و ضد آب است و قیمت ارزانتری از کاغذ پوستی دارد. از این محصول می‌توانید برای بسته‌بندی مواد غذایی، قراردادن مواد غذایی در یخچال و فریزر و … استفاده کرد. کاربرد دیگر این کاغذها در بسته‌بندی محصولات است. قرار دادن محصولات در درون یک کاغذ مومی و سپس داخل جعبه، یک انتخاب هوشمندانه توسط کسب‌وکارهاست. به خصوص لباس‌ها را به طور مستقیم داخل جعبه قرار ندهید. برای لباس‌ها حتما از این نوع محصولات برای عدم ارتباط مستقیم بین جعبه و لباس استفاده کنید.

خرید کاغذ پوستی

کاغذ پوستی

کاغذ های پوستی با یک لایه سیلیکون پوشانده شده‌اند و در برابر گرما کاملا مقاومند. همچنین این کاغذها نچسب و ضد روغن هستند. با وجود اینکه این محصول ضخامت کمی دارد، دماهای بالایی را تحمل می‌کند و حتی تا ۲۵۰ درجه سانتی گراد هم برای این نوع کاغذ قابل تحمل است. بنابراین از این نوع کاغذ در شیرینی پزی استفاده زیادی می‌شود. کاغذ مومی به ندرت در این موارد استفاده قرار می‌شود و در صورت قرار گرفتن در فر ممکن است آتش بگیرد و یا به دلیل آب شدن موم موجود، طعم غذا را تغییر بدهد. همچنین به دلیل نچسب بودن کاغذ پوستی، از آن برای پوشاندن سینی شیرینی و کوکی هم استفاده می‌شود. استفاده عمده پیواژی‌ها از کاغذ پوستی برای بسته‌بندی‌هاست. این کاغذ هم مانند کاغذ مومی یک انتخاب عالی برای بسته‌بندی لباس و انواع خوراکی است.

 کاغذهای طرح‌دار

در سایت پیواژ می‌توانید کاغذ پوستی طرح‌دار سفارش دهید. این کاغذ برای بسته‌بندی خاص محصولات بسیار محبوب است. هر محصولی را می‌توانید در این کاغذها بپیچید و سپس داخل جعبه مورد نظرتان قراردهید. پیواژ با ارائه یک طرح پرفروش از این محصول، به شما کمک می‌کند تا بتوانید با کمترین هزینه، بهترین نوع بسته‌بندی برای محصول خود را داشته باشید. برای خرید کاغذ پوستی می‌توانید وارد سایت پیواژ شده و در دسته‌بندی کاغذ، محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

انتخاب جعبه، قدم نهایی

بعد از انتخاب کاغذ مومی یا کاغذی و سایر محصولات جانبی، نوبت به انتخاب جعبه می‌رسد. با انتخاب جعبه در سایز و مدل مورد نظر می‌توانید محصول را به راحتی ارسال کنید. جعبه‌های کیبوردی یکی از  بهترین گزینه‌ها برای ارسال محصولات هستند. این جعبه‌ها را می‌توانید در ۴۳ سایز مختلف تهیه کرده و به راحتی پست کنید. همچنین کارتن‌های پستی هم یکی از گزینه‌های پرطرفدار هستند که در ۹ سایز مختلف قابل سفارشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *