بلاگ

۴ نمونه از ایده خلاقانه بسته‌بندی مشاغل کوچک

ایده خلاقانه بسته‌بندی کسب و کار کوچک

در این بازار، تبلیغات و همچنین جایگاه، در درجه اول اهمیت قرار دارد. از برخی جهات، آنچه می فروشید به اندازه نحوه فروش آن مهم نیست، به همین دلیل ما در اینجا با برخی از ایده های خلاقانه بسته‌بندی کسب و کار کوچک آشنا شده‌ایم. این هدف از برندسازی ایجاد تمایز لازم بین شما و شخصی است که برای همان تسلط در صنعت کار می کند. برند چیزی نیست که می فروشید یا خدماتی که ارائه می دهید. برندینگ نحوه فروش آن است. ماهیت پشت آن به تجسم ایده خود شرکت می رسد. برای یک کسب و کار کوچک، هر چند که قصد صرفه جویی در پول و زمان را داشته باشد، استفاده از خلاقیت در بسته‌بندی خود یک راه مطمئن برای تشخیص هویت شما است. پنج ایده وجود دارد که یک کسب وکار کوچک می تواند در بسته‌بندی خود استفاده کند که می تواند به آنها برتری دهد.

جعبه چاپ دار

از نظر فنی یک جعبه مارک دار می تواند به سادگی یک لوگو باشد که در کنار آن مهر و موم شده باشد. ساده اما ضروری. این “جعبه” است. این اولین تعامل فیزیکی است که مشتری شما با برند شما خواهد داشت. این شجره نامه را می گیرد و یادداشت می کند و امواجی را در کل تجربه محصول ارائه می دهد. در حالی که مشتری محصول را سفارش می دهد و ایده کلی خلاقانه از آنچه باید انتظار داشته باشد، دارد، به ندرت سرنخی در مورد آنچه باید از بسته‌بندی داشته باشد، دارد. با درست کردن این موضوع، خود برند آخرین فرصت را برای تأثیرگذاری بر انتظارات مشتری قبل از رسیدن به نقطه نهایی خرید محصول می‌برد. این چیز بسیار قدرتمندی است.

پیام تشکر خلاقانه / بسته‌بندی داخلی سفارشی

در حالی که بیرون جعبه معرفی رسمی برند و محصول را ارائه می دهد، داخل آن نقطه و هدف خرید است. با برندسازی بسته‌بندی / دستمال کاغذی داخلی، فرصتی به شما ارائه می‌شود تا یک بار دیگر برند خود را از رقبا جدا کنید. یادداشت تشکری که همراه با یک محصول ارسال می‌شود، زمینه‌ای برای تجربه‌ای صمیمی‌تر برای کسب و کار کوچک شما فراهم می‌کند. با ارائه آنچه در آنجا به عنوان بالاتر، بزرگتر و بهتر است. شما اغلب می توانید محصول خود را به این صورت در نظر بگیرید. بسته‌بندی خلاقانه به شایستگی محصول و ایده برند شما کمک می کند. وقتی محصول شما به اندازه هر چیز دیگری معرف برند شما است، مهم است که به خاطر داشته باشید: بسته‌بندی ساده و دم دستی دیگر جذاب نیست.

نحوه بسته‌بندی خلاقانه جعبه

برندسازی و بسته‌بندی کسب و کار کوچک

این یک بعد کاملاً متفاوت از تعامل برند ارائه می دهد. این کار تجربی و بسیار کم هزینه است. در حالی که ممکن است با ذهنیت «یک اندازه مناسب برای همه» برابر نباشد، اما ایده مزیتی محنصر بفرد برای بسته‌بندی خلاقانه تر کسب و کار کوچک رو به رشد شما ارائه می دهد.

فقط بر اساس نحوه سازماندهی یک جعبه، می تواند فرصتی برای تجربه برای خریدار ایجاد کند. این “لحظه ی آها” است. این بمب هیچکاک زیر میز است. در اصل، این اولین برداشت بعد از یک نقطه انتظار طولانی است. تمام آن اتفاقات در یک کسری از ثانیه آشکار می‌شوند. بالاترین و حیاتی ترین نقطه در تصمیم گیری درباره احساسات مشتری در مورد برند شما. این از تمام “ویدیوهای جعبه گشایی” متعددی که در سراسر YouTube پر شده است، واضح است. دوره انتظار اجباری از حمل و نقل را به یک سلاح در اختیار خود تبدیل کنید. انتظارات و هیجان خریدار خود را کنار بگذارید و فرصتی دارید که یک لحظه تاثیرگذار را به یک عمر پشتیبانی تبدیل کنید. تنها به یک ایده خلاقانه در بسته‌بندی نیاز دارید.

بسته‌بندی کاملا سفارشی

این است. ادغام کامل همه چیز. علاوه بر چیدمان نحوه سازماندهی جعبه، این تنها راه دیگری برای ایجاد یک تجربه واقعی برای مشتری است. به خصوص وقتی در نظر بگیرید که این فرصتی است که می تواند جایگاه برند را بالا ببرد. اساساً این کل موجود بزرگتر از مجموع اجزای آن است. با توجه به آنچه جعبه چاپ کرده است، موادی که از آن ساخته شده است، نحوه چیدمان آن برای حذف کالا و غیره. در اینجا چندین نمونه وجود دارد که یک شرکت می تواند در بسته بندی کاملا سفارشی بازی کند.

  • رنگ برند برای برندسازی بهتر
  • مواد بسته‌بندی
  • شکل بسته‌بندی
  • طرح بندی محصول (که ابتدا حذف خواهد شد)
  • یادداشت ها
  • هدایای رایگان
  • اینکه جعبه چگونه باز می شود

و این لیست برای ایده های خلاقانه برای بسته‌بندی مشاغل کوچک ادامه دارد. همانطور که هر وب سایت به طور کلی طراحی مشابهی دارد، اما از نظر قدرت و تجربه کاملا منحصر به فرد باقی می ماند، بسته‌بندی برند شما نیز چنین است. این فرصتی است که با انتظارات برند و محصول بازی کنید و از اصول برندسازی استفاده کنید تا بیشتر از آنچه که انتظارش را داشتند در چشم مشتری خود قرار بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *