بلاگ

چالش های روزانه صاحب یک کسب و کار کوچک

چالش های روزانه صاحب یک کسب و کار کوچک

در یک دنیای ایده‌آل، همه برنامه‌ها مشخص و کمکی را که برای دستیابی به اهداف خود نیاز داریم، خواهیم داشت. در واقعیت، به ندرت یک راه حل سریع برای هر چیزی وجود دارد. تعداد کمی از ما به ترن هوایی احساسی که صاحبان یک کسب و کار کوچک مانند شما روزانه تجربه می کنند فکر می کنیم. انگیزه شما، اشتیاق شما، چالش های روزانه، کسب درآمد از برند و مشتریان – اینها چیزهایی نیستند که ساده تلقی شوند. در این نوشته، ما تصمیم گرفته‌ایم احساساتی را که صاحبان یک کسب وکار کوچک تجربه می‌کند، جمع‌بندی کنیم.

یک کسب و کار چگونه است

امروزه، مردم به نمایش همدلی، ارتباطات معتبر و احساس درگیر بودن و قدردانی شدن توسط برندهایی که برای تعامل با آنها انتخاب می‌کنند، اهمیت می‌دهند. اگر مشتریان به درستی و در زمان مناسب نمایش داده شوند، ممکن است وسوسه شوند که یک بار چیزی را امتحان کنند، اما به احتمال زیاد اگر اتصالی وجود نداشته باشد، باز نخواهند گشت. جذب مشتریان و تبدیل آن ها به مشتری وفادار از چالش های روزانه یک کسب و کار کوچک است. اگر مشتریان به درستی و در زمان مناسب آشنا تشوند، ممکن است که یک بار چیزی را امتحان کنند، اما به احتمال زیاد اگر ارتباطی وجود ندارد، بازگردند.

چالش های روزانه کسب درآمد

هنگامی که در تمام چالش ها و سختی های کسب و کار خود غرق هستید، گاهی اوقات ایجاد یا حفظ آن ارتباط دشوار است. اینجاست که ما وارد می‌شویم. همانطور که می‌دانید، در دسترس‌ترین و دائمی‌ترین راه برای ایجاد ارتباط، از طریق بسته‌بندی اختصلصی است. اولین خط تماس شما با مشتریانتان. هدف ما توانمندسازی برندها برای بهبود درفرایند بسته‌بندی است.

چیزی بساز که شایسته مشتریت باشد

سوال “در جعبه چیست” روشی جسورانه است که صاحبان یک کسب و کار را قادر می سازد تا احساسات خود را از طریق بسته‌بندی نشان دهند. در مقابل، مشتریان همدلی نشان می‌دهند و از تلاش‌های انجام شده برای مدیریت یک کسب و کار کوچک قدردانی می‌کنند. پروژه ما قصد دارد الهام بخش برندها باشد تا خود واقعی خود را از طریق بسته‌بندی سفارشی نشان دهند! در این روش ، ما می خواهیم که طیف وسیعی از احساسات و تجربه صاحبان کسب و کار را از طریق بسته‌بندی منحصربه فردشان منتقل کنیم.

درباره فرآیند خلاقانه پشت بسته‌بندی اختصاصی بدانید

در اوایل این فرآیند، ایده‌هایمان پیرامون مفهوم «جعبه‌گشایی» بود. در ابتدا، هدف این بود که تعدادی از هدایای تصادفی را نشان دهیم که می توان آنها را در یک بسته‌بندی دریافت کرد. به هر حال، مشتریان اصلی پیواژ کسب و کارهای کوچک هستند. به عنوان یک کسب و کار کوچک کسب درآمد بسیار دشوار است. در نتیجه بودجه زیادی برای تهیه مواد اولیه به صورت عمده وجود ندارد. ما می خواستیم با شما ارتباط برقرار کنیم و تمام جنبه های مختلف سبک زندگی کارآفرین را جشن بگیریم. طراحی بسته‌بندی نهایی توسط خودتان که از طیف وسیعی از احساسات و افکاری که شما به عنوان صاحب یک کسب و کار روزانه تجربه می کنید الهام گرفته است.

یک نکته دیگر درباره کسب و کار …

بازاریابی مدت‌هاست که به چیزی بیش از خرید و فروش و کسب درآمد تبدیل شده است. هم تولیدکنندگان و هم مصرف‌کنندگان در همه جا از قدرت داستان سرایی بیشتر از همیشه قدردانی می‌کنند. اگر در پیواژ تازه کار نیستید، احتمالاً وقتی نوبت به محیط سه بعدی بسته‌بندی اختصاصی ما می‌رسد، یک حرفه‌ای هستید، بنابراین نیازی نیست به شما بگوییم که این ابزار چقدر فوق‌العاده است! اگر تازه کار هستید، این بهترین زمان برای خلق بسته‌بندی برند خود در عرض چند دقیقه به کمک پیواژ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *