بلاگ

ایستگاه جعبه چسبانی

جعبه چسبانی

جعبه چسبانی

جعبه چسبانی یکی از مراحل مهم فرایند چاپ و بسته‌بندی جعبه های مقوایی برای صنایع دارویی و غذایی و … است.  ابعاد جعبه در مرحله جعبه چسبانی اهمیت ویژه ای دارد و برای تولید جعبه های با ابعاد خیلی کوچک یا خیلی بزرگ به دستگاه های خاصی نیاز است. در پیواژ اهمیت ابعاد با توجه به امکانات موجود بی معنا است. فرقی نمی کند محصول شما یک بستهبندی دارویی کوچک باشد یا یک بسته‌بندی غذایی بزرگ و حجیم. 

جعبه چسبانی


پیواژ با تمام امکانات خود برای تولید یک بسته‌بندی با کیفیت، پاسخگوست. در این سایت می‌توانید انواع جعبه کیبوردی و کارتن پستی را برای ارسال‌های پستی تهیه کنید. همچنین می‌توانید محصولات خاص دیگری مثل جعبه طلقی، جعبه‌های دسته‌دار و هاردباکس را هم در سایت ما سفارش بدهید. این محصولات در سایزهای متنوع و در قیمت مناسبی قابل سفارشند. تمام تلاش ما در پیواژ ارائه تنوع بالا در کنار کیفیت خوب است. به این ترتیب شما پیواژی‌ها می‌توانید با خیال راحت و با کمترین هزینه، بسته‌بندی‌های خود را به ما بسپارید.

همچنین انواع پاکت‌ها از پاکت پستی گرفته تا پاکت‌ها پنجره دار و … هم در سایت پیواژ قابل سفارشند. این پاکت‌ها را در سایزهای مختلف از پیواژ تهیه کنید و یک بسته‌بندی متفاوت داشته‌ باشید. برای کسانی که نمیخواهند برای ارسال پستی خود هزینه زیادی کنند، استفاده از پاکت پستی یک گزینه مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *