بلاگ

بسته‌بندی لباس و ارسال اصولی آن

بسته‌بندی لباس

بسته‌بندی لباس به شکل مناسب، نقش مهمی در ارائه خدمات به مشتریان دارد. در این مطلب نکاتی برای فروش آنلاین لباس و بسته‌بندی و ارسال آن ارائه می‌دهیم. بسته‌بندی و ارسال خوب می‌تواند یک فرآیند استرس‌زا باشد. وقتی که بسته‌های لباس آسیب می بینند شما باید مسئولیت کامل آن را بر عهده بگیرید. بنابراین هر گونه کم کاری از شرکت‌های ارسال هم می‌تواند برای آنلاین شاپ لباس شما گران تمام شود. با رعایت نکات زیر بعضی از مشکلات را به حداقل برسانید.

لباس‌ها را مرتب تا کنید

تا کردن لباس‌های شما نقش مهمی در رضایت مشتری و اطمینان از سلامت کالاهای شما دارد. بسته‌بندی محصولات خود را با تا کردن لباس‌ها آغاز کنید تا به راحتی داخل جعبه مقوایی یا پاکت پستی قرار بگیرند. یکی از راه‌های کاهش چروک لباس هنگام بسته‌بندی و ارسال آن استفاده از انواع کاغذ سفید یا کرافت بسته‌بندی است. کاغذها به عنوان مانعی بین کالا و داخل جعبه در هنگام حمل و نقل عمل می‌کند. کاغذ در بسته‌بندی لباس باعث کاهش اصطکاک روی پارچه می‌شود و از بهم ریختگی ظاهری در حین حمل‌و‌نقل جلوگیری می‌کند. هیچ کدام از مشتریان شما دوست ندارند یک لباس پر از چروک و با ظاهر نامناسب از آنلاین شاپ شما دریافت کنند. رضایت مشتریان شما در گرو کیفیت خدماتی است که دریافت کرده‌اند، احتمال خریدهای بعدی را بیشتر می‌کند.

فروش آنلاین لباس

پاکت پستی، جعبه یا ساک دستی

لباس ها دارای اندازه و شکل‌های متفاوتی هستند. مثلا یک لباس زمستانی ریز بافت می‌تواند به راحتی در یک ساک دستی یا پاکت پستی جا شود. در حالی که برای بسته‌بندی یک لباس لباس زمستانی با حجم بیشتر در پاکت ها دچار مشکل خواهید شد. با این که یک ساک دستی یا پاکت پستی برای بسته‌بندی و ارسال وسایل کوچک‌تر مناسب است، لباس‌های بزرگتر باید در یک جعبه یا ساک مقوایی بسته‌بندی شوند. برای بسته‌بندی با جعبه پیشنهاد می‌کنیم از کاغذ برای محافظت بیشتر استفاده کنید تا محصولتان بدون هیچ مشکلی به دست مشتری برسد. یک محصول با بسته‌بندی خوب باعث می‌شود که نام برند شما بیشتر به چشم بیاید.

بسته‌بندی و ارسال لباس به همراه بیمه

ممکن است سفارشات شما در طول حمل و نقل گم شوند. اگرچه این اتفاق رایج نیست، بازپرداخت وجه به مشتریان برای کسب‌وکار شما گران تمام می‌شود. برای کاهش هزینه ارسال مجدد بسته‌بندی های لباس خود، از بیمه پستی استفاده کنید. این بهترین راه برای اطمینان از این است که می‌توانید در صورت گم شدن، دزدیده شدن و یا آسیب آن ها درخواست غرامت کنید. بسته‌های گمشده دردسر بزرگی هم برای مشتری و هم برای کسب‌وکارهای فروش آنلاین لباس هستند. قبل از تجربه چنین اتفاقی برای پیشگیری از آن اقدام کنید. جلب اطمینان مشتریان در یک آنلاین شاپ لباس بسیار دشوار است. زیرا جزییات زیادی مانند جنس، رنگ و کیفیت در لباس ها اهمیت زیادی دارد.

هزینه‌ی بسته‌بندی و ارسال لباس را ثابت کنید

آنلاین شاپ لباس

اگر مرتباً سفارشاتتان را از طریق پست ارسال می کنید، در مورد هزینه بسته‌بندی و ارسال با مشتریان خود صحبت کنید. تا جایی که برایتان ممکن است هزینه‌های ارسال را کاهش دهید تا مشتری برای خرید آنلاین مشتاق‌تر شود. هنگام بسته‌بندی و ارسال لباس به حداقلی شدن قیمت‌ها توجه کنید تا مشتریان بیشتری برای خود نگه دارید. به این ترتیب مشتریانتان روزبه‌روز افزایش می‌یابند و فروش آنلاین لباس های شما رونق بیشتری پیدا می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *