بلاگ

مزایا و معایب خرید جعبه کریستالی برای جواهرات

مزایا و معایب خرید جعبه کریستالی برای جواهرات

در زندگی، پلاستیک ها را می توان در همه جا دید. برای دختران، جعبه اکریلیک نازک و محکم یک بسته‌بندی ضروری است. آیا مزایا و معایب جعبه های پلکسی را می دانید؟ در ادامه، مزایا و معایب اکریلیک را معرفی می کنیم. خرید جعبه کریستالی امروزه به دلیل زیبایی و مقاومت نسبتا خوب برای بسته‌بندی محصولات مختلفی کاربرد دارند. به عنوان مثال جعبه های جواهرات و اکسسوری، استند های لوازم آرایشی و بسیاری از ظروف نگهداره حبوبات از این نوع هستند.

جعبه کریستالی از چیست؟

پیش از خرید هر محصولی از جمله جعبه کریستالی باید از جنس آن اطلاع پیدا کنید. اسید اکریلیک، همچنین به عنوان PMMA یا شیشه آلی شناخته می شود. از اکریلیک (پلاستیک اکریلیک) است. نام شیمیایی آن پلی متیل متاکریلات است. این یک ماده پلیمری پلاستیسیته مهم است که قبلاً توسعه یافته است. شفافیت خوب، پایداری شیمیایی و مقاومت در برابر آب و هوا، رنگرزی آسان، پردازش آسان و ظاهر زیبا دارد. به طور گسترده ای در صنعت ساخت و ساز استفاده می شود.

مزایا جعبه پلکسی

اکریلیک بهترین و جدیدترین ماده برای تولید لوازم بهداشتی بعد از سرامیک است. در مقایسه با مواد سرامیکی سنتی، خرید جعبه کریستالی علاوه بر براقیت بی نظیر، دارای مزایای زیر است:

جعبه پلکسی

مقاومت مناسب، به راحتی آسیب نمی بیند، با یک فوم نرم به راحتی تمیز می شود. جنس ظریفی دارد و در برابر تغییرات دمایی بسیار مقاومند. علاوه بر این رنگ های متنوع آن امکان تطبیق با سلیقه های مختلف را دارد. خرید جعبه کریستالی برای ساخت بسته‌بندی از نظر سبک، وزن، بلکه دوستدار محیط زیست نیز هستند. لوازم بهداشتی اکریلیک برای اولین بار در ایالات متحده ظاهر شد . بیش از ۷۰ درصد از بازار بین المللی را به خود اختصاص داده است. این یک ماده مقرون به صرفه برای بسته‌بندی است.

معایب جعبه کریستالی

از آنجایی که تولید اکریلیک دشوار است و هزینه آن بالاست، جایگزین های زیادی با کیفیت بالا و قیمت پایین در بازار وجود دارد. این جایگزین ها که با نام اکریلیک نیز شناخته می شوند، در واقع تخته های معمولی ارگانیک یا کامپوزیت هستند (که به عنوان تخته ساندویچ نیز شناخته می شوند). حساسیت سطح آن زیاد است و به راحتی کدر می شود. اکریلیک واقعی و فیک را می توان از انحراف رنگی خفیف و اثر پولیش بخش صفحه تشخیص داد. اگر می خواهید جزئیات بیشتری از مزایای خرید جعبه کریستالی بدانید، لطفا از وب سایت ما دیدن کنید.

خرید جعبه کریستالی از پیواژ

پیواژ با بسیاری از برندهای برجسته تولید مواد اولیه برای ارائه خدمات برند محور و محصولات کاربردی، بادوام، ساده و زیبا با استانداردهای کیفیت حفاظت از محیط زیست همکاری می کند. اگر به دنبال یک باکس کاربردی ، زیبا و آسان برای استفاده هستید که عملکردهای مختلفی را انجام می دهد ، باکس پلکسی شفاف ما دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید. این جعبه های مکعبی که بعضا به عنوان جعبه های پلاستیکی شفاف شناخته می شوند ، می توانند به عنوان جعبه بسته‌بندی جواهرات و اکسسوری استفاده شوند.

جعبه پلکسی پیواژ در ابعاد ۵ در ۵ در ۵ در دسترس است. این ابعاد برای بسته بندی انواع زیورآلات ظریف بسیار کاربردی است. باکس کریستالی شفاف یا همان جعبه ویترینی یک محصول متفاوت از پیواژ است. این محصول مثل جعبه های تمام طلق ظرافت و زیبایی محصولتان را به طور کامل نمایان می کند. علاوه بر جواهرات خرید جعبه کریستالی انتخاب خوبی برای شمع های فانتزی و مجسمه هاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *