بلاگ

استفاده از لیبل های هوشمند روی بسته‌بندی محصولات

لیبل هوشمند RafMore

این لیبل ها راه حل نوآورانه ای است که به صاحبین برندها اجازه می دهد بسته‌بندی محصولات خودشان  را به یک بسته‌بندی هوشمند تبدیل کنند که در تمامی مراحل زنجیره تامین قابل ردیابی باشد. این لیبل با استفاده از یک بارکد منحصر به فرد و اتصال به شبکه اینترنت ردیابی محصولات را از درب کارخانه تا رسیدن به دست مشتری ممکن می سازد. همچنین با استفاده از این تکنولوژی بسته‌بندی محصولات می توان از تقلب و جعل محصولات جلوگیری کرد. لیبل ها انواع مختلفی دارند. مانند برچسب QR و غیره.

لیبل هوشمند RafMore

لیبل هوشمند RafMore یک نوع تکنولوژی برچسب هوشمند است که توسط شرکت Rafsec به منظور شناسایی، مدیریت و پیگیری کالاها و مواد منفجره استفاده می‌شود. این برچسب‌ها شامل یک آنتن RFID و یک تراشه الکترونیکی هستند که به سادگی می‌توانند به کالاها یا مواد نصب شوند.

با استفاده از تکنولوژی RFID، لیبل هوشمند RafMore می‌تواند به طور خودکار اطلاعات مربوط به کالاها را دریافت و ذخیره کند. این اطلاعات می‌تواند شامل شناسه کالا، تاریخ تولید، تاریخ انقضا و دیگر اطلاعات مربوط به کالا باشد. سپس با استفاده از دستگاه‌های خواننده RFID، اطلاعات مورد نیاز را می‌توان از برچسب هوشمند RafMore خواند و با استفاده از سیستم مدیریت موجود، برای پیگیری و مدیریت کالاها استفاده کرد.

لیبل هوشمند RafMore، به دلیل دقت بالا و سرعت بالای خواندن و دریافت اطلاعات، در صنایعی مانند لوازم آرایشی، دارویی، غذایی و صنعتی استفاده دارد.

برچسب QR

لیبل QR Code

برچسب QR (QR Code) مخفف “کد پاسخ سریع” (Quick Response code) است که یک نوع بارکد دو بعدی است. برای شناسایی این نوع برچسب ، نیاز به یک دستگاه اسکنر QR که معمولاً در تلفن همراه قرار دارد. با استفاده از دوربین تلفن همراه خود، می توانید برچسب QR را بخوانید و اطلاعات ذخیره شده در آن را دریافت کنید. این اطلاعات می تواند یک لینک ، شماره تلفن، متن، ایمیل یا دیگر اطلاعاتی باشد که توسط صاحب برچسب QR قرار داده شده. این برچسب به دلیل قابلیت خواندن سریع و آسان توسط تلفن همراه، در تبلیغات، تجارت الکترونیکی و کاربردهای دیگر، بسیار محبوب شده است.

راهنمای جامع بسته بندی لوازم آرایش و جعبه محصولات دارویی ...

برای مشاهده فیلم این تکنولوژی به کانال تلگرامی پیواژ مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *