بلاگ

مزایای کاغذ کرافت برای زنجیره تامین بسته‌بندی شما

مزایای کاغذ کرافت برای زنجیره تامین بسته‌بندی

اصطلاح “کاغذ کرافت” احتمالاً شما را به یاد چند چیز می اندازد. ممکن است تصور کنید که مادرتان در حال بسته‌بندی ساندویچ های شما برای مدرسه است. احتمالا در خرید های آنلاین خود به چیزی بیش از یک تکه کاغذ فکر نکنید. ممکن است چیزی که شما به طور منظم برای کاردستی استفاده می کنید – کاغذ کرافت یا کاغذ کاردستی باشد. اما تعجب کنید اگر بشنوید که کاغذ کرافت در ساده ترین شکل آن یک نوع مقوا است. اما به عنوان یک ورق صاف و نازک نیز استفاده می شود. به همین دلیل کاغذ کرافت صدها، هزاران مزایای مختلف در زنجیره تامین بسته‌بندی داشته باشد. دلیلش این است که این کاغذ قهوه ای ساده می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد. این به امنیت، نام تجاری، تاثیرات زیست محیطی و صرفه جویی در هزینه ها کمک می کند. 

کاغذ کرافت چیست؟

این یک ماده طبیعی زیست تخریب پذیر است که در طیف گسترده ای از عملیات صنعتی و تجاری برای بسته‌بندی و حفاظت استفاده می شود. بافت طبیعی “چوبی” آن به این معنی است که برای طیف گسترده ای از گزینه های یک برند نیز مناسب است. این نام اصالتا به زبان آلمانی Kraft است که “زور” یا “قدرت” معنا می دهد.

در اواخر دهه ۱۸۰۰، مهندس کارل اف دال در یک کارخانه کاغذ کار می کرد. کار او ایجاد بهترین محصولات کاغذی ممکن بود. مشخص شد که چند نوع کاغذ برای استفاده مورد نظر خود به اندازه کافی قوی نیستند. بنابراین دال شروع به تغییر مواد شیمیایی مورد استفاده در طول فرآیند تولید کرد. وقتی خرده‌های چوب وارد کارخانه کاغذ می‌شوند تا به کاغذ تبدیل شوند، خرد شده و با یک چسب مخلوط می‌شوند. دال دریافت که پس از آسیاب کردن به خمیر، پردازش یکی از عناصر خرده چوب با سولفات باعث می شود که ماده نهایی قوی تر شود. این مقاومت از مزایای اصلی کاغذ کرافت است.

پس از کشف استحکام و سایر مزایای کاغذ کرافتت طبیق پذیری واقعی این ماده جدید، به سرعت تبدیل به یک عنصر اصلی برای زنجیره تامین بسته‌بندی و صنایع غذایی شد. این محصول جدید یک راه حل مقرون به صرفه بود که پس از پوشاندن با موم، برای مواد غذایی نیز عالی بود.

انواع کاغذ قهوه ای

 خرید آنلاین لوازم بسته‌بندی

انواع مختلفی از کاغذ کرافت وجود دارد که مزایای مختلفی دارند. بزرگترین تفاوت در انواع الیافی است که مواد از آنها ساخته شده است (بکر یا بازیافتی)، اما تفاوت در فرایند تولید نیز وجود دارد. کاغذ کرافت سفید نشده بدون روکش ابتدایی ترین و رایج ترین شکل کاغذ قهوه ای است. هیچ تغییری در رنگ وجود ندارد و به آن ظاهر طبیعی می دهد. در برابر پارگی بسیار مقاوم است و می تواند سفت باشد بدون اینکه سنگین و زبر باشد.

کاغذ کرافت روکش دار معمولاً یک کاغذ قهوه ای است که یک ماده افزودنی سفید به آن اضافه شده است. برخی از بافت طبیعی خود را نشان می دهد، اما به جای قهوه ای، سفید است. این باعث می‌شود که هر زمان که نیاز به یک جعبه چاپی سفارشی باشد، برای رنگ‌های دیگر، مانند یک بوم خالی عالی است. این نوع کاغذ در جعبه های کیبوردی نیز استفاده می شود.

مزایای کاغذ کرافت

یکی از مزایای اصلی کاغذ کرافت بازیافتی این است که فوق العاده محکم است که در نتیجه افزایش گوگرد و کاهش محتوای لیگنین آن است. این شکل محکم‌تر از کاغذ دوام بیشتری نسبت به مواد جایگزین در بیشتر هواپیماها دارد و در برابر سوراخ شدن بسیار مقاوم‌تر از کاغذ های نو است. کاغذ قهوه ای را می توان از انواع مختلفی از چوب مانند کاج، بامبو و بلوط تهیه کرد. این بدان معنی است که تولید آن آسان تر است، بنابراین مقدار زیادی از آن در دسترس است – این باعث کاهش قیمت آن ها می شود. . بسیاری از کرافت ها از درختان ناقصی ساخته می شوند که برای کارکردهای دیگر مناسب نیستند.

از دیگر مزایا کاغذ کرافت این است که از آنجایی که رنگ و بافت طبیعی خود را حفظ می کند، نیازی به مرحله اضافی سفید شدن ندارد. این مسئله باعث صرفه جویی در هزینه می شود زیرا مواد باید کمتر مورد استفاده قرار گیرند و مواد شیمیایی را از محیط دور نگه می دارد.

زنجیره تامین بسته‌بندی از مینیمالیسم روی مقوای کرافت خود استفاده می کند تا یک تجربه به یاد ماندنی از جعبه گشایی و خرید آنلاین ایجاد کند همانطور که قبلا خواندید کرافت مومی به طور سنتی برای بسته‌بندی گوشت استفاده می شد.

مزایای زیست محیطی

کاغذ کرافت به دلایلی یک ماده بسیار سازگار با محیط زیست است. گواهی FSC خمیرهای ویرجین مورد استفاده در محصولات پیواژ، از جمله کرافت، همگی دارای گواهی FSC هستند. این بدان معناست که در حالی که مواد ساخته شده شما از مواد خام و جدید ساخته شده است، به روشی قابل مدیریت، اخلاقی و مهمتر از همه قابل تجدید رشد، برداشت و پردازش شده است.

زیست تخریب پذیری : اگر به هر دلیلی کاغذ قهوه‌ای روکش‌ دار یا مقوای موج‌دار را در طبیعت رها کنید، به طور طبیعی شروع به کمپوست شدن می‌کند. در عرض چند هفته، دوباره در زمین ناپدید می شود. (به شرطی که هیچ چیز اضافه ای در جوهرش وجود نداشته باشد) اثری از کاغذ کرافت شما باقی نخواهد ماند.

نتیجه گیری

کاغذ کرافت چیزی است که هر روز با آن روبرو می شویم. تطبیق پذیری آن برای جعبه و کاغذ، به آن جایی در زنجیره تامین بسته‌بندی شما به عنوان محافظ و تابلویی برای برند شما می دهد. خرید آنلاین انواع مختلف لوازم بسته‌بندی به کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان شما کمک می کند. به طیف وسیعی از کاغذهای کرافت و ملزومات بسته‌بندی پیواژ را نگاهی بیندازید و خرید آنلاین یک بسته‌بندی عالی را تجربه کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *