بلاگ

خرید جعبه طلقی آماده از سایت پیواژ

خرید جعبه طلقی آماده

جعبه‌‌های طلقی با ظاهر فانتزی و شیک، یکی از انتخاب‌های متفاوت برندها برای بسته‌بندی و ارسال محصولاتشان به شمار می‌روند. سایت پیواژ بعد از درخواست‌های شما برای تولید این نوع جعبه، دست به تولید آن‌ زد. جعبه‌های طلقی ما در ابعاد و شکل‌های متنوعی قابل سفارش هستند که هر کدام را می‌توانید برای محصولات متنوعی استفاده کنید. از شمع و لباس گرفته تا شیرینی‌های خوشمزه‌ای که با دست‌های شما درست می‌شوند و کام مشتری‌هایتان را شیرین می‌کنند. اگر دوست دارید محصولات از یک پنجره به مشتری‌ها سلام کند و خودی نشان دهد، می‌توانید روی خرید جعبه طلقی آماده حساب باز کنید. در ادامه این مقاله با انواع جعبه طلقی آماده پیواژ آشنا می‌شویم.

اطلاعات مورد نیاز برای خرید جعبه طلقی آماده

جعبه‌های طلقی از کرافت سوئدی ۴۰۰ گرمی تهیه می‌شوند. این جعبه‌ها به صورت چسب خورده و آماده برای شما ارسال شده و نیازی به آماده سازی و مونتاژ کردن آن‌ها نیست. شما می توانید همه این جعبه‌ها را در بسته‌های ۱۰تایی سفارش بدهید. اگر نیاز به سایز متفاوتی دارید می‌توانید با اعلام ابعاد، از قیمت جعبه مورد نیازتان مطلع شوید.

خرید جعبه طلقی آماده

جعبه‌های مربعی با پنجره‌های مربعی

این نوع جعبه‌ها در ۳ سایز متفاوت موجودند.

  1. جعبه ۱۰×۱۰×۶ بسته ۱۰ عددی
  2. محصول با ابعاد ۱۴.۵×۱۴.۵×۷ بسته ۱۰ عددی
  3. جعبه طلقی ۱۹×۱۹×۵ بسته ۱۰ عددی

این مدل جعبه‌ها جادارند و می‌توانند برای محصولات متنوعی مورد استفاده قرار بگیرند. وسایل تزئینی، شمع و لباس‌ها را می‌توانید با خرید جعبه طلقی آماده مربعی، به بهترین شکل بسته‌بندی کنید و به منزل جدیدشان بفرستید.

جعبه طلقی مربعی با پنجره قلبی

این نوع جعبه‌ برای سلیقه‌های خاص طراحی شده است. روی در این جعبه طلقی‌ پنجره‌هایی به شکل قلب طراحی شده‌اند که می‌توانند برای کسب‌وکارهای مختلف استفاده شوند. اکثر طرفداران این جعبه خانم‌ها هستند. برای لباس‌های زنانه و لوازم آرایشی می‌توانید از این جعبه متفاوت استفاده کنید. ابعاد آماده از این محصول در سایت پیواژ:

جعبه طلقی مستطیلی

این جعبه متفاوت‌ترین ابعاد موجود در بین جعبه‌های طلقی پیواژ را دارد. درب این جعبه‌ هم از محصول جدا شده و پنجره روی درب آن هم به شکل یک مستطیل کشیده است. اگر شیرینی‌های خاص و یا شمع‌های کشیده‌ای دارید و به دنبال بسته‌بندی خاص برای آن‌هایید، این جعبه با مشخصات زیر را از دست ندهید.

خرید جعبه طلقی آماده مناسب صابون

این جعبه طراحی متفاوتی نسبت به سایر محصولات طلقی پیواژ دارد. در واقع این جعبه آماده به صورت اختصاصی برای صابون‌ها تهیه شده است و قیمت آن هم به صرفه و اقتصادی است. ابعاد و حداقل تعداد قابل سفارش این محصول:

خلاصه اینکه

با خرید این جعبه‌ها می‌توانید بسته‌بندی خود را از سایر کسب‌وکارها متمایز کنید. اکثر جعبه‌های طلقی موجود در بازار به صورت مونتاژ نشده به فروش می‌روند. زحمت چسب زدن به جعبه‌ها و زمان مورد نیاز برای مونتاژ کردن آن‌ها، گاهی خریدار را پشیمان می‌کند. به همین دلیل است که ما جعبه‌های طلقی پیواژ را به صورت چسب خورده و آماده برای شما ارسال می‌کنیم. خرید جعبه طلقی آماده در پیواژ به راحتی آب خوردن است. کافی است که وارد سایت پیواژ شوید و با انتخاب محصول خود و در تعداد مشخص، وارد درگاه پرداخت شوید. بعد از چند روز می‌توانید این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. به همین راحتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *