بلاگ

جعبه کرافت و انواع آن قسمت ۱

جعبه کرافت

در دنیای امروز، انواع مختلفی از جعبه کرافت در بازار وجود دارد که اغلب برای اهداف مختلفی مانند حمل و نقل، هدیه و بسته‌بندی استفاده می شوند. با این حال، جعبه‌های کرافت محبوب‌ترین جعبه‌های کاغذی هستند که در طیف متنوعی از بسته‌بندی کاربرد دارند.

جعبه‌های کرافت با استفاده از بسته بندی های مختلف دنیای ما را تغییر می‌دهند. وقتی نوبت به بسته‌بندی محصولات می‌رسد، این جعبه‌ها یکی از اولین انتخاب‌ها برای بسیاری از کسب‌وکارها هستند. اگرچه امروزه انواع بسته‌بندی‌ها و جعبه آماده در بازار وجود دارد، اما بسیاری از مشتریان همچنان جعبه‌های بسته بندی ساخته شده از کاغذ کرافت را ترجیح می‌دهند. اولین نکته‌ای که برای مشتریان قابل توجه است توجه به این نکته است که جعبه کرافت دوست‌دار محیط زیست است. این جعبه‌ها کاملا قابل بازیافت هستند. دومین نکته قابل توجه این است که جعبه آماده کرافت به اندازه کافی مستحکم هستند تا محصولات را با خیال راحت در داخل آن‌ها ارسال کنند.

جعبه کرافت

همانطور که از اسم جعبه کرافت مشخص است، همه این محصولات از کاغذ کرافت ساخته شده‌اند. انواع مختلفی از این جعبه‌ آماده در صنعت و در بین کسب‌وکارها وجود دارد. طیف گسترده‌ای از کاربرد این نوع جعبه، انواع مختلفی از جعبه های کرافت را در اختیار ما قرار می‌دهد. در این مقاله چند نمونه از انواع جعبه کرافت را با هم بررسی می‌کنیم.

جعبه کرافت کشویی

این نوع از جعبه‌های کرافت دقیقا شبیه به یک کشوی کرافت هستند. جعبه آماده کشویی از دو قسمت مجزا تشکیل می‌شود. بخش رویه کار که از مقوای سبک‌تری ساخته شده و بخش داخلی که معمولا استحکام بیشتری دارد. گاهی این رویه از جنس شفاف ساخته می‌شود و شما ترکیبی از یک جعبه طلقی و جعبه کشویی را مشاهده می‌کنید. نکته مربوط به این جعبه‌ها این است که به طور معمول برای ارسال پستی آن‌ها باید از یک کارتن پستی استفاده کنید. این موضوع به دلیل آسیب پذیر بودن رویه جعبه کشویی و خطر آسیب دیدن محصول است.

جعبه کرافت مخصوص جواهرات

همه ما جعبه جواهرات را در نئوپان سفت یا پلاستیک می شناسیم. همچنین جعبه‌ کرافت یکی دیگر از بسته‌بندی‌های ساخته شده برای فروش جواهرات و یا اکسسوری‌ها است. جعبه های کرافت بهترین و مقرون به صرفه‌ترین بسته بندی  برای نگهداری جواهرات یا فروش جواهرات دست ساز در بازار هستند. برندهای محبوب جواهرات از این جعبه ها برای متمایز کردن برندهای خود از سایر برندها استفاده می‌کنند. یک جعبه آماده ساده و طبیعی با درج فوم سفید برای نگه‌داری جواهرات، انتخاب خوبی برای محافظت و سازماندهی جواهرات مانند گردنبند، انگشتر و گوشواره است تا درخشندگی خود را برجسته کند.

در بین محصولات سایت پیواژ، می‌توانید از جعبه‌ طلقی برای همین منظور استفاده کنید. اگر ابعاد مناسب جعبه طلقی را در بین محصولات موجود در سایت پیواژ پیدا نکردید اصلا نگران نباشید. ما سایزهای متنوع این نوع جعبه‌ طلقی را در تیراژ حداقل ۱۰ عدد از شما سفارش می‌گیریم.

جعبه کرافت

جعبه کادو

جعبه کادو در واقع یک جعبه دسته‌دار است که می‌توانید آن را در سایت پیواژ هم سفارش بدهید. اما این جعبه علاوه بر ارسال هدیه برای ارسال مواد غذایی هم استفاده می‌شود. جعبه کرافت بهترین انتخاب برای بسته بندی مواد غذایی است. آن‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلف با استفاده از مواد محکم ساخته می‌شوند. جعبه کادو معمولا دارای دسته‌ای است تا حمل و نقل مواد غذایی را تسهیل کند. این جعبه های کرافت برای کیک، شیرینی، بسته بندی کیک و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این جعبه‌ها برای خرید حضوری یک انتخاب بسیار جذابند. مشتری می‌تواند با یک جعبه کادو به خانه برگردد و حس کند که یک هدیه ارزشمند را از شما دریافت کرده است.

جعبه کرافت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *