بلاگ

جعبه کرافت و انواع آن قسمت ۲

خرید جعبه کرافت

در مقاله قبلی درباره انواع جعبه کرافت کمی صحبت کردیم و با چند مورد از مهم‌ترین انواع جعبه آماده کرافت آشنا شدیم. با هم به نکات مثبت استفاده از این جعبه‌ها اشاره کردیم. برای مثال خرید جعبه کرافت به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کند. این جعبه‌ها همگی دوستدار محیط زیست هستند و قابل بازیافتند. علاوه بر این جعبه کرافت استحکام بالایی دارد و محصولات را در برابر آسیب‌ها محافظت می‌کند. در این مقاله به ادامه معرفی این محصولات می‌پردازیم. برای خرید جعبه کرافت و داشتن این محصولات کافی است به سایت پیواژ سر بزنید و خرید آنلاین خود را ثبت کنید.

جعبه کرافت درب جدا

اگر نگاهی به برندهای پوشاک و کفش بیندازیم، متوجه می‌شویم که اغلب آن‌ها از جعبه کرافت برای بسته‌بندی محصولاتشان استفاده می‌کنند. جعبه های کرافت سفید تقاضای زیادی برای کفش و همچنین بسته‌بندی پیراهن و انواع لباس دارند. با توجه به انواع لباس‌ها مانند پیراهن، کراوات، جوراب، شلوار و … این جعبه های کرافت را می توان به راحتی سفارشی کرد. اگرچه این جعبه‌ها برای فروش حضوری یک انتخاب بسیار جذاب هستند، اما بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین ترجیح می‌دهند با خرید جعبه کرافت، از کارتن پستی بی نیاز شوند. با خرید جعبه کرافت درب جدا شما باید هزینه جداگانه‌ای برای کارتن پستی پرداخت کنید.

خرید جعبه کرافت

جعبه با طراحی خاص برای هدیه

این نوع جعبه هدیه یکی از محبوب‌ترین جعبه های کرافت است. حتماً در برخی از رویدادهای مهم مانند سالگردها، تولدها و یا  مهمانی‌ها، هدایایی دریافت کرده‌اید که در جعبه‌های کرافت بسته‌بندی شده‌اند. طراحی این جعبه‌های کرافت تاشو ساده است به دلیل امکان بستن آن‌ها به کمک ربان یا کناف، از آشفته شدن بسته بندی به وسیله چسب‌ها جلوگیری می‌کند. به تصویر زیر نگاه کنید. این جعبه هدیه کرافت با روبان ابریشمی تزئین شده است. رنگ بندی متفاوت و همچنین طرح‌های موجود روی این جعبه هم می‌تواند هنگام خرید جعبه کرافت، برای مشتری حائز اهمیت باشد.

خرید جعبه کرافت

خرید جعبه کرافت کیبوردی

نوبت به یکی از محبوب‌ترین جعبه‌های آماده یعنی جعبه کیبوردی رسید. جعبه کیبوردی استحکام قابل توجهی دارد و با توجه به نوع طراحی‌اش مقابل مناسب توسط پست هم هست. در سایت پیواژ ۴۳ سایز مختلف از این محصول قابل سفارش ‌اند. برای خرید جعبه کرافت کیبوردی باید یکی از این سایزها را انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش بدهید. این جعبه های کرافت به راحتی ایمنی اقلام موجود در بسته بندی را تضمین می‌کنند و در مدت زمان ارسال آسیب نمی‌بینند. توصیه می‌کنیم برای افزایش ایمنی، قسمت بالایی جعبه را را با چسب ببندید. این جعبه کرافت برای انواع خاص محصولات شکننده و نفیس بسیار مناسب است.

جعبه کرافت خریداری شده از سایت پیواژ به صورت مونتاژ نشده به دست شما می‌رسد. بنابراین شما به فضای انبار زیادی برای این محصول نیاز ندارید. علاوه بر این حداقل سفارش این محصول در سایت پیواژ ۱۰ عدد است. این جعبه را می‌توانید در رنگ سفید هم سفارش بدهید و برای محصولات خاصتان استفاده کنید.

خرید جعبه کرافت

خرید جعبه کرافت از سایت پیواژ

در این مقاله هم با ۳ نوع دیگر از جعبه کرافت آشنا شدیم. اکثر این محصولات را می‌توانید از سایت پیواژ تهیه کنید. خرید از سایت پیواژ به نشانی www.pivazh.ir کار بسیار ساده‌ای است. اگر هنوز با نحوه خرید از سایت پیواژ آشنا نشده‌اید به مقاله راهنمای خرید آنلاین از سایت پیواژ مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *