بلاگ

قوانین جدید اینستاگرام را جدی بگیرید

قوانین جدید اینستاگرام

اینستاگرام نیز مانند سایر شبکه‌های اجتماعی به دنبال تامین امنیت مخاطبان خود است. این برنامه محبوب میلیون‌ها عضو دارد و برقراری امنیت مستلزم همکاری و مشارکت متقابل کاربران و خود برنامه است. این قوانین به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که کاربران بتوانند بدون هیچ مشکلی از امکانات اینستاگرام استفاده کنند. برای کسب‌وکارهای آنلاینی که در این فضا کار می‌کنند، آشنایی با این قوانین بسیار مهم و حیاتی است. افرادی که با این قوانین آشنایی نداشته باشند نمی‌توانند به درستی از امکاناتش استفاده کنند و به مشکل برمی‌خورند.

مهمترین قوانین جدید اینستاگرام چیست؟

رعایت قوانین اینستاگرام نه تنها برای کاربران بلکه برای کسب و کارهای اینستاگرامی نیز ضروری است. با دانستن این قوانین هیچگاه مشکلی پیش نمی‌آید و در نتیجه اکانت اینستاگرام شما محدود نخواهد شد. در اینجا مهمترین قوانین جدید اینستاگرام را آورده‌ایم، آن‌ها را با دقت بخوانید و دنبال کنید.

قانون اول: از هشتگ‌های ممنوعه خودداری کنید

هشتگ‌ها یکی از بهترین ویژگی‌های اینستاگرام هستند و نقش مهمی در تبلیغ محصولات دارند. استفاده از هشتگ‌های اینستاگرام بسیار مهم است، بنابراین باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشت. در قوانین جدید اینستاگرام نباید از هشتگ‌هایی به نام هشتگ ممنوعه استفاده کنید. این هشتگ‌ها حاوی محتوای اسپم هستند و در صورت استفاده، حساب شما محدود یا حتی مسدود می‌شود.

قانون دوم: محتوای اسپم را منتشر نکنید

قوانین جدید اینستاگرام به شدت با انتشار محتوای نادرست برخورد می کند. اگر کاربران متوجه شوند که چیزی اشتباه است، می‌توانند آن را گزارش کنند و اینستاگرام حساب شما را محدود می‌کند.

قانون سوم: مانند یک ربات رفتار نکنید

از انجام اعمال روباتی خودداری کنید. برای فعالیت‌های زیر محدودیت‌هایی تعریف شده‌‌اند:

  • محدودیت در تعداد لایک انجام شده در روز
  • در نظر گرفتن محدودیت برای فالوو کردن افراد جدید
  • توجه به زیاد نشدن کامنت‌های ثبت شده در روز

برای هر یک از این فعالیت‌ها تعداد مشخصی در نظر گرفته شده است. اگر بیش از حد فعالیت کنید، با محدودیت‌هایی مواجه خواهید شد.

قوانین جدید اینستاگرام

قانون چهارم: کپی نکنید

اینستاگرام، مانند سایر شبکه‌های اجتماعی، به شدت با کپی کردن محتوا مخالف است. اگر قصد دارید محتوایی را منتشر کنید که کپی است، باید از مالک اجازه بگیرید. این موضوع در قوانین جدید اینستاگرام به شدت درباره موزیک‌ها اجرایی شده است. حتما نام خواننده یا موزیسین را ذکر کنید و یا از موزیک‌هایی که کپی رایت ندارند استفاده کنید.

قانون پنجم: از انتشار محتوای ممنوعه خودداری کنید

برخی از مطالب به هیچ عنوان نباید در اینستاگرام منتشر شوند. محتوای خرید و فروش سلاح گرم، محتوای حاوی خشونت، کلاهبرداری و موارد مشابه نباید در اینستاگرام تبلیغ شوند.

قانون ششم: تبلیغات صحیح در اینستاگرام

با دانستن استراتژی‌های تبلیغات در اینستاگرام، هم می‌توانید درآمد کسب کنید و هم از محدود شدن حساب خود جلوگیری کنید. به هیچ وجه نباید شماره حساب و اطلاعات مالی خود را در تبلیغات اینستاگرام خود وارد کنید.

خلاصه اینکه

اینستاگرام متخلفان این برنامه را جدی می‌گیرد. همه کاربران باید قوانین اینستاگرام را بدانند و از آن پیروی کنند. نه تنها اینستاگرام بلکه سایر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک یا تلگرام نیز قوانینی را تعیین کرده‌اند. در هر شبکه‌ای که عضوی از آن هستید، باید قوانین را بدانید و از آن‌ها پیروی کنید، در غیر این صورت حساب کاربری شما مسدود خواهد شد

برای خرید محصولات بسته‌بندی هم می‌توانید به سایت پیواژ سر بزنید و انواع جعبه‌ آماده، پاکت، کارتن پستی و … را در کمترین قیمت سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *