بلاگ

خرید پاکت پستی و ارسال محصولات

پاکت-پستی

بسیاری از کسب‌وکارها ترجیح می دهند از پاکت پستی برای بسته‌بندی محصولاتشان استفاده کنند. خرید پاکت پستی از اداره پست امکان پذیر است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای این پاکت‌ها را تهیه کنید و محصولتان را در اداره پست بسته‌بندی کنید. با رونق گرفتن کسب وکارهای اینترنتی و آنلاین، تعداد بسته‌های ارسالی برای هر کسب‌وکار روز به روز بیشتر می‌شود و بسته‌بندی کردن همه این محصولات و نوشتن آدرس و … در محیط اداره پست بسیار سخت و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل ما پاکت‌های پستی را برای شما در سایزهای مختلف و در ابعاد متفاوت تهیه کرده‌ایم. با خرید پاکت پستی می‌توانید به راحتی همه محصولاتتان را در منزل بسته‌بندی کنید و به اداره پست تحویل دهید.

پاکت پستی پیواژ در سایزهای متفاوت

در جدول بالا می‌توانید انواع پاکت‌های پستی موجود در سایت پیواژ و ابعاد آن‌ها را مشاهده کنید. پاکت پستی سایز سی دی را فقط می‌توانید با پاکت‌ پستی حبابدار تهیه کنید. باقی سایزهای پاکت پستی برای هر سه نوع محصول در سایت پیواژ موجودند. در ادامه سایزهای پاکت پستی را به سانتی‌متر بررسی می‌کنیم.

سایزهای مختلف محصول به سانتی‌متر

گاهی انتخاب سایز در هنگام خرید پاکت پستی بسیار سخت است. ابعاد استانداردی که روی سایت نوشته شده‌اند هم ممکن است به درد شما نخورند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ابعاد هر پاکت باید به صفحه هر محصول مراجعه کنید. در ادامه ابعاد استاندارد همه پاکت‌ها را به سانتی‌متر بررسی می‌کنیم.

پاکت‌های ۱۲۰ طول و عرض ۲۳ در ۱۲ سانتی‌متری دارند.

ابعاد یک سی دی را در نظر بگیرید، پاکت سی دی دقیقا مناسب همین محصول و ابعاد مشابه آن است.

پاکت آ۳ دارای طول و عرض ۴۵.۸ در ۳۰.۵ است.

ابعاد کوچکتر این پاکت با ابعاد آ۴ دارای طول و عرض ۳۲ در ۲۳ سانتی‌متری است.

پاکت آ۵ هم طول و عرض ۱۷ در ۲۵ سانتی‌متری دارد.

و در آخر طول و عرض پاکت ب۴ ۳۵ در ۲۷ سانتی‌متر است. 

بسته‌بندی با پاکت پستی

این محصول بسته‌بندی عموما برای محصولات با حجم کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصولاتی مثل مواد خوراکی (ادویه‌جات، میوه‌های خشک، قهوه و …)، لباس‌های کم حجم (شال و روسری، تیشرت و …)، قاب گوشی، اکسسوری، لوازم تحریر و … مورد استفاده کسب‌وکارها قرار می‌گیرند. ‌‌خرید پاکت‌ پستی بسیار به صرفه‌ و استفاده از آن‌ هم بسیار راحت است. اگر در ابتدای مسیر هستید و قصد صرف هزینه زیادی ندارید روی این پاکت‌ها حساب ویژه باز کنید.

خرید محصولات پستی از پیواژ

برای خرید پاکت پستی از سایت پیواژ کافی است وارد سایت شوید و دسته‌بندی پاکت پستی را انتخاب کنید. در صفحه پیش رو می‌توانید انواع پاکت‌های پستی و ابعاد مختلف آن‌ها را بررسی کنید. به این ترتیب شما تنها با چند کلیک ساده بسته‌بندی خودتان را به صورت آنلاین سفارش می‌دهید و درب منزلتان تحویل می‌گیرید. علاوه بر پاکت پستی می‌توانید انواع جعبه آماده و کارتن پستی را هم از سایت پیواژ سفارش بدهید. جعبه‌های کیبوردی پیواژ در ۴۳ سایز مختلف و در دو رنگ سفید و کرافت روی سایت پیواژ قابل سفارشند. همچنین برای سفارش جعبه با سایز دلخواهتان هم می‌توانید با ما در اینستاگرام در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *