بلاگ

کارتن پستی ارزان و به صرفه در پیواژ

خرید کارتن پستی

بسته‌بندی برای هر کسب‌وکار، معنا و مفهوم مشخصی دارد، مثلا ممکن است کسب‌وکارها پیچیدن یک محصول در بین یک کاغذ ساده و قرار دادن آن در یک کیسه پلاستیکی را به عنوان بسته‌بندی در نظر بگیرند. اگرچه در نقطه مقابل تعداد زیادی از کسب‌وکارهای با سابقه، نوع بخصوصی از بسته‌بندی را برای محصولاتشان انتخاب می‌کنند. اگرچه بین این افراد و کسب‌وکارها هم تفاوت‌های زیادی وجود دارد. افرادی جعبه کرافت آماده را برای محصولاتشان می‌پسندند و عده‌ای هم به دنبال جعبه طلقی و یا پاکت پنجره‌دار هستند. همچنین تعداد زیادی از بسته‌بندی‌های موجود در بازار، برای ارسال توسط پست، نیاز به کارتن پستی دارند. اما از کجا می‌توان این محصول را با قیمت ارزان تهیه کرد؟ برای آشنایی با محصولات پیواژ، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

کارتن پستی ارزان در دو نوع مختلف (همراه با چاپ و بدون چاپ)

پیواژ با در نظر گرفتن کمترین حاشیه سود، در تلاش است تا بهترین قیمت از جعبه آماده را به شما ارائه دهد. کارتن پستی ارزان قیمت را می‌توانید با لوگو و چاپ و یا بدون لوگو و بدون چاپ هم تهیه کنید. تفاوت این جعبه‌ها در طراحی روی جعبه است و تفاوت قیمتی ندارند. همچنین هر دو نوع جعبه بیچاپ و جعبه با آرم شرکت پست را می‌توانید در سایزهای ۱ تا ۹ از سایت پیواژ تهیه کنید. این سایزها بسیار متنوع هستند و از سایزهای کوچک تا بزرگ را پوشش می‌دهند.

بسته‌ بندی و تعداد مشخص

شما برای تهیه کارتن پستی ارزان از سایت پیواژ، باید بسته‌های مشخصی از جعبه‌ها را انتخاب کرده و سفارش دهید. باید توجه داشته باشید که امکان سفارش این محصول به صورت تکی به دلیل وجود این بسته‌بندی‌ها وجود ندارد. بسته‌های کارتن پستی به نوعی طراحی شده‌اند که سفارش این محصول برای شما به صرفه‌تر باشد و قیمت آن ارزان تر از حالت تکی باشد. در جدول زیر می‌توانید انواع بسته‌های این محصول را در پیواژ مشاهده کنید و برای خرید خود تصمیم بگیرید.

کارتن پستی با نوشته و لوگوی شرکت پست

بسته ۳۰ عددی کد ۱
بسته ۲۵ عددی کد ۲
بسته ۲۰ عددی کد ۳
بسته ۲۰ عددی کد ۴
بسته ۱۵ عددی کد ۵
بسته ۱۰ عددی کد ۶
بسته ۱۰ عددی کد ۷
بسته ۱۰ عددی کد ۸
بسته ۱۰ عددی کد ۹

جعبه بدون چاپ و ساده

نوع بسته‌بندی کارتن پستی بدون چاپ متفاوت است، بنابراین لازم است تا این بسته‌ها را هم یک بار با هم مرور کنیم. اگرچه ابعاد این جعبه‌ها برابر است اما تفاوت‌هایی مانند تعداد جعبه‌های موجود در هر بسته می‌تواند در سفارش‌های شما تعیین کننده باشند.

بسته ۲۰ عددی کد ۱
بسته ۲۰ عددی کد ۲
بسته ۲۰ عددی کد ۳
بسته ۲۰ عددی کد ۴
بسته ۱۰ عددی کد ۵
بسته ۱۰ عددی کد ۶
بسته ۱۰ عددی کد ۷
بسته ۱۰ عددی کد ۸
بسته ۱۰ عددیکد ۹

نحوه خرید کارتن و جعبه از سایت پیواژ

برای سفارش و خرید کارتن از سایت پیواژ، وارد سایت پیواژ شده و دسته‌بندی مورد نظرتان را انتخاب کنید. در سایت پیواژ تمام سایزهای کارتن پستی و یا سایر جعبه‌های آماده را به راحتی مشاهده کنید. علاوه بر این در صفحه مربوط به هر جعبه، وضعیت موجودی‌ آن هم نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید با وارد شدن به صفحه مربوط به هر جعبه آماده، اطلاعات بیشتری در مورد آن محصول کسب کرده و با دقت بیشتری جعبه آماده مد نظرتان را انتخاب کنید. همچنین پیواژ با ارائه انواع جعبه آماده و کارتن پستی ارزان قیمت در تلاش است، تا بسته‌بندی را به راحت‌ترین و بی‌دغدغه‌ترین بخش کاری کسب‌وکارهای آنلاین تبدیل کند. برای اطلاع از تمام خبرهای پیواژ و همچنین اطلاع از محصولات جدید، موجود شدن جعبه‌ها و غیره، صفحه اینستاگرام پیواژ را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *