بلاگ

سفارش آنلاین جعبه و چاپ لوگوی اختصاصی در سایت پیواژ

سفارش آنلاین جعبه

روش سفارش آنلاین جعبه در سایت پیواژ تغییر کرده است. علاوه بر این امکانات جدیدی به سایت اضافه شده که احتمالا برای شما بسیار جالب توجه خواهد بود. در این نوشته نحوه ثبت سفارش آنلاین جعبه کیبوردی روی سایت و همچنین قابلیت جدید اضافه شده را بررسی می‌کنیم.

ثبت سفارش آنلاین جعبه در سایت

برای سفارش آنلاین جعبه در سایت پیواژ کافی است در ابتدا یکی از دو رنگ جعبه کیبوردی موجود در سایت پیواژ، یعنی رنگ سفید و یا کرافت را انتخاب کنید. بعد از انتخاب رنگ، تمام سایزهای جعبه آماده پیواژ (۴۳ سایز مختلف) را مشاهده می‌کنید. با بررسی ابعاد جعبه‌های پیش رو می‌توانید سایز مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این زمینه شما آزادی عمل بالایی دارید چرا که ۴۳ سایز جعبه آماده پیواژ عملا تمام محصولات در سایزهای کوچک و متوسط را پوشش می‌دهند. بعد از انتخاب سایز جعبه نوبت به انتخاب گزینه جدید سایت پیواژ می‌رسد. در اینجا باید مشخص کنید که نیاز به انجام چاپ با لوگو و طرح اختصاصی روی جعبه خود دارید یا خیر؟

سفارش جعبه با چاپ اختصاصی

برای اولین بار در ایران این امکان فراهم شده که شما در یک محیط‌ سه بعدی، طرح مورد نظرتان برای چاپ را روی جعبه تنظیم کنید. شما می‌توانید فونت، مکان قرار گرفتن لوگو و نوشته‌های روی جعبه را تنظیم کنید و تمام این موارد را در این محیط سه بعدی چک کنید. این ویرایش‌گر را در حال حاضر فقط با یارانه قابل دسترسی است و هنوز نسخه موبایل آن در دسترس نیست. همچنین در بین جعبه‌های پیواژ، تنها هنگام سفارش آنلاین جعبه کیبوردی امکان استفاده از این قابلیت را دارید. برای باقی جعبه‌های آماده هم به مرور زمان این گزینه فعال خواهد شد.

طراحی و چاپ طرح اختصاصی

اگر طرح مورد نظرتان را از قبل آماده کرده‌اید، باید گزینه «بارگذاری و چاپ طرح اختصاصی» را انتخاب کنید. در غیر اینصورت باید گزینه «طراحی و چاپ طرح اختصاصی» را انتخاب کرده و وارد ویرایشگر سه بعدی پیواژ شوید. در این محیط شما یک نمونه جعبه را مشاهده می‌کنید و با موس خود می‌توانید وجه‌های مختلف جعبه را انتخاب کنید. شما در این مرحله از سفارش آنلاین جعبه می‌توانید به کمک فایل‌های آماده روی کامپیوتر خود، لوگو و طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید. سایز و محل قرارگیری لوگو روی جعبه را در این مرحله انتخاب کنید. بعد از جایگذاری طرح می‌توانید به حالت سه بعدی برگردید و کلیت طرح را بعد از چاپ روی جعبه بررسی کنید.

همچنین به کمک گزینه «نوشته» که در سمت راست صفحه قرار دارد، می‌توانید یک متن بر روی جعبه بنویسید. این متن می‌تواند آدرس اینستاگرام کسب‌وکارتان و یا شماره تماس و یا حتی آدرس پستی شما باشد. فونت‌ و سایز این نوشته در محیط سه بعدی چاپ پیواژ قابل تنظیم است.

بعد از نهایی شدن طرح چاپ روی جعبه گزینه «ذخیره» را انتخاب کنید و یک اسم برای فایل طراحی شده خود انتخاب کنید.

ادامه روند سفارش

بعد از طراحی چاپ روی جعبه و ذخیره آن، مجدد وارد صفحه جعبه مورد نظر می‌شوید. هزینه شابلون برای چاپ و همچنین هزینه چاپ برای هر جعبه روی سایت مشخص شده‌اند. حالا می‌توانید این طرح را در سفارش‌های بعدی خود هم استفاده کنید. حداقل سفارش برای چاپ روی جعبه کیبوردی ۱۰۰ عدد است. شما با انتخاب بسته مورد نظرتان آن را وارد سبد خرید کرده و در نهایت سفارش آنلاین جعبه را پرداخت می‌کنید. روش ارسال را هم می‌توانید یکی از سه گزینه باربری، پست و یا اسنپ(برای سفارش‌های تهران و کرج) انتخاب کنید.

سفارش آنلاین جعبه بدون چاپ

اگر قصد سفارش جعبه بدون چاپ را دارید، کافی است در مرحله انتخاب گزینه‌های مربوط به چاپ، گزینه «بدون چاپ» را انتخاب کنید. در این شرایط حداقل سفارش شما به جای ۱۰۰ عدد جعبه، ۱۰ عدد است. پیشنهاد می‌کنیم از این قابلیت جذاب روی سایت پیواژ استفاده کنید و برندتان را روز به روز حرفه‌ای‌تر کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *