بلاگ

۳ راه برای بهبود بسته‌بندی بهاری در یک آنلاین شاپ کوچک

بهبود بسته‌بندی بهاری در یک آنلاین شاپ کوچک

بسته‌بندی محصول آنلاین شاپ کوچک شما تأثیر زیادی بر میزان فروش یا عدم فروش محصول دارد. اگر چشم مصرف کننده را جلب نکند، یا مصرف کننده نتواند بگوید محصول چیست، احتمال خرید آن کمتر است. و برای تازه نگه داشتن محصولات، می خواهید بسته‌بندی خود را متناسب با فصل تغییر دهید. این امر باعث می‌شود مصرف‌کنندگان خسته نشوند و به بسته‌بندی ساده شما توجه نکنند و همچنین به آنها یادآوری می‌کند که می‌توانند از محصول شما در فصل جاری استفاده کنند. در اینجا چند روش خلاقانه برای بهبود در بسته‌بندی های فروشگاه کوچتان در فصل بهار بررسی می کنیم.

طرح گرافیکی روشن و بهاری روی بسته‌بندی

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای بروزرسانی بسته‌بندی برای بهار، اضافه کردن گرافیک‌های بهاری به بسته‌بندی است. شما می‌خواهید این گرافیک‌ها برجسته باشند، بنابراین هنگام ادغام آن‌ها در طراحی، حتما از رنگ‌های تیره یا روشن استفاده کنید. افزودن یک طرح فصلی و سرگرم کننده به بسته‌بندی شما به مصرف کنندگان یادآوری میکند که چگونه از محصول شما در این فصل استفاده کنند. به عنوان مثال، یک اسباب‌بازی در بسته‌بندی بهارانه ممکن است به والدین یادآوری کند که آنها باید برای سبد عید کودک وسایلی را انتخاب کنند و این اسباب‌بازی عالی خواهد بود. یا مواد غذایی در بسته‌بندی بهاره ممکن است به مصرف کننده نشان دهد که محصول شما تازه است، زیرا برای فصل بسته‌بندی شده است.

از رنگ های پاستلی استفاده کنید

آنلاین شاپ کوچک ، بهبود بسته‌بندی

روش دیگری که می توانید بسته‌بندی آنلاین شاپ کوچک خود را برای فصل بهار تغییر دهید، استفاده از رنگ های بهاری برای بسته‌بندی است. رنگ های پاستلی مانند صورتی، یاسی، زرد، آبی آسمانی و سبز نعنایی در این فصل از سال بسیار محبوب هستند. اگر بسته‌بندی شما از رنگ های نسبتاً خنثی تشکیل شده است، استفاده از رنگ پاستلی به عنوان رنگ پس زمینه یا نمایش نام محصول می تواند بسته‌بندی را زنده کند. این مورد توجه مصرف کننده را جلب می کند و می تواند فروش محصول شما را افزایش دهد.

شکل بسته‌بندی بهاری خود را تغییر دهید

آخرین راهی که می‌توانید در بهار بسته‌بندی آنلاین شاپ کوچک خود را خلاقانه تر کنید، تغییر شکل بسته‌بندی است. اگر بسته‌بندی شما در یک جعبه ساده است، محصول شما جلوه نخواهد کرد، زیرا بسیاری از محصولات دیگر نیز در جعبه های ساده و معمولی هستند. با این حال، اگر بسته‌بندی خود را به شکل گل، زنبور یا سر خرگوش تزیین کنید، محصول شما متمایز خواهد شد. حتی می توانید از چاپ لوگو برندتان روی جعبه ها برای بهبود بسته‌بندی هایتان استفاده کنید. خلاقیت در شکل بسته‌بندی یکی از راه های منحصر به فرد برای جلب توجه محصول شما و متمایز کردن آن از رقبا است.

همانطور که مصرف کنندگان از راهروهای فروشگاه خرید می کنند، معمولاً محصولات با بسته‌بندی خلاقانه ابتدا توجه آنها را جلب می کنند. آنها به احتمال زیاد این محصولات را انتخاب کرده و به طور بالقوه آنها را خریداری می کنند. به این ترتیب، مهم است که بسته‌بندی محصول شما نظر آنها را جلب کند. استفاده از رنگ‌های پاستلی، تغییر شکل بسته‌بندی و ادغام طرح های بهاری همگی راه‌های عالی برای ادغام فصل بهار در بسته‌بندی‌های چشم‌گیر فروشگاه شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *