بلاگ

پول و امور مالی در اصلاح کسب و کار و بازگرداندن کنترل زندگی خود

پول و امور مالی در اصلاح کسب و کار و بازگرداندن کنترل زندگی خود

ن هر روز با صاحبان مشاغل کوچک صحبت می کنم. یک نکته شگفت انگیز این است که اگرچه آنها در بازارها و صنایع مختلف فعالیت میکنند، اما با مسائل مشابهی دست و پنجه نرم میکنند. مشکل؟ اکثر آنها ایده های تجاری عالی دارند اما نمی دانند چگونه یک کسب و کار را اداره کنند. اصلاح کسب و کار تان – شناسایی حفره ها و اصلاح آنها – به شما کمک می کند تا کنترل کسب و کار و زندگی خود را دوباره به دست آورید. به عنوان صاحب یک کسب و کار نوپا مدیریت زندگی و پول و امورمالی کار به طور همزمان بسیار سخت خواهد بود. در این نوشته برنامه ای برای کسب و کار و زندگی در ابتدا راه را ارایه می دهیم.

من این برنامه را استخدام و رهبری اصلاح کسب و کار شما می‌نامم. که توصیه‌های تجاری را در پنج حوزه کلیدی گروه‌بندی می‌کند:

استخدام و رهبری

پول و امور مالی

سیستم ها و فرآیندها

مشتریان و محصول

بازاریابی و فروش

پول خود را مدیریت کنید

بیایید با آن روبرو شویم – همه عاشق معامله با پول و امور مالی نیستند. با این حال، به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، باید با مدیریت و اصلاح جریان نقدی راحت باشید. برخی از مواردی که باید به آنها توجه کرد شامل مدیریت قبض، خطوط اعتباری، حساب های دریافتنی و حساب های پرداختنی است. ممکن است بخش مورد علاقه شما در اداره یک کسب و کار کوچک نباشد، اما باید صاحب آن باشید!

تامین مالی برای کسب و کار در نظر بگیرید

راه اندازی یک کسب و کار با سرمایه کم دشوار است، بنابراین وقت آن است که اگر در این موقعیت هستید، بودجه را در نظر بگیرید. شاید شما تمایلی به دریافت وام تجاری یا خط اعتباری نداشته باشید، اما انجام این کار به شما کمک می کند جریان نقدی را مدیریت کنید و به شما پولی برای سرمایه گذاری در کسب و کارتان می دهد. بهبود و اصلاح کسب و کار خود بدون بودجه برای انجام این کار غیرممکن است!

اصلاح شیوه حسابداری در کسب و کار

صاحب کسب و کار کوچک

آیا هنوز از اکسل برای مدیریت حسابداری خود استفاده می کنید؟ پس زمان اصلاح روش قدیمی است . نرم افزار حسابداری مقرون به صرفه، آسان برای استفاده است و می تواند به شما در مدیریت سوابق حسابداری و بانکی ماهانه کمک کند. در صورت نیاز، یک حسابدار برای کمک به این کار مهم استخدام کنید. حتی در ابتدا راه کسب و کار خود می توانید از اپلیکشین های رایگان استفاده کنید.

ایجاد یک فرآیند جمع آوری و مدیریت اطلاعات

آیا با عدم پرداخت به موقع مشتریان مشکل دارید؟ این می تواند یک مشکل رو به رشد در دوران رکود اقتصادی باشد و برای مقابله با آن نیاز به یک فرآیند دارید. تخفیف فاکتورهایی را که زودتر پرداخت می‌شوند یا اضافه کردن جریمه‌هایی برای تاخیر در پرداخت در نظر بگیرید. فرآیند مدیریت پول و امورمالی کسب و کار خود را با مشتریان در میان بگذارید تا آنها شرایط شما را درک کنند.

امورمالیاتی را فراموش نکنید

اصلاح کسب و کار شما فقط به معنای توجه به مالیات در زمان مالیات نیست. این یک کار یک ساله است که باید در رأس آن بمانید. شما باید به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک سه ماهه مالیات پرداخت کنید. اگر از خدمات حقوق و دستمزد استفاده نمی کنید، باید مالیات حقوق و دستمزد را نیز مدیریت کنید. بی توجهی به این منطقه می تواند شما را با بانک ها به مشکل برساند، بنابراین برای مشاوره و برنامه ریزی با یک متخصص تماس بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *