بلاگ

دومین حضور پیواژ در چهارمین نمایشگاه بین المللی دارو (ایران فارما)

ایران فارما نمایشگاه صنعت دارویی و بسته بندی دارو

به منظور تجدید دیدار با شما همراهان گرامی، برای دومین بار در نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته(ایران فارما) حضور یافته ایم. با کوله باری از تجربه دو سال همکاری با شما و به پشتوانه اعتمادتان بی صبرانه منتظر دیدار شما در این نمایشگاه هستیم. پیواژ یکی از تولیدکنندگان بسته‌بندی دارو یاری گر صنعت دارویی کشور است.

امید است باردیگر افتخار دیدار شما برای پیواژ میسر گردد.

زمان: ۲ام الی ۴ام مهرماه۱۳۹۷

مکان: مصلای امام خمینی(ره)- غرفه B101

ساعت بازدید: ۹:۰۰ الی ۱۸:۰۰

نمایشگاه ایران فارما چیست؟

نمایشگاه ایران فارما یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت دارویی و بسته‌بندی دارو در منطقه خاورمیانه است. این نمایشگاه هر ساله در شهر تهران برگزار می شود و شرکت کنندگان زیادی از سراسر جهان در آن حضور می یابند. در این نمایشگاه، شرکت های مختلف صنعت دارویی و بسته‌بندی دارو محصولات و خدمات خود را به نمایش می گذارند و با مشتریان جدید و قدیمی خود در ارتباط هستند.

بسته بندی محصولات نقش بسیار مهمی در این نمایشگاه دارد، زیرا بسته‌بندی دارو علاوه بر حفظ کیفیت دارو، نقش مهمی در جذب مشتریان و تبلیغ برند آ ن دارد. در این نمایشگاه، شرکت هایی که در زمینه دارو فعالیت می کنند، محصولات خود را به نمایش می گذارند و جدیدترین فناوری های بسته‌بندی را معرفی می کنند. علاوه بر این، این شرکت ها مشتریان جدید را جذب کرده و با مشتریان قدیمی خود در ارتباط هستند تا باعث افزایش فروش خود شوند.

شرکت پیواژ

پیواژ یک شرکت بسته‌بندی با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و توزیع محصولات بسته‌بندی است. این شرکت ارائه‌دهنده‌ی محصولات بسته‌بندی با کیفیت بالا، همچون جعبه‌های کارتنی، کاغذ بسته‌بندی، پلاستیک بسته‌بندی، فیلم بسته‌بندی، بندهای چسبنده و تجهیزات بسته‌بندی است.

پیواژ با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و به کارگیری کادری مجرب و متخصص، تلاش می‌کند تا ارائه‌ی بهترین محصولات با کیفیت و برتری در زمینه بسته‌بندی را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین پیواژ با رعایت استانداردهای بین‌المللی در زمینه حفاظت از محصولات، بهترین راه حل‌های بسته‌بندی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

با توجه به کیفیت بالای محصولات و خدمات پیواژ، این شرکت به یکی از برترین شرکت‌های بسته‌بندی در ایران تبدیل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *