بلاگ

چند ایده خلاقانه برای بسته‌بندی هدیه نوروز

چند ایده برای بسته‌بندی هدیه نوروز

طراحی بسته‌بندی هدیه نوروز راهی فوق‌العاده برای افزودن ارزش به محصولات شماست و باعث می‌شود مشتری و گیرنده هدیه احساس کند که محصولی خاص تر در دست دارد. پک هدیه نوروز انواع مختلفی دارد . جعبه آجیل، جعبه خشکبار و لوازم هفت‌سین همه یک نوع هدیه هستند.این هدیه یا محصول شماست یا هدیه سازمان شما به کارمندانتان.

اسفند ماه پرفروش ترین ماه سال برای اکثر برندها و آنلاین شاپ هاست. ازدحام مشتریان در فروشگاه ها ، بازدید وب سایت و صفحات اینستاگرام رکورد میشکند، بنابراین باید برای نوروز آماده شوید. بسته‌بندی یکی از این عناصری است که می توانید – و باید – از قبل برای آن برنامه ریزی کنید.

در زیر چند ایده برای بسته‌بندی هدیه نوروز را آوده ایم…

استفاده از رنگ های بهاری در بسته‌بندی هدیه نوروز

بهترین ایده برای شروع طراحی یک پک نوروزی زیبا استفاده از رنگ های بهاریست. ترکیب  صورتی، سبز و قرمز همیشه جذاب و خاص است. سفره هفت‌سین، شکوفه درختان و طبیعت همه اینها با رنگ سبز و قرمز رنگ آمیزی شده اند. با استفاده از این رنگ ها در جعبه ای با تم نوروز مژده این زمان از سال می دهید. حتی اگر تصمیمی برای هزینه کردن برای بسته‌بندی هدیه نوروز ندارید فقط از این رنگ ها استفاده کنید.

از طرح های سنتی الهام بگیرید

طرح های سنتی جذابیت و زیبا طبیعی دارند. از زیبایی و صمیمیت موجود در این طرح ها استفاده کنید. این طرح ها را می توان با موفقیت در انواع مختلف محصولات گنجاند، به خصوص محصولاتی که کمی ظاهر نوستالژیک دارند این مورد بیشتر خودنمایی می کند.

برای اینکه بسته‌بندی هدیه نوروز شما با طرح های سنتی به یک پک نوروزی خیره کننده تبدیل شود نیازی به هزینه اضافه نیست. لوگوی شما و یک روبان یا نوار چاپ شده با الگویی بهاری این کار را انجام می دهد. مثلا استفاده از پارچه های طرح ترمه، روبان های گلدار یا حتی طرح کاشی های سفالی بهترین ایده ها هستند.

پک هدیه نوروز

برای بسته‌بندی هدیه نوروز سبک مینیمال را انتخاب کنید

همان طور که در مقاله قبلی گفتیم سبک مینیمال همیشه انتخابی درست است. این سبک طراحی بسته‌بندی هیچ وقت از مد نمی افتد. در سال های اخیر به دلیل رواج فرهنگ دوری از اسراف هر روز افراد بیشتری طرفدار این سبک میشوند. با مثال استفاده از یک جعبه مقوایی پنجره‌دار بهترین و ساده ترین انتخاب برای استفاده به عنوان  جعبه آجیل یا حتی جعبه خشکبار است.

هنگام طراحی بسته‌بندی هدیه نوروز ، به چاپ های ساده فکر کنید – فونت های ظریف، و رنگ های روشن. مقوای سفید و طبیعی را انتخاب کنید تا حال و هوای جشنی لطیف و جذاب را ایجاد کنید.

از یک متن خنده دار و به یادماندنی استفاده کنید

فصل بهار فصل شادی و نو شدن است. همه در حال خنده و شادی برای افزایش جذب انرژی مثبت از یکدیگر و از طبیعت هستند.

بسته‌بندی این قدرت را دارد که لبخند را به روی لبان مشتری شما نیز بیاورد. اما چطور می توانید این کار را انجام دهید؟ از یک متن خنده دار استفاده کرده و مشتریان خود را شگفت زده کنید. آن را با دست بنویسید یا یک یادداشت تشکر را در داخل جعبه قرار دهید.

نکته: کارت هایی با تم بهاری در پاکت های طرحدار برای وفادارترین مشتریان خود بفرستید. این کار قدردانی شما را نشان خواهد داد.

جعبه آجیل و جعبه خشکبار

از اکسسوری ها با نماد های نوروز استفاده کنید

این بخش از کار راحت ترین بخش و دلپذیرترین بخش بسته‌بندی نوروزی شماست. برای پک نوروزی خود از گیاهان، چوب ها، گل ها یا حتی شیرینی های ها و بیسکویت های مناسبتی استفاده کنید. استفاده از چیزهایی مثل خوشه گندم، براده های چوب معطر و حتی گوی های رنگی جذابترین پیشنهاد است.

پیواژ برای نوروز جعبه ای منحصر به فرد در طراح هایی خلاقانه تولید کرده است. این جعبه ها را می توانید در ابعاد اختصاصی از سایت پیواژ سفارش دهید. جعبه های طرح نوروز پیواژ را میتوانید به عنوان جعبه آجیل ، جعبه خشکبار و برای اهدای پک هدیه نوروز استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *