بلاگ

بسته‌بندی زیورآلات و اکسسوری با محصولات پیواژ

بسته‌بندی زیورآلات و اکسسوری

مروزه بسته‌بندی درست محصولات تاثیر بسزایی در افزایش فروش آن ها دارد. گاهی حتی برخی از مشتریان شما بیش از کیفیت و حتی کاربرد مجذوب بسته‌بندی کالاهای شما می شوند. البته این بدین معنی نیست که بی کیفیت ترین محصولات نیز با ظاهری زیبا می توانند جذاب باشند. شاید در ابتدای کار مشتری را جذب کنند ولی در ادامه ضربه ای بزرگتر بر کسب و کار شما وارد می کنند. زیورآلات و اکسسوری یکی از پرطرفدارترین محصولات در میان مردم هستند. این محبوبیت فقط مختص بانوان نیست و آقایان نیز به آن تمایل دارند. بسته‌بندی اصولی این محصولات تاثیر بسیار زیادی بر افزایش جذابیت و فروش این قببل محصولات دارد.

جعبه زیورآلات کرافت ، پاکت های پستی و انواع جعبه های کرافت یک بسته‌بندی کاربردی برای بسته‌بندی اکسسوری ها هستند.

لوازم مورد نیاز در بسته‌بندی و ارسال زیورآلات

اکسسوری های ارزشمند و با کیفیت قیمت به نسبت بالایی دارند و عملا یک کالای لوکس به حساب می آیند. اکثر تولیدکنندگان بزرگ و مطرح این حوزه از بسته‌بندی لوکس و جذاب برای القای حس اطمینان بیشتر استفاده می کنند. بسته‌بندی اصولی اولین نکته برای ارایه اکسسوری ها است. علاوه بر آن قیمت بالای اکسسوری های طلا، نقره و یا جواهرات به تولیدکننده‌ها این اجازه را می‌دهد تا با دست بازتری بسته‌بندی های خود را خریداری کنند. توجه به بسته‌بندی زیورآلات بسیار مهم است زیرا اکثر مشتریان این قبیل محصولات علاقه و توجه زیادی به جزئیات دارند.

بهترین پیشنهاد برای داشتن یک بسته‌بندی لاکچری و شیک برای این محصولات جعبه هایی با چاپ اختصاصی هستند. در کنار طیف گسترده انواع لوازم بسته‌بندی چند مورد از وسیله‌ها محبوبیت بالایی را بین تولیدکنندگان و فروشندگان محصولات زینتی دارند. حال فروشگاه های آنلاین برای حفظ کیفیت بسته‌بندی اصلی محصول، جلوگیری از آسیب‌های احتمالی و مراقبت حداکثری از محصولات معمولا تلاش می‌کنند تا آنها را با بهترین متریال و در بهترین شکل ممکن بسته‌بندی کنند تا احتمال هر نوع آسیب دیدگی و شکستگی در محصولات را کاهش دهند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

بسته‌بندی اکسسوری

جعبه زیورآلات و اکسسوری

اولین قدم برای بسته‌بندی اصولی اکسسوری ها جلوگیری از آسیب آن هاست. غالب این محصولات ظاهری ظریف و احساس دارند. در نتیجه محافظت از آن ها به یک نکته کلیدی تبدیل می شود. مثلا اگر قصد بسته‌بندی گردن بند، آویز و یا گوشواره را دارید ابتدا باید از یک هولدر استفاده کنید. محصول را طوری در هولدر قرار دهید که جلو تکان خوردن محصول را بگیرد. بدترین اتفاق برای خریدار مواجه با سفارش معیوب است. جعبه های متنوعی در بازار برای بسته‌بندی اکسسوری‌ها وجود دارد.

پیواژ برای این مرحله از کار شما جعبه های زیورآلات و اکسسوری در دو طرح فراهم کرده است. بزرگترین مزیت بسته‌بندی جعبه های زیورآلات پیواژ قیمت مناسب و ابعاد کاربردی آن هاست. کد ۱ این محصول با ابعاد ۸ در ۸ در ارتفاع ۲.۵ سانتی متر و پنجره دایره ای شکل می باشد. کد ۲ این محصول دارای ابعاد ۱۱ در ۷ در ارتفاع ۳ سانتی متر و با درب کشویی است. از مهم ترین ویژگی های این محصول امکان تولید ابعاد اختصاصی با تعداد پایین (۱۰ عدد) است.

جعبه های کیبوردی در بسته‌بندی زیورآلات

جعبه های کیبوردی بهترین جایگزین برای کارتن های پستی هستند. این جعبه ها در ۴۳ سایز کاربردی در پیواژ فراهمند.نکته مهم دیگر در خرید جعبه کیبوردی از سایت پیواژ، امکان سفارش چاپ اختصاصی و تولید ابعاد اختصاصی است. در سایت پیواژ و در محیط سه بعدی سایت، چاپ اختصاصی روی جعبه‌های خودتان رو طراحی‌ کنید. خرید جعبه کیبوردی با چاپ اختصاصی به حرفه‌ای شدن برند شما کمک می‌کند. چاپ روی جعبه در پیواژ با حداقل تیراژ ۱۰۰ عدد قابل انجام است و نیازی به سفارش تعداد زیاد جعبه نیست. علاوه بر موارد بالا اکثر ادارت پستی جعبه کیبوردی رو از لحاظ استحکام قبول می‌کنند.

پس بهترین انتخاب برای بسته‌بندی زیورآلات در فروشگاه شماست. به خصوص اگر به دنبال یک جعبه اختصاصی و مقرون به صرفه هستید. کد های یک تا چهار کیبوردی یک بسته‌بندی کاربردی با توجه به ابعاد محصول شما انتخاب مناسبی است.

پاکت های پستی

اگر به دنبال یک بسته‌بندی ارزان و ساده هستید پاکت های پستی بهترین انتخابند. بسته‌بندی زیورآلات نیاز به ابعاد بزرگ پاکت ندارند. البته اگر قبل از بسته‌بندی آن ها را داخل جعبه مخصوص اکسسوری ها بگذارید جذابیت محصولتان چند برابر میشود. این پاکت ها در ۶ سایز مختلف و دو نوع متفاوت در پیواژ موجودند. که اندازه ی CD، A5 و ۱۲۰ این محصول برای اکسسوری ها مناسب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *