بلاگ

چند ایده کاربردی اینستاگرامی برای پست ویدئویی و ریلز، بخش اول

ایده کاربردی اینستاگرامی

همه افراد فکر می کنند تولید پست اینستاگرام یکی از راحتترین کارهاست. ولی همه ی ما می دانیم که تولید یک پست ساده اینستاگرامی هم به یک ایده کاربردی نیاز دارد. گاهی طراحی یک ایده برای پست ویدئویی و یا ریلز اینستاگرام ساعت ها و روزها زمان می برد. به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، ایجاد روابط قوی با مشتریان برای موفقیت شما ضروری است. این در حالیست که اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی تنها راه ارتباط شما با مشتری و بازاریایی است. در این نوشته چند ایده را با هم بررسی می کنیم.

خود و کسب و کارتان را معرفی کنید

ایده کاربردی اینستاگرامی معرفی خودتان به عنوان یک فروشنده و یا حتی هنرمند است. ایجاد یک ویدیو برای معرفی خود و کسب و کارتان راهی عالی برای ایجاد روابط با مشتری است. با اشتراک گذاری داستان، ارزش ها و ماموریت خود، می توانید به مشتریان خود کمک کنید تا شما را در سطحی شخصی تر بشناسند. این می تواند پیوند قوی تری بین شما و مشتریانتان ایجاد کند و باعث شود آنها بیشتر به شما و کسب و کارتان اعتماد کنند.

هنگام ایجاد ویدیوی معرفی خود، مطمئن شوید که اشتیاق و انگیزه خود را نسبت به کاری که انجام می دهید، منتقل کنید. از صمیم قلب صحبت کنید و اجازه دهید شخصیت شما درخشنده باشد. همچنین می توانید از تصاویر برای پشتیبانی از پیام خود استفاده کنید، مانند تصاویر محصولات، فضای کاری یا تیم خود. این ساده ترین و کاربردی ترین ایده برای استوری ها و پست های اینستاگرام است.

ایده یک تور پشت صحنه اینستاگرامی

ایده پست ویدئویی و ریلز اینستاگرام

دومین ایده محبوب و کاربردی برای پست ویدئویی و ریلز اینستاگرام یک ولاگ پشت صحنه است. این می تواند به مشتریان شما کمک کند که بیشتر با کسب و کار کوچک شما ارتباط برقرار کنند و فرآیند پشت محصولات یا خدمات شما را درک کنند. با نمایش نحوه ایجاد چیزی که می فروشید، می توانید حس شفافیت و اصالت ایجاد کنید. هنگام ایجاد ویدیوی پشت صحنه خود، روی جزئیاتی تمرکز کنید که برای مشتریانتان جالب هستند. به عنوان مثال، می توانید نحوه تولید محصولات یا مراحل ارائه خدمات خود را نشان دهید. همچنین می توانید اعضای تیم خود را معرفی کنید و به آن ها اجازه دهید تخصص و مهارت خودشان را به اشتراک بگذارند.

محصولات یا خدمات خود را به نمایش بگذارید

ایجاد یک ویدیو برای نمایش محصولات یا خدمات شما راهی عالی برای ایجاد روابط با مشتری است زیرا می تواند حس ارزش و هیجان ایجاد کند. ویدیوهای محصول/خدمات می توانند به مشتریان کمک کنند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند و در انتخاب های خود احساس اطمینان کنند. آنها می توانند یک بخش اساسی از استراتژی فروش شبکه های اجتماعی شما باشند. ایده، یک ایده کاربردی در بازاریابی اینستاگرامی است. شما باید هنگام ایجاد ویدیوی محصول یا خدمات خود، مهمترین ویژگی های آن ها را برای مشتریان خود برجسته کنید.

نشان دهید که چگونه محصولات یا خدمات شما می تواند مشکلات آنها را حل کند، نیازهای آن ها و یا خواسته های آن ها را برآورده کند. همچنین می‌توانید برای ارائه مدارک معتبر، نظر مشتریان یا مطالعات موردی را وارد کنید.

کاربردی ترین ایده پاسخ به سوالات متداول است

ایده ایجاد پست ویدئویی و ریلزهایی در اینستاگرام که به سؤالات متداول پاسخ می دهند به شما امکان می دهد به طور واضح و مختصر ارزشی برای مشتریان پیشین و مشتریان بالقوه ارائه دهید. ایده ریلز های پرسش‌های متداول می‌توانند به آن‌ها کمک کنند تا در مورد موضوعات مرتبط با کسب‌وکار شما، اطلاعات بیشتری داشته باشند و شما را به متخصص مراجعه‌کننده خود در اینستاگرام تبدیل کنند. هنگام ایجاد ویدیوی پرسش‌های متداول، روی سؤالاتی که اغلب مشتریان می پرسند تمرکز کنید. همچنین می‌توانید سؤالاتی را که مشتریانتان به آن ها فکر نمی‌کردند، بپرسید، تا برایشان مفید باشد.

نظرات مشتریان را به اشتراک بگذارید

با به اشتراک گذاری تجربیات مثبت مشتریان فعلی یا گذشته خود، می توانید ارزش محصولات یا خدمات خود را نشان دهید. این می تواند حس اعتماد و اعتبار ایجاد کند که می تواند منجر به فروش بیشتر شود. هنگام ایجاد ویدیوی رضایتمندی مشتری خود، طیف متنوعی از مشتریان را با پیشینه و نیازهای مختلف نشان دهید. از آن ها بخواهید نمونه های خاصی از اینکه چگونه محصولات یا خدمات شما به آن ها کمک کرده است را به اشتراک بگذارند.

در بخش بعدی این نوشته چند ایده کاربردی اینستاگرامی دیگر را بررسی می کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *