بلاگ

معرفی شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا(بخش دوم)

شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا

در این پست به معرفی ۵ شرکت از شرکت های برتر چاپ و بسته بندی در دنیا خواهیم پرداخت. این شرکت ها هر کدام به نوبه ی خود درحوزه بسته بندی صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی ، بسته بندی نوشیدنی و بسته بندی های مقوایی پیشگامند.

  • اونز- ایلینویز(Owens-Illinois)

این شرکت پیشگام در تولید ظروف شیشه ای در دنیا است. بسته بندی های شیشه ای برای صنایع غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و همچنین شیشه های ساختمانی محصولات این شرکت می باشند.

صنایع-غذایی-دارویی-آرایشی

  • گروه رینولدز(Raynolds)

این شرکت که در نیوزلند است، یکی از پیشگامان تولید بسته بندی های نوشیدنی و همچنین فودسرویس در دنیاست.

  • سیلد ایر(Sealed Air)

این شرکت در سال ۱۹۵۷ تاسیس شده و یکی از بزرگترین شرکت های چاپ و بسته بندی با دارا بودن ۲۵.۰۰۰ نفر پرسنل در بیش از ۱۷۵ کشور دنیا است. این شرکت با ارائه دادن بسته بندی های مختلف به مردم کمک میکند تا سالمتر زندگی کنند، تغذیه سالم داشته باشند و محصولاتشان را سالم به نقاط مختلف دنیا حمل کنند.

  • اسمورفیت کاپا(Smurfit Kappa)

این شرکت یکی از پیشگامان تولید بسته بندی های مقوایی با حدود ۴۵۰۰۰ نفر پرسنل در ۳۴ کشور دنیا می باشد. فروش این شرکت در سال ۲۰۱۵ حدود ۸.۱ هزار میلیارد دلار بوده است. جعبه های مقوایی این شرکت شامل محصولات بازیافتی و کاغذ تهیه شده از درختان می شوند.

  • استورا انزو(Estora Enso)

این شرکت در حقیقت تولید کننده ی کاغذ و مقوا است. علاوه برین این شرکت جعبه های مقوایی نیز از کاغذهای قابل بازیافت تولید می کند که در بسته بندی محصولات غذایی، دارویی و صنایع دیگر کاربرد دارد.

اگر به حوزه ی چاپ و بسته بندی علاقه مند هستید از در صفحه اینستاگرام با پیواژ همراه باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *