بلاگ

گزارش دومین حضور پیواژ در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته‌بندی

حضور پیواژ در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی

بیست و ششمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار گردید و شرکت های مختلف به ارائه توانایی های خود پرداختند. شرکت چاپ و بسته‌بندی پیواژ نیز همچون نمایشگاه های گذشته با حضوری فعال، سعی در پاسخ دهی به نیاز بازدید کنندگان برآمد. تولید بسته‌بندی‌های مقوایی برای صنایع مختلف دارویی، غذایی و سایر صنایع بخشی از توانمندی‌های ارائه شده در این نمایشگاه بود.

چاپ و بسته‌بندی

بازدید بالایی که توسط بازدیدکنندگان از غرفه صورت گرفت نوید دهنده ی روزهای پر فروغ پیواژ است. برگزاری جلسات با شرکت های بزرگ دارویی و غذایی همچون تهران دارو، داروسازی داروپخش، بیسکویت سلامت، گروه قطعه سازی عظام و … بخشی از دستاوردهای این نمایشگاه بود. همچنین مذاکره با تجار خارجی از کشورهایی نظیر عراق، روسیه، آذربایجان و افغانستان در جهت افزایش صادرات بسته‌بندی های مقوایی در راستای توسعه ی پیواژ صورت گرفت. امید است پیواژ بتواند با تلاش روز افزون خود نیاز بسته‌بندی مشتریان را به نحو احسنت پاسخگو باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با پیواژ در ارتباط باشید. در پیواژ می‌هوانید اتواه محصولات چاپ و بسته‌بندی را تهیه کنید. چاپ اختصاصی در سایت پبواٰٰژ بر روی جعبه‌های کیبوردی و جعبه دسته‌دار انجام می‌شود. این چاپ سیلک تنها در رنگ مشکی انجام می‌شود و کیفیت بسیار بالایی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *