بلاگ

خرید کارتن بدون چاپ یا همراه با چاپ اختصاصی؟ مسئله این است!

خرید کارتن بدون چاپ

اگر به سایت پیواژ سر زده باشید حتما با گزینه سفارش جعبه با چاپ اختصاصی مواجه شده‌اید. طراحی جعبه بسته بندی در سایت پیواژ به صورت کاملا اختصاصی و در یک فضای سه بعدی توسط خود شما انجام می‌شود. بنابراین شما به راحتی و با بررسی وجه‌های مختلف یک جعبه می‌توانید آن را به شکل دلخواهتان در بیاوردید. چاپ جعبه در پیواژ به روش سیلک و تنها در رنگ مشکی انجام می‌شود. اما سوال اصلی اینجاست که خرید کارتن بدون چاپ برای شما مناسب‌تر است یا جعبه همراه با چاپ؟ در اینجا باید فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار دهید که چند مورد از آن‌ها را با هم بررسی می‌کنیم.

در کجای مسیر ایستاده‌اید؟

برای انتخاب بین خرید کارتن بدون چاپ یا انتخاب گزینه طراحی جعبه بسته‌بندی باید به موقعیت کسب‌وکار خود توجه کنید. آیا کسب‌وکار شما به سوددهی رسیده‌ است؟ آیا شما مشتری‌های خودتان را دارید و حالا نیاز به ساخت برند دارید؟ در این شرایط می‌توانید از چاپ جعبه کمک بگیرید. اما اگر در ابتدای مسیرید و هنوز نتوانسته‌اید آنطور که باید و شاید از پس هزینه‌ها بربیایید می‌توانید فعلا از جعبه کیبوردی ساده استفاده کنید و در آینده به فکر استفاده از چاپ اختصاصی پیواژ باشید.

طراحی جعبه بسته بندی

مشتری خود را بشناسید

به نظر شما مشتری شما چه پرسونایی دارد؟ هر کسب‌وکار گروه مشتری خاص خودش را دارد که با کسب‌وکار دیگر متفاوت است. نوع محصول شما یک عامل تاثیرگذار در مشخص کردن گروه مشتری‌های شماست. با توجه به پرسونایی که از مشتری خود به تصویر می‌کشید، خرید کارتن بدون چاپ یا همراه با چاپ اختصاصی برای او مهم است؟ این موضوع ممکن است در بعضی از کسب‌وکارها جواب‌های متنوعی داشته باشد. در این شرایط بهتر است برای محصولات خاص خود از جعبه با چاپ و برای باقی محصولات از جعبه ساده استفاده کنید.

هزینه‌ها را مدیریت کنید

در انتهای کار باید بتوانید سود حاصل از کار را برآورد کنید. اگرچه شما در ابتدای سفارش چاپ اختصاصی باید هزینه شابلون را بپردازید اما پس از آن هزینه چاپ روی هر جعبه بسیار پایین است و کسب‌وکار شما ار از نظر مالی در تنگنا قرار نمی‌دهد. با این وجود باید بتوانید در انتهای هر ماه هزینه‌ها را برآورد کنید و یک دید کلی از هزینه‌ها و سود ماهانه داشته‌ باشید. به این ترتیب می‌توانید راحت‌تر برای  خرید کارتن بدون چاپ و یا بالعکس برنامه‌ریزی کنید.

خرید کارتن بدون چاپ از پیواژ

برای ٰ خرید کارتن بدون چاپ کافیست وارد اینجا شوید و سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب تعداد مورد نظر می‌توانید به راحتی خرید خود را تکمیل کنید.

طراحی جعبه بسته بندی در پیواژ

برای این طراحی اختصاصی هم باید روی اینجا کایک کنید. بعد از انتخاب سایز باید وارد محیط سه بعدی طراحی شوید و یا طرح مورد نظرتان را بارگذاری کنید. هزینه شابلون را تنها یک بار می‌پردازید و در چاپ‌های بعدی از همین شابلون برای چاپ روی جعبه استفاده می‌کنید. برای راحت‌ شدن پرداخت هزینه‌ها برای شما، ما در اولین سفارش هزینه‌ای بابت چاپ از شما دریافت نمی‌کنیم و تنها هزینه دریافتی بابت ساخت شابلون است. با همه این اوصاف همین حالا برای سفارش کارتن بدون چاپ و یا همراه با چاپ تصمیم بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *