بلاگ

راه‌های داشتن یک بسته‌بندی ارزان

بسته‌بندی ارزان

در شرایط فعلی و با توجه به مشکلاتی که در سر راه کسب‌وکارهای آنلاین قرار دارد، داشتن یک بسته‌بندی ارزان می‌تواند بسیار مهم و حیاتی باشد. اما چطور می‌توان یک بسته‌بندی جذاب و در عین حال ارزان داشت؟ این سوال احتمالا برای خیلی از کسب‌وکارها پیش آمده است. خرید جعبه کیبوردی ارزان یا کارتن پستی می‌تواند یک پاسخ مناسب باشد؟ چگونه می‌توان یک بسته‌بندی ارزان را تبدیل به یک هدیه ارزشمند برای مشتری کرد؟ در ادامه این موارد را با هم بررسی می‌کنیم.

انتخاب جعبه اولین قدم برای بسته‌بندی ارزان

یک نکته مهم در هنگام بسته‌بندی، انتخاب یک جعبه مناسب است. اما جعبه مناسب به چه معناست؟ همانطور که می‌دانید همه جعبه‌ها قابلیت ارسال با پست را ندارند. اگر جعبه انتخابی شما نیاز به یک کارتن پستی برای ارسال داشته باشد به هزینه‌های شما اضافه خواهد شد. به همین دلیل توصیه ما این است که از جعبه کیبوردی ارزان یا کارتن پستی برای بسته‌بندی محصولات خود استفاده کنید. این جعبه‌ها را می‌توانید به راحتی پست کنید و دیگر هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد. کارتن‌های پستی تنوع سایز بسیار زیادی دارند و همچنین در دو نوع ساده و همراه با چاپ لوگوی پستی به فروش می‌رسند.

جعبه کیبوردی ارزان

با یک تگ هدیه بسته‌بندی را خاص کنید

بسته‌بندی ارزان می‌تواند به کمک تگ هدیه پیواژ بسایر خاص شود. تگ‌های هدیه پیواژ در انواع مختلفی به فروش می‌روند. تگ‌های تشکر از خرید و آرزوی خوب برای مشتری‌ها با قیمت کم قابل سفارشند. به این ترتیب شما هزینه زیادی نمی کنید اما مشتری را با این تگ‌های خاص غافلگیر می‌کنید. همچنین می‌توانید روی یک کاغذ ساده و با یک خودنویس برای مشتری نوشته‌ای بنویسید و از او بابت خریدش تشکر کنید. دیدن دستخط شما و حس مثبتی که از این کار شما منتقل می‌شود می‌تواند مشتری را برای مدت‌های طولانی همراه شما نگه دارد.

پاکت پستی یک انتخاب ارزان و ساده

اگر نمی‌خواهید از جعبه‌ها استفاده کنید، می‌توانید روی پاکت‌های پستی حساب ویژه باز کنید. این پاکت‌ها یک بسته‌بندی ساده هستند که برای روزهای اول شروع کار شما مناسبند. اما توجه داشته باشید که جذابیت بسته‌بندی با جعبه‌ها را ندارند. برای زیباتر کردن این بسته‌بندی ارزان می‌توانید از کاغذهای کرافت یا پوستی برای بستن محصول و قرار دادن آن در داخل پاکت پستی استفاده کنید. همچنین روبان‌های رنگی هم می‌توانند این بسته‌بندی را در عین ارزان بودن قابل توجه‌تر کنند.

کارتن پستی

به دنبال راه‌حل‌های ساده باشید

در ابتدای کار یا زمانی که کسب‌وکار دچار بحران می‌شود کمی از وسواس‌های شخصیتان را کنار بگذارید. شما می‌توانید به راحتی و با صرفه‌جویی در برخی از هزینه‌ها، شرایط را پایدار کنید. بعد از بهبود اوضاع روی تغییر بسته‌بندی و خاص شدن برندتان تمرکز کنید. در شرایط پایدار می‌توانید به چاپ لوگو روی جعبه، استفاه از جعبه پنجره دار و … فکر کنید و گتم رو به جلویی برای کسب‌وکارتان بردارید.

سفارش آنلاین ملزومات بسته‌بندی ارزان

برای داستن یک بسته‌بندی ارزان به پیواژ اعتماد کنید. همه قیمت‌های ما در سایت پیواژ در کمترین مقدار ممکن‌اند و شما با کمترین هزینه می‌توانید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید. برای سفارش از سایت پیواژ تنها باید وارد دسته بندی محصول مورد نظرتان رفته و سپس آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. به این ترتیب محصول شما تا چند روز کاری به دستتان خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *