بلاگ

چهار ویژگی یک بسته‌بندی عالی

بسته‌بندی عالی

جعبه‌ها می‌توانند از کوچک تا بزرگ، رنگارنگ تا مینیمالیستی متفاوت باشند، اما همه آن‌ها باید کاربردی باشند. کاربردی می‌تواند به معنای چیزهای زیادی باشد. از داشتن اندازه مناسب برای محصول تا زیبایی بصری. با این حال، ما در پیواژ معتقدیم که هر جعبه بسته‌بندی باید بیشتر از نیازهای اولیه را برآورده کند. بسته‌بندی عالی یا پکیجینگ باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

آیا یک بسته‌بندی عالی و کامل وجود دارد؟

اگرچه بسیاری از کانال‌های بازاریابی، کسب‌وکار شما  را در معرض دید خوبی قرار می‌دهند، تنها بسته‌بندی به دست همه مشتریان شما می‌رسد. مکالمه را شروع می‌کند و اولین عنصر قضاوت را به مشتری می‌دهد. بنابراین – به روشی خاص – هر جعبه بسته‌بندی راهی عالی برای شروع رابطه با مشتری است. با این حال، برای تبدیل شدن به “بی نقص”، ما این لیست از مهمترین ویژگی‌هایی را که بسته‌بندی عالی شما باید داشته باشد آماده کرده‌ایم.

جعبه بسته‌بندی

چشم نواز است

باکس بسته‌بندی اولین امکان برای “شگفت زدگی” مشتری بالقوه شماست. بسته‌بندی شروع یک تجربه با محصول است. مشتری شما باید تشویق شود که با آن جعبه عکس بگیرد، و آن را در شبکات اجتماعی به اشتراک بگذارد. با این حال، لزوماً به این معنی نیست که جعبه باید بسیار رنگارنگ یا عجیب باشد. یک بسته‌بندی عالی پستی سازگار با محیط زیست – مانند آنهایی که در پیواژ تولید می‌کنیم – می‌تواند با سادگی خود خیره کننده باشد. همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد.

بادوام است

دوام بسته‌بندی یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که باید با آن روبرو شوید. جعبه های مقوایی – آنهایی که در پیواژ تولید می‌کنیم – هم سبک و هم بادوام هستند. با این حال، همیشه باید در مورد وزن و شکل محصول احتیاط کرد. در حالی که جعبه‌های کیبوردی برای محصولات کوچک‌تر مناسب هستند، جعبه‌های حمل و نقل پستی برای محصولات بزرگتر مناسبند. نکته مهم این است: قبل از اینکه سفارش دهید، مطمئن شوید که پکیجینگ با محصول شما مطابقت دارد.

پکیجینگ

پیام برند شما را منتقل می‌کند

بسته‌بندی وسیله‌ای عالی برای بیان برند شماست. بسته‌بندی عالی خود را نوعی گفتگو با مشتری در نظر بگیرید. اگر یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شما شامل رویکرد سازگاری با محیط‌زیست باشد، پکیجینگ قابل بازیافت راهی برای تأکید بر آن خواهد بود.

فرض کنید شما یک تولید کننده لباس رنگارنگ و شیک هستید، طراحی خلاقانه‌تر جعبه مطمئنا می تواند پیام شما را منتقل کند.

باز کردنش راحت است

جعبه هایی وجود دارند که به دلیل خلاقیتشان شگفت انگیز به نظر می‌رسند. جعبه‌هایی با شکل‌های نامنظم و فرم‌های فوق‌العاده طراحی شده وجود دارد، اما اغلب به قیمت  مختل شدن عملکرد اتفاق می‌افتد.  علاوه بر این، ممکن است این مشکل بسته‌بندی عالی شما بر نحوه درک مشتری از برند و محصول تأثیر بگذارد چرا که هیچ کس دوست ندارد زمان خود را بیهوده تلف کند.

همه ویژگی‌ها به یک اندازه مهم هستند.

یک جعبه می‌تواند از نظر بصری جذاب باشد، پیام برند شما را منتقل کند، اما اگر محتویات داخل آن در امنیت نباشد، قطعا با هدف خود مطابقت ندارد! بنابراین، ما همیشه به مشتریان خود توصیه می‌کنیم که قبل از سفارش جعبه، همه آن عناصر کلیدی را دوباره بررسی کنند. در سایت پیواژ می‌توانید یک بسته‌بندی عالی با بهترین کیفیت را تهیه کنید و به راحتی از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *