بلاگ

روش های ارسال بسته‌بندی پستی در ایران

روش های ارسال بسته‌بندی پستی در ایران

سوال بسیاری از افراد که فروشگاه های آنلاین کوچک دارند و یا ابتدا راهند باشد. خرید ملزومات پستی از مهم‌ترین نکاتی است که قبل ازبسته‌بندی و ارسال یک کالا از جایی به جایی دیگر در نظر بگیرید. اگر بدون تهیه یک بسته‌بندی پستی استاندارد شروع به ارسال پستی کنید احتمال آسیب سفارشات در طی مسیر وجود دارد.

ارسال بسته‌بندی پستی در ایران چند نوع است؟

از جمله مناسب ترین ملزومات بسته‌بندی برای ارسال خرید انواع پاکت ها و کارتن های پستی هستند. شما و کاربران باید با توجه به شرایط و نوع کالایی که قصد بسته‌بندی و ارسال آن را دارید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. در این نوشته به شما کمک می‌کنیم تا با ویژگی‌های هر دو نوع بسته‌بندی آشنا و بهترین گزینه را برای ارسال سفارشات خود خریداری کنید.

  • پست پیشتاز
  • پست سفارشی
  • پست اکسپرس
  • پست عادی
  • پست دوقبضه

آشنایی با انواع کارتن پستی 

خرید ملزومات پستی

برای یک فروشگاه آنلاین کوچک خرید کارتن پستی، برای ارسال پستی محصولات بهترین انتخاب است. زیرا با بسته‌بندی پستی درست، سلامت محصول شما در درون آن، در طول ارسال تضمین می گردد. البته به یاد داشته باشید، کارتن ها به تنهایی برای ارسال کافی نیستند.

در حالت کلی جعبه های مقوایی پستی بر روی بدنه آن‌ها جایگاه ویژه‌ای برای نوشتن مشخصات گیرنده، فرستنده و محل الصاق تمبر دارند. این نوع جعبه ها را کارتن پستی چاپدار می‌گویند. کارتن های بسته‌بندی پستی در ابعاد استاندارد تعیین شده توسط اداره پست کشور طراحی و تولید می‌شوند. بنابراین با خرید سایز مناسب از این ملزومات پستی می‌توانید به راحتی و با کمترین هزینه محصولاتتان را بسته‌بندی و ارسال کنید. کارتن‌های پستی چاپدار در دو طرح قدیم و جدید در بازار به فروش می‌رسند. که کارتن های پستی چاپدار پیواژ با طرح جدید است.

علاوه بر این کارتن های پستی با همان ابعاد استاندار و کیفیت به طور ساده و بدون چاپ نیز موجودند.

انواع پاکت پستی و ویژگی های آن

انتخاب بعدی که استفاده از آن برای بسته‌بندی مرسوله های پستی پیشنهاد می شود، پاکت پستی است. پاکت‌های پستی تنوع بسیار زیادی در ابعاد دارند. از جنس کاغذ با کیفیت و ضخیم تولید می‌شوند و بر روی آن‌ها نیز جایگاه ویژه‌ای برای نوشتن مشخصات فرستنده و گیرنده و همچنین الصاق تمبر قرار دارد. همچنین به دلیل انعطاف بالا، در مسیر امکان تغییر شکل، فشرده شدن را نیز دارند. پاکت های پستی دارای تنوع بالایی هستند.

پاکت پستی حبابدار

در خرید ملزومات پستی، خرید پاکت پستی حبابدار محبوب ترین است. همان طور که از نام آن می‌توان متوجه شد این پاکت دارای لایه داخلی نایلونی حبابدار است که برای جلوگیری از وارد شدن هر گونه ضربه و فشار به محصولات درون پاکت تعبیه شده است. از پاکت پستی حبابدار معمولا برای بسته‌بندی و ارسال پستی لوازم ظریف و شکستنی استفاده می‌شود.

پاکت پستی متالایز

نوع دیگر پاکت‌های پستی محبوب در میان فروشگاه های آنلاین کوچک ، پاکت های متالایز هستند. این پاکت‌ها دارای یک لایه داخلی آلومینیومی ضخیم بوده و همانند پاکت‌های نایلون مشکی مقاومت بالایی در برابر پارگی و خراش دارند. شما می‌توانید در بسته‌بندی و ارسال انواع محصولات غیر شکننده از آن استفاده کنید.

فروشگاه آنلاین کوچک 

قیمت و خرید بسته‌بندی پستی

شما می‌توانید تنوع بالایی از هر آنچه را که در حوزه بسته‌بندی نیاز دارید را از فروشگاه پیواژ خریداری کنید. امکان خرید آنلاین با قیمت مناسب و تنوع بالا با تعداد محدود و عمده از بزرگترین مزایای خرید از پیواژ است. تنها کاری که باید انجام دهید مراجعه به بخش ملزومات پستی و یا سابر محصولات و افزودن تعداد مورد نیاز از آن که نیاز دارید به سبد خرید خود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *