بلاگ

بسته‌بندی کوکی و بیسکویت تک نفره

بسته‌بندی صنایع غذایی و بسته‌بندی کوکی

بیسکویت و کوکی به عنوان یک میان وعده خوشمزه جایگاه ویژه ای بین دانش آموزان، کارمندان و کلیه افراد با مشاغل مختلف دارد. با توجه به نیاز این قشر از جامعه باید یک بسته‌بندی طراحی شود که قابلیت گنجایش تعداد مناسب محصول برای یک وعده را داشته باشد. علاوه بررفع نیاز مشتری، برای بهره منداز یک میان وعده مغذی،  قیمت مقرون به صرفه این محصول نیز اهمیت ویژه ای دارد. تا مشتریان برای تهیه آن دغدغه ای نداشته باشند. بسته‌بندی صنایع غذایی یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که برای حفظ کیفیت و افزایش عمر مفید محصولات غذایی به‌کار می‌رود. یک بسته‌بندی کوکی باید بتواند به طور همزمان این محصول را از رطوبت و عوامل بیرونی حفظ کند. بسته‌بندی مقوایی بهترین انتخاب است.

بسته‌بندی صنایع غذایی

برای بسته‌بندی صنایع غذایی، از موادی مانند پلاستیک، کاغذ، فلز و شیشه استفاده می‌شود. با توجه به خصوصیات محصول، نوع بسته‌بندی مورد استفاده مشخص می‌شود. برای مثال، برای بسته‌بندی مواد غذایی خشک مانند غلات، از کیسه‌های پلاستیکی استفاده می‌شود. در حالی که برای بسته‌بندی محصولاتی مانند شیر و دیگر مایعات، از بطری‌ها و شیشه‌ها استفاده می‌شود. همچنین، بسته‌بندی صنایع غذایی باید از نظر بهداشتی نیز مطابق با استانداردهای مربوطه بوده و محصول را در برابر انواع آلودگی‌ها و عوامل زیستی محافظت کند.

بسته‌بندی مقوایی و بسته‌بندی صنایع غذایی

بسته‌بندی مقوایی

یکی از بسته‌بندی‌های مناسب برای کوکی و کلوچه، بسته‌بندی مقوایی است. این نوع بسته‌بندی به دلیل قابلیت بازیافت و دوستدار محیط زیست بودن، بسیار پرطرفدار است. همچنین، بسته‌بندی مقوایی به دلیل قابلیت طراحی آسان و چاپ آسان، می‌تواند ظاهر جذابی داشته باشد. بسته‌بندی کاغذی می‌تواند شامل بسته‌بندی برش دوخت دار، بسته‌بندی پنجره دار یا بسته‌بندی حباب دار باشد

بسته‌بندی مقوایی جدید پیواژ با ابعاد مینیاتوری اش می تواند پاسخگوی نیاز مشتریان و تولیدکنندگان خوراکی های میان وعده ای از جمله بسته‌بندی کوکی و بیسکویت  باشد.

کافیست با متخصصین ما تماس بگیرید تا طرح و ابعاد مناسب را به شما پیشنهاد بدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *