بلاگ

گزارش تصویری بازدید معاون فرماندار شهرستان شهریار از پیواژ

در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان معاون فرماندار محترم شهرستان شهریار سرکار خانم دکتر واثقی و جناب آقای مصلحی رئیس اداره صمت شهرستان شهریار به همراه هیئتی از مسئولین بالارتبه شهرستان ؛ به دعوت شرکت چاپ و بسته بندی پیواژ در راستای انجام و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر نام گذاری سال ۱۳۹۸ به نام سال ” رونق تولید ” در شرکت پیواژ حضور یافتند.

رونق تولیددر نتیجه ی جلسه ای که بین مدیران پیواژ و مسئولین شهرستان برگزار گردید مقرر شد، شرکت چاپ و بسته بندی پیواژ که از سال ۹۵ به طور تخصصی به تولید بسته بندی های مقوایی مشغول است و با تکیه بر تجهیزات به روز و دانش نیروی انسانی متخصص جز ۱۰ واحد تولیدی بسته بندی مقوایی برتر ایران محسوب می شود با همت هرچه بیش تر تیم پیواژ و همچنین مساعدت مسئولین تا ۱۰ سال آینده به واحد صنعتی برتر منطقه تبدیل شد.

شرکت پیواژشهرستان شهریارشهرستان شهریار

شهرستان شهریارشرکت پیواژرونق تولید

شرکت پیواژ

هالی «پیواژ» اولین بار در سال ۱۳۷۴ گرد هم آمدند . در این سالیان همکاری، همواره ایده هایی نو به صنعت بازاریابی، تبلیغات، چاپ، گرافیک و بسته‌بندی ارائه داده‌اند. در سال ۱۳۹۵ با ثبت شرکت «کارستان پیواژ نیاز» مسیر فعالیت خود را تغییر داده و بر بسته‌بندی مواد غذایی و دارویی متمرکز شده اند. پیواژ از پشتوانه ی علمی و تجربی سال های متمادی فعالیت خود در صنعت چاپ برخوردار است.

این شرکت که همواره به عنوان برندی خلاق و پیشرو در صنعت چاپ شناخته می شد. اینک امیدوار است که بار دیگر بتواند با استفاده از علم روز دنیا و بهره گیری از نیروی کار توانمند و تکنولوژی ها و امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری خود در توان بسته‌بندی مواد غذایی و دارویی کشور تحول ایجاد کند . با پیاده سازی استاندارد های مورد نیاز این دو صنعت خدمتی ویژه به مشتریان خود ارائه دهد. از این رو و با توجه به حساسیت صنعت دارو و غذا؛ علاوه بر استانداردهای کیفی رنگ ۱۲۶۴۷ISO، استاندارد های بهداشتی و تضمین کیفیت تخصصی نظیر BRC و PS٩٠٠٠ در دستور کار واحد تضمین کیفیت شرکت پیواژ قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *